Net als alle andere verzekeringen gok ik, heel veel mensen die nooit iets hebben. Ik zit veel op de racefiets en heb ook die verzekering, puur als er echt iets kapot is en ik niemand kan bellen. Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gehad, maar die paar euro per maand geeft wel wat rust.quote:Op donderdag 3 september 2026 08:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Goede keuze. Snap niet hoe ze erop verdienen maar dat is aan hun.
Maar is dit niet bij andere bedrijven sowieso, die "takel service" ?quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:18 schreef exelletor het volgende:
Ik had in het verleden zo'n dienst bij Allianz afgesloten.
Ja dat scheelt heel veel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 08:56 schreef Basp1 het volgende:
Al die mensen die hier zoveel lekke banden hebben. Ik fiets 3000 kilometer per jaar en heb eens in de 3 jaar een keer een lekke band. Laat wel altijd de duurste antilek band monteren.
90% van wat de ANWB doet is inderdaad auto's met een lege accu helpen of mensen die de auto dichtgooien terwijl de sleutel er nog in ligt. Al het gereedschap wat je daarvoor nodig hebt kan je prima in een bakfiets meenemen. Zeker in krappe steden zoals Utrecht ben je daarmee veel sneller bij de klant.quote:Op woensdag 2 september 2026 09:46 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Toch gebeurd dat (in grote steden) steeds meer: https://www.rtvutrecht.nl(...)fiets-schiet-te-hulp
Kun je tegenwoordig zien hoelang het nog duurt voor de monteur komt?
Kun je beetje warmer gaan zitten eventueel, of droog gaan staan.
ipv 2 uur op een trotoirbandje naast je fiets zitten![]()
Ze hebben zelfs gewoon een kar achter de fiets.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
90% van wat de ANWB doet is inderdaad auto's met een lege accu helpen of mensen die de auto dichtgooien terwijl de sleutel er nog in ligt. Al het gereedschap wat je daarvoor nodig hebt kan je prima in een bakfiets meenemen. Zeker in krappe steden zoals Utrecht ben je daarmee veel sneller bij de klant.
Het ligt aan de route. Als je fietst over fietspaden waar ze met staalborstels langs zijn geweest dan helpt de duurste antilekband niet... die neem ik standaard.quote:Op zaterdag 5 september 2026 08:56 schreef Basp1 het volgende:
Al die mensen die hier zoveel lekke banden hebben. Ik fiets 3000 kilometer per jaar en heb eens in de 3 jaar een keer een lekke band. Laat wel altijd de duurste antilek band monteren.
De fietspaden waar ik over kom worden 2 maal per jaar zo geborsteld gelukkig hebben de gemeentes wel meteen een zuigwagen er achter rijden. De enkele lekke band die ik met de anti lek banden heb gehad kwam door een fietsrit door de stad waar idd een stalen pinnetje van zo'n borstel door de wang van de band was gegaan.quote:Op maandag 7 september 2026 09:11 schreef BertV het volgende:
[..]
Het ligt aan de route. Als je fietst over fietspaden waar ze met staalborstels langs zijn geweest dan helpt de duurste antilekband niet... die neem ik standaard.
Goeie gemeente dan.quote:Op maandag 7 september 2026 09:52 schreef Basp1 het volgende:
De fietspaden waar ik over kom worden 2 maal per jaar zo geborsteld gelukkig hebben de gemeentes wel meteen een zuigwagen er achter rijden
Officieel zijn het thuiskomers inderdaad. En je voelt de kleine kuil waar de uiteinden bijelkaar komen als een klein tikje iedere omwenteling.quote:Op maandag 7 september 2026 19:46 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Goeie gemeente dan.
Toch gek dat ze daar niks aan kunnen doen (die verliezende ijzeren haartjes), want de enige die er blij van wordt is de fietsenmaker![]()
Trouwens voor de bandenplakkers onderweg:
Check eens de GAADI worst-binnenband.
Dat is net zoiets als een thuiskomertje op de auto.
Daar kunnen gemeentes wel wat aan doen maar dan krijgen we microplastics en kost het gemeentes meer aan slijtage van kunststof borstels...quote:Op maandag 7 september 2026 19:46 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Goeie gemeente dan.
Toch gek dat ze daar niks aan kunnen doen (die verliezende ijzeren haartjes), want de enige die er blij van wordt is de fietsenmaker![]()
Gebroken kettingquote:Op dinsdag 8 september 2026 12:36 schreef incel het volgende:
Pech op de fiets?Hoe dan? "Help m'n benen doen het niet meer"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |