quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Zolang we drugsverslaafden hebben in dit land zullen we ook paffende drugshandelaren hebben.
Die Belgen, Fransen en Nederlanders zijn ook Marokkanen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Vandaag ook bij de toename van de bijstand. 80% is van buitenlandse afkomst, maar de NOS noemt het niet eens en begint een interview met een Nederlandse dame.![]()
Alles om de waarheid niet te benoemen.
Ohhh nee waren uitfans. Uit Marseille. Maar liep geen Jean-Piere bij.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lijkt me een wat kleine sample size. En dan ook nog feyenoorders....
Marseille dan noem je idd wel ietsquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:25 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ohhh nee waren uitfans. Uit Marseille. Maar liep geen Jean-Piere bij.
Goedkope re-enactment van die scene uit Scarfacequote:Op dinsdag 1 september 2026 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
Verschrikkelijk voor die beveiliger![]()
Ik snap ook niet dat deze beveiliger een dergelijk opdracht heeft geaccepteerd, vanuitgaande dat alvorens duidelijk was dat dit een zwaar bedreigde cliënt is.
Lijkt wel een half leger..
Crimineel huurt criminelen in om zijn huis te beveiligen. Hoef je geen medelijden mee te hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
Verschrikkelijk voor die beveiliger![]()
Ik snap ook niet dat deze beveiliger een dergelijk opdracht heeft geaccepteerd, vanuitgaande dat alvorens duidelijk was dat dit een zwaar bedreigde cliënt is.
Lijkt wel een half leger..
Daar moest ik wel aan denken!quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Goedkope re-enactment van die scene uit Scarface.
Die zal wel niet van SecuriCor geweest zijn nee.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Crimineel huurt criminelen in om zijn huis te beveiligen. Hoef je geen medelijden mee te hebben
Is dat zo? Kan hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Crimineel huurt criminelen in om zijn huis te beveiligen. Hoef je geen medelijden mee te hebben
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
je hebt 3 soorten criminelen
eenmaal een crimineel altijd een crimineel
vuile vieze tyfus crimineel
nette crimineel
en dan heb je nog dikke Jos
straatroof is een high impact crimequote:Op dinsdag 1 september 2026 19:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
En Ajacieden.
Op dat adres staat een beveiligingsbedrijf ingeschreven. Eigen personeel?quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die zal wel niet van SecuriCor geweest zijn nee.
Stagiairquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Op dat adres staat een beveiligingsbedrijf ingeschreven. Eigen personeel?
quote:19:01
Celstraf Jan G.
Jan G. is eerder dit jaar veroordeeld tot een celstraf van 48 maanden wegens betrokkenheid bij een drugslab in Angeren. In die zaak is hij in hoger beroep gegaan, zo laat zijn advocaat desgevraagd weten. In afwachting daarvan is hij nu nog op vrije voeten.
Dat wordt weer twee maanden niet langs dat huis.quote:19:01
Grote impact
Op dit moment is het rustig in Overasselt. Dat betekent niet dat buurtbewoners echt gerust zijn. ,,Ik kan vannacht echt niet slapen, zegt een buurtbewoonster." De gebeurtenissen hebben grote impact op inwoners. Want ook een toevallige voorbijganger kan immers zomaar slachtoffer worden, beseffen ze.
,,Na de schietpartij bij het huis vorig jaar, mochten mijn kinderen twee maanden lang niet bij dat huis langs fietsen.' Wederom klinkt de hoop dat het gezin niet terug mag van de burgemeester.
https://www.parool.nl/ned(...)verdachten~b6c2274c/quote:19:18
Onderzoek in buitengebied
In het buitengebied van Overasselt wordt momenteel door de politie onderzoek gedaan.
Hierbij wordt ondersteuning verleend door de ME. De oproep om niet naar het gebied te komen, blijft van kracht
Lekker van je witgewassen geld je medecrimineel salaris uitkeren.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Op dat adres staat een beveiligingsbedrijf ingeschreven. Eigen personeel?
Ja, als je kinderen zoiets doen kan ik me voorstellen dat je ze straft.quote:,,Na de schietpartij bij het huis vorig jaar, mochten mijn kinderen twee maanden lang niet bij dat huis langs fietsen.'
Grammatica is een gemeen kreng.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, als je kinderen zoiets doen kan ik me voorstellen dat je ze straft.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, als je kinderen zoiets doen kan ik me voorstellen dat je ze straft.
Ja.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Is jullie woning wel eens beschoten?
~ @:monkyyy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |