Waar zeg ik dat? Ik zeg dat de opdrachtgever op z'n minst een andere bijbedoeling had dan alleen de rivaal uitschalelen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Omdat je er op duid dat dit een complot is, een false flag.
Voor mij ook, maar ik woon in een huurwoning waar ik nooit meer uit kan dus tja...quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:27 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dit zou voor mij wel een reden zijn om m’n huis te koop te zetten en te verhuizen. Wat een ellende zeg.
echt hequote:
- geen gescheld a.u.b. -quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik maak me echt totaal niet druk om dit soort dingen. Heb niks te zoeken in de criminele wereld, dus ben er ook niet bang voor. Kans dat je wel neergeschoten wordt of een vergissing wordt gemaakt is kleiner dan een auto-ongeluk of wat dan ook. Ze schieten elkaar maar af.
Van wat ik bij het journaal zag hebben ze op meerdere plaatsen mensen opgepakt ook in treinen en zo, kans is wel zeer groot dat het deze zaak was lijkt mij.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag vanmorgen op de A28 bij Zwolle iets van 10 van die donkere politiewagens achter elkaar rijden met zwaailichten aan, zouden die helemaal op weg waren naar Overasselt?
Dat is al veel langer aan de gang. Ben geen Jetten fan maar om hem alle issues maar aan te wrijven gaat me ook wat verquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welkom in het land van Rob Jetten.
Nu wonen of woonden zowel Jan als Jos best dicht bij de Duitse en Belgische grens maar dat is nog wel Nederlandquote:
De hel die woningmarkt heet: zelfs drugsdealers moeten bij hun ouders blijven wonenquote:Doelwit was Jan G. Hij wordt al veel langer in verband gebracht met drugshandel. Hij zou hebben samengewerkt met Bolle Jos Leijdekkers. Hij was op het moment van de aanval niet thuis. Zijn ouders waren wel thuis, zij zijn in veiligheid gebracht.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag vanmorgen op de A28 bij Zwolle iets van 10 van die donkere politiewagens achter elkaar rijden met zwaailichten aan, zouden die helemaal op weg waren naar Overasselt?
Ja man, sinds Jetten eerder dit jaar premier is geworden is het he-le-maal mis. Je maakt hier echt een bijzonder onintelligente opmerking. Echt mokerdom.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welkom in het land van Rob Jetten.
Brabant is de motor van Nederland. Limburg kunnen we wel aan België of Duitsland schenken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad eens tijd dat we Brabant en Limburg hermetisch afsluiten.
Hoezo is toch ook relavant dat niet heel bende uit buitenland kwam voor deze operatie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Mooi man hoe nu.nl begint met Nederlanders. Ook de NOS moest nog even extra aanstippen op de radio dat het ‘ook Nederlanders!’ waren. Ja dikke doei
Maar waarom "on-Nederlands", waarom doen ze alsof Nederland geen drugscriminaliteit kent.. wordt steeds meer een narco staatjequote:Op dinsdag 1 september 2026 18:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Mooi man hoe nu.nl begint met Nederlanders. Ook de NOS moest nog even extra aanstippen op de radio dat het ‘ook Nederlanders!’ waren. Ja dikke doei
Benda is een Duitse keeper, dus die komt wel uit het buitenland.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:34 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Hoezo is toch ook relavant dat niet benda uit buitenland kwam voor deze operatie
Jut en Juul zijn er ook weer met hun gescheld…quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:28 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ja man, sinds Jetten eerder dit jaar premier is geworden is het he-le-maal mis. Je maakt hier echt een bijzonder onintelligente opmerking. Echt mokerdom.
Mag ik je er bijvoorbeeld op wijzen dat deze zelfde woning in 2025, ruim voor het kabinet Jetten, ook al beschoten is met automatische wapens?
er komen ogenschijnlijk bussen vol zwaarbewapende apen dit land binnen om mensen overhoop te knallenquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:34 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Hoezo is toch ook relavant dat niet benda uit buitenland kwam voor deze operatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |