Idd spotgoedkoop.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:57 schreef nostra het volgende:
Ik heb er één. Had een keer thuis een lekke band. Was er met 20 minuten (gewoon zo'n busje). Gerepareerd en weer door. Prima voor die paar tientjes. Weet niet hoe het werkt als je ergens in één of ander park staat.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 1 september 2026 22:51 schreef cinderloom het volgende:
Ik kwam er vandaag pas achter dat de ANWB gewoon pechhulp voor fietsers aanbiedt. Ik had er wel eens iets over opgevangen, maar ik ging er altijd van uit dat zoiets automatisch onder een gewone fietsverzekering viel.
Blijkbaar komen ze dus net als bij de auto echt naar je toe voor een noodreparatie langs de weg.
Nu ben ik benieuwd:
wie van jullie heeft zo'n fiets-abonnement?
En voor degenen met ervaring: komen ze een beetje snel en word je ook echt goed geholpen als je met een lege accu of lekke band staat?
Ja viel mij ook op. Niet te duur.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:42 schreef Chandler het volgende:
Potver, zit niet eens standaard bij anwb auto in tss, maar leuke optie!en zoveel geld kost het nou ook weer niet.
Ben je al lid kost het je maandelijks ¤ 2,32 meer
Nog geen lid, dan komt daar een extra lidmaatschap bij.
ANWB-Lidmaatschap ¤ 1,55
Dus in totaal dan ¤ 3,87 per maand. Nou dat zijn de centjes niet lijkt mij zo.
Kosteloosquote:Op woensdag 2 september 2026 06:36 schreef de_boswachter het volgende:
En wat kost je dan zo’n band plakken? Zeker ¤80 ofzodaar koop ik een fiets voor
Dat mag ik wel aannemen, zie de ANWB al op de (elektrische) fiets komen!quote:Op woensdag 2 september 2026 07:16 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op. Niet te duur.
Zullen wel de wegenwacht auto's zijn die toch al op de weg zitten om automobilisten met pech te helpen.
Toch gebeurd dat (in grote steden) steeds meer: https://www.rtvutrecht.nl(...)fiets-schiet-te-hulpquote:Op woensdag 2 september 2026 07:51 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat mag ik wel aannemen, zie de ANWB al op de (elektrische) fiets komen!
Voor niets gaat de zon op. Dan neem ik me nu nog een abo voor ¤3 in de maand en laat ze direct een band plakken.quote:
Als je met de auto pech hebt en geen lid bent moet je eerst een jaar pakket afsluiten en een eenmalige toeslag van 175 euro betalenquote:Op woensdag 2 september 2026 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor niets gaat de zon op. Dan neem ik me nu nog een abo voor ¤3 in de maand en laat ze direct een band plakken.
Onderdelen betaal je. Bijvoorbeeld nieuwe remkabel.quote:Op woensdag 2 september 2026 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor niets gaat de zon op. Dan neem ik me nu nog een abo voor ¤3 in de maand en laat ze direct een band plakken.
Toch eens overwegen. Rij minstens 3x per jaar lek hier. Teringhekel aan banden plakkenquote:Op woensdag 2 september 2026 14:52 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Onderdelen betaal je. Bijvoorbeeld nieuwe remkabel.
Band plakken is 3x per jaar gratis, keer 4 5 6 7 betaal je 50 euro toeslag. Wachhtijd vior je kan bellen voor hulp bedraagt 48 uur
Toch nice!!quote:Op woensdag 2 september 2026 09:46 schreef cinderloom het volgende:
Toch gebeurd dat (in grote steden) steeds meer: https://www.rtvutrecht.nl(...)fiets-schiet-te-hulp
Nee, al krijg je wel een SMS / web update. Zoiets van: is in de buurt.quote:Kun je tegenwoordig zien hoelang het nog duurt voor de monteur komt?
Kun je beetje warmer gaan zitten eventueel, of droog gaan staan.
ipv 2 uur op een trotoirbandje naast je fiets zitten![]()
Misschien kun je anti-lek banden overwegen. Zul je vast ook kapot kunnen krijgen, maar echt niet 3x per jaar.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toch eens overwegen. Rij minstens 3x per jaar lek hier. Teringhekel aan banden plakken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |