Waar zeg ik dat? Ik zeg dat de opdrachtgever op z'n minst een andere bijbedoeling had dan alleen de rivaal uitschalelen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Omdat je er op duid dat dit een complot is, een false flag.
Voor mij ook, maar ik woon in een huurwoning waar ik nooit meer uit kan dus tja...quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:27 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dit zou voor mij wel een reden zijn om m’n huis te koop te zetten en te verhuizen. Wat een ellende zeg.
echt hequote:
- geen gescheld a.u.b. -quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik maak me echt totaal niet druk om dit soort dingen. Heb niks te zoeken in de criminele wereld, dus ben er ook niet bang voor. Kans dat je wel neergeschoten wordt of een vergissing wordt gemaakt is kleiner dan een auto-ongeluk of wat dan ook. Ze schieten elkaar maar af.
Van wat ik bij het journaal zag hebben ze op meerdere plaatsen mensen opgepakt ook in treinen en zo, kans is wel zeer groot dat het deze zaak was lijkt mij.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag vanmorgen op de A28 bij Zwolle iets van 10 van die donkere politiewagens achter elkaar rijden met zwaailichten aan, zouden die helemaal op weg waren naar Overasselt?
Dat is al veel langer aan de gang. Ben geen Jetten fan maar om hem alle issues maar aan te wrijven gaat me ook wat verquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welkom in het land van Rob Jetten.
Nu wonen of woonden zowel Jan als Jos best dicht bij de Duitse en Belgische grens maar dat is nog wel Nederlandquote:
De hel die woningmarkt heet: zelfs drugsdealers moeten bij hun ouders blijven wonenquote:Doelwit was Jan G. Hij wordt al veel langer in verband gebracht met drugshandel. Hij zou hebben samengewerkt met Bolle Jos Leijdekkers. Hij was op het moment van de aanval niet thuis. Zijn ouders waren wel thuis, zij zijn in veiligheid gebracht.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag vanmorgen op de A28 bij Zwolle iets van 10 van die donkere politiewagens achter elkaar rijden met zwaailichten aan, zouden die helemaal op weg waren naar Overasselt?
Ja man, sinds Jetten eerder dit jaar premier is geworden is het he-le-maal mis. Je maakt hier echt een bijzonder onintelligente opmerking. Echt mokerdom.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welkom in het land van Rob Jetten.
Brabant is de motor van Nederland. Limburg kunnen we wel aan België of Duitsland schenken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad eens tijd dat we Brabant en Limburg hermetisch afsluiten.
Hoezo is toch ook relavant dat niet heel bende uit buitenland kwam voor deze operatie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Mooi man hoe nu.nl begint met Nederlanders. Ook de NOS moest nog even extra aanstippen op de radio dat het ‘ook Nederlanders!’ waren. Ja dikke doei
Maar waarom "on-Nederlands", waarom doen ze alsof Nederland geen drugscriminaliteit kent.. wordt steeds meer een narco staatjequote:Op dinsdag 1 september 2026 18:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Mooi man hoe nu.nl begint met Nederlanders. Ook de NOS moest nog even extra aanstippen op de radio dat het ‘ook Nederlanders!’ waren. Ja dikke doei
Benda is een Duitse keeper, dus die komt wel uit het buitenland.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:34 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Hoezo is toch ook relavant dat niet benda uit buitenland kwam voor deze operatie
Jut en Juul zijn er ook weer met hun gescheld…quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:28 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ja man, sinds Jetten eerder dit jaar premier is geworden is het he-le-maal mis. Je maakt hier echt een bijzonder onintelligente opmerking. Echt mokerdom.
Mag ik je er bijvoorbeeld op wijzen dat deze zelfde woning in 2025, ruim voor het kabinet Jetten, ook al beschoten is met automatische wapens?
er komen ogenschijnlijk bussen vol zwaarbewapende apen dit land binnen om mensen overhoop te knallenquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:34 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Hoezo is toch ook relavant dat niet benda uit buitenland kwam voor deze operatie
Overasselt ligt in Gelderland.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad eens tijd dat we Brabant en Limburg hermetisch afsluiten.
Jongens, ik denk dat het kwispelend D66 staartje van user @Caland vandaag nog zeker 6 of 7 keer gaat vermelden dat het target een Jan betreft. Nadat hij dit reeds al 8 keer gedaan heeft vandaag.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu wonen of woonden zowel Jan als Jos best dicht bij de Duitse en Belgische grens maar dat is nog wel Nederland
Hierom dus!quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
er komen ogenschijnlijk bussen vol zwaarbewapende apen dit land binnen om mensen overhoop te knallen
hoe kan je dat niet relevant vinden wtf
Kan je unilateraal alleen bijzonder weinig mee.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat mensen van nature altijd drugs zullen blijven gebruiken. Je kan miljarden steken in het tegengaan van bepaalde drugsimport of productie maar dan wordt er wel weer iets anders en nog veel schadelijker ontworpen en verkocht (hallo VS).
oh dan valt het wel meequote:Op dinsdag 1 september 2026 18:39 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Hierom dus!
Het waren dus niet alleen maar mensen die van buiten ons land kwamen.
Jan in opdracht van JosGod, je vergeet een belangrijk detail makker.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jongens, ik denk dat het kwispelend D66 staartje van user @:caland vandaag nog zeker 6 of 7 keer gaat vermelden dat het target een Jan betreft. Nadat hij dit reeds al 8 keer gedaan heeft vandaag.
Dat is nog eens kordaat optreden.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijd voor een avondklok.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Overasselt ligt in Gelderland.
De pilletjes slikkende en snuivende fokkers hebben er meer debet aan dan die vetvlekquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:30 schreef Breekfast het volgende:
De Telegraaf zal morgen wel met een chocoladeletter-kop komen dat dit de schuld is van Frans Timmermans
Zit wel een 's Neerlands tintje aan ja. Neemt niet weg dat de meeste leden van het gewapende moordlustig voetvolk weer the ususal suspects lijken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jan in opdracht van JosGod, je vergeet een belangrijk detail makker.
speelt zeker geen polderprikkerquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:41 schreef Breekfast het volgende:
[..], ik was helemaal in de overtuiging dat dit in Brabant lag. Pijnlijk dit
Dan zou het al helemaal vreemd klinken dan politiekorps oost-Nederland de zaak leidt. Maar is beetje wirwar daar met grenzen Limburg/Brabant/Gelderland.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:41 schreef Breekfast het volgende:
Je moet toch ergens de domme productiemedewerkers vandaan trekken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zit wel een 's Neerlands tintje aan ja. Neemt niet weg dat de meeste leden van het gewapende moordlustig voetvolk weer the ususal suspects lijken.
De enige banen die ze inpikken van onsquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet toch ergens de domme productiemedewerkers vandaan trekken.
Hun uitzendbureau zit in Cueta.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:45 schreef Caland het volgende:
Je moet toch ergens de domme productiemedewerkers vandaan trekken.
Bemoei je er niet mee, schooljuf.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jut en Juul zijn er ook weer met hun gescheld…
Kun je ook gewoon communiceren? Dank u.
Zit de pantry te strak?quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:52 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, schooljuf.
Dat had die burgemeester moeten zeggequote:Op dinsdag 1 september 2026 18:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Laat elkaar een beetje met rust aub.
quote:
Geen wens, maar een voorspelling.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Er komt een moment waarop we als samenleving zeggen: Nu is het genoeg. Nu gaan we gewoon mensen massaal in een takkenversnipperaar stoppen.
Zo werkt ons bestel nu eenmaal, het huidige kabinet is verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is al veel langer aan de gang. Ben geen Jetten fan maar om hem alle issues maar aan te wrijven gaat me ook wat ver
Het ligt ook bijna in Brabant. En bijna in Limburg. Om het nog ingewikkelder te maken ligt het punt waar Gelderland, Limburg en Brabant samenkomen vlakbij, bij Katwijk. En dan bedoel ik Katwijk vlakbij Vianen, niet Katwijk bij Leiden. Want het ligt natuurlijk niet aan de kust. Zandvoort is echter niet al te ver weg. En dan bedoel ik natuurlijk Zandvoort dat net als Oosterhout iets ten noorden van de Waal ligt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:41 schreef Breekfast het volgende:
Klopt. Dit gaat alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Het gevaar is nog steeds niet geweken, zegt de politie zojuist.
Denktank voor Mona Keizer. Project 2029. @RamboDirkquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Geen wens, maar een voorspelling.
hopelijk niet te laatquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Geen wens, maar een voorspelling.
bizarquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat zijn de directe burenquote:Op dinsdag 1 september 2026 09:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er zit een Ducati dealer, al lijkt de beschoten auto iets verderop te staan. Bij een oud boerderijtje wat afgelopen jaar is verkocht.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:01 schreef ootjekatootje het volgende:
In El Salvador waren ze het ook in een keer zat.quote:
vanuit de politiek gaat geen oplossing komen iigquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
In El Salvador waren ze het ook in een keer zat.
Maar met Jetten zul je hier gewoon aan moeten wennen denk ik.
Binnen een maandje verkocht, reken maar gewoon minimaal 10% meer.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat zijn de directe burenhttps://www.funda.nl/deta(...)ijkseweg-4/43190882/
Die zullen het wel niet voor niets verkocht hebben![]()
Valt wel mee. De grens volgt de Maas. Heel veel simpeler kan niet.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:44 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Dan zou het al helemaal vreemd klinken dan politiekorps oost-Nederland de zaak leidt. Maar is beetje wirwar daar met grenzen Limburg/Brabant/Gelderland.
Als nieuwe bewoner zou ik maar meteen een Panic Room erin laten zettenquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:43 schreef Caland het volgende:
Het ziet er eerder uit als een statement dan een operatie.
En nu 50% gezakt denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnen een maandje verkocht, reken maar gewoon minimaal 10% meer.
en een krokodillenpitquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als nieuwe bewoner zou ik maar meteen een Panic Room erin laten zetten
Er stond al ergens dat er 2 huizen met buren waren verhuisd door dit alles (niet alleen gisteren dus).quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zijn daar vaker schietpartijen geweest, he. Het is de reden dat dit huis te koop stond vermoedelijkquote:
Dat is echt het laagste van het laagste volk. Heb ze eens bij Feyenoord gezien. Wat een ongekend tuig.quote:
Lijkt me een wat kleine sample size. En dan ook nog feyenoorders....quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat is echt het laagste van het laagste volk. Heb ze eens bij Feyenoord gezien. Wat een ongekend tuig.
Zelfs Marokkanen zijn minder erg.
Vandaag ook bij de toename van de bijstand. 80% is van buitenlandse afkomst, maar de NOS noemt het niet eens en begint een interview met een Nederlandse dame.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:32 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Zolang we drugsverslaafden hebben in dit land zullen we ook paffende drugshandelaren hebben.
Die Belgen, Fransen en Nederlanders zijn ook Marokkanen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Vandaag ook bij de toename van de bijstand. 80% is van buitenlandse afkomst, maar de NOS noemt het niet eens en begint een interview met een Nederlandse dame.![]()
Alles om de waarheid niet te benoemen.
Ohhh nee waren uitfans. Uit Marseille. Maar liep geen Jean-Piere bij.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lijkt me een wat kleine sample size. En dan ook nog feyenoorders....
Marseille dan noem je idd wel ietsquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:25 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ohhh nee waren uitfans. Uit Marseille. Maar liep geen Jean-Piere bij.
Goedkope re-enactment van die scene uit Scarfacequote:Op dinsdag 1 september 2026 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
Verschrikkelijk voor die beveiliger![]()
Ik snap ook niet dat deze beveiliger een dergelijk opdracht heeft geaccepteerd, vanuitgaande dat alvorens duidelijk was dat dit een zwaar bedreigde cliënt is.
Lijkt wel een half leger..
Crimineel huurt criminelen in om zijn huis te beveiligen. Hoef je geen medelijden mee te hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
Verschrikkelijk voor die beveiliger![]()
Ik snap ook niet dat deze beveiliger een dergelijk opdracht heeft geaccepteerd, vanuitgaande dat alvorens duidelijk was dat dit een zwaar bedreigde cliënt is.
Lijkt wel een half leger..
Daar moest ik wel aan denken!quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Goedkope re-enactment van die scene uit Scarface.
Die zal wel niet van SecuriCor geweest zijn nee.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Crimineel huurt criminelen in om zijn huis te beveiligen. Hoef je geen medelijden mee te hebben
Is dat zo? Kan hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Crimineel huurt criminelen in om zijn huis te beveiligen. Hoef je geen medelijden mee te hebben
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
je hebt 3 soorten criminelen
eenmaal een crimineel altijd een crimineel
vuile vieze tyfus crimineel
nette crimineel
en dan heb je nog dikke Jos
straatroof is een high impact crimequote:Op dinsdag 1 september 2026 19:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
En Ajacieden.
Op dat adres staat een beveiligingsbedrijf ingeschreven. Eigen personeel?quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die zal wel niet van SecuriCor geweest zijn nee.
Stagiairquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Op dat adres staat een beveiligingsbedrijf ingeschreven. Eigen personeel?
quote:19:01
Celstraf Jan G.
Jan G. is eerder dit jaar veroordeeld tot een celstraf van 48 maanden wegens betrokkenheid bij een drugslab in Angeren. In die zaak is hij in hoger beroep gegaan, zo laat zijn advocaat desgevraagd weten. In afwachting daarvan is hij nu nog op vrije voeten.
Dat wordt weer twee maanden niet langs dat huis.quote:19:01
Grote impact
Op dit moment is het rustig in Overasselt. Dat betekent niet dat buurtbewoners echt gerust zijn. ,,Ik kan vannacht echt niet slapen, zegt een buurtbewoonster." De gebeurtenissen hebben grote impact op inwoners. Want ook een toevallige voorbijganger kan immers zomaar slachtoffer worden, beseffen ze.
,,Na de schietpartij bij het huis vorig jaar, mochten mijn kinderen twee maanden lang niet bij dat huis langs fietsen.' Wederom klinkt de hoop dat het gezin niet terug mag van de burgemeester.
https://www.parool.nl/ned(...)verdachten~b6c2274c/quote:19:18
Onderzoek in buitengebied
In het buitengebied van Overasselt wordt momenteel door de politie onderzoek gedaan.
Hierbij wordt ondersteuning verleend door de ME. De oproep om niet naar het gebied te komen, blijft van kracht
Lekker van je witgewassen geld je medecrimineel salaris uitkeren.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Op dat adres staat een beveiligingsbedrijf ingeschreven. Eigen personeel?
Ja, als je kinderen zoiets doen kan ik me voorstellen dat je ze straft.quote:,,Na de schietpartij bij het huis vorig jaar, mochten mijn kinderen twee maanden lang niet bij dat huis langs fietsen.'
Grammatica is een gemeen kreng.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, als je kinderen zoiets doen kan ik me voorstellen dat je ze straft.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, als je kinderen zoiets doen kan ik me voorstellen dat je ze straft.
Ja.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Is jullie woning wel eens beschoten?
~ @:monkyyy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |