Maar onze viervoeters wel, ook maar meteen verbieden.quote:Op woensdag 2 september 2026 08:14 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat is de voortschrijdende beschaving. We poepen ook niet meer op straat.
Goed idee.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar onze viervoeters wel, ook maar meteen verbieden.
Dat heb ik met honden. Zit je net lekker aan een salade, komt er zo’n ding tussen je stoelen liggen. Krabbend en vol vieze haren.quote:Op donderdag 3 september 2026 11:10 schreef DrDentz het volgende:
Vind het ook wel vervelend hoor, zit je net lekker op een terrasje, gaat er zo'n vieze roker aan een tafel ernaast zitten, rooklucht bij je tafeltje, hele experience verpest.
Net als katteneigenaren die het lekker vinden om hun beesten de hele dag buiten te laten lopen waar ze vervolgens dan jouw tuin onder pissen en poepen.quote:Op donderdag 3 september 2026 11:08 schreef Kottnauer het volgende:
Goed idee.
Een kat kun je leren op een bak te schijten.
Wat niet iedereen weet is dat je een hond ook kunt leren op een bak te schijten.
Maar hondenbezitters vinden het leuker om in de avondschemering door de wijk te lopen met hun hondslaaf om deze op willekeurige plekken zijn ontlasting achter te laten.
Ik heb dat met kinderen. Ook maar verbieden dan. Zijn we meteen van alle wereldproblematiek af en mag alles weer.quote:Op donderdag 3 september 2026 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat heb ik met honden. Zit je net lekker aan een salade, komt er zo’n ding tussen je stoelen liggen. Krabbend en vol vieze haren.
Ik heb dat met onderwijzers, die namelijk met velen kritische leerlingen de mond snoeren.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb dat met kinderen. Ook maar verbieden dan. Zijn we meteen van alle wereldproblematiek af en mag alles weer.
Kindvrije terrassen zijn inderdaad heerlijk.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb dat met kinderen. Ook maar verbieden dan. Zijn we meteen van alle wereldproblematiek af en mag alles weer.
Kindvrije hotels !quote:Op donderdag 3 september 2026 16:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kindvrije terrassen zijn inderdaad heerlijk.
Dat is me te laat. Eet graag wat eerderquote:Op donderdag 3 september 2026 17:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gewoon na 20:00 gaan eten, kom ik zeer zelden nog mensen met kinderen tegen
Mee eens, ik eet nooit voor die tijd, thuis ook niet. En sowieso niet in restaurants waar kinderen graag komen, ook niet bij de lunch.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gewoon na 20:00 gaan eten, kom ik zeer zelden nog mensen met kinderen tegen
Keuzesquote:Op donderdag 3 september 2026 18:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is me te laat. Eet graag wat eerder
Scheelt al een hele hoop als je van die franchise (pre-fab) ketens (zoals De Beren, 't Zusje, Brechje en zulks meer), all you can eat toko's e.d. links laat liggenquote:
Daar kom ik sowieso niet, ik eet honderd keer liever een Döner bij een zaakje waar de eigenaar en zijn familie in staan dan bij een burger of andere keten, wel een restaurant of bistro waar de eigenaar in de keuken of in de bediening staat en niet een prefab warm maker met scholieren in de keuken. Ook bestel ik niet om te laten bezorgen, ik gun de dienstverlener de marge van de horecaffer niet.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:34 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Scheelt al een hele hoop als je van die franchise (pre-fab) ketens (zoals De Beren, 't Zusje, Brechje en zulks meer), all you can eat toko's e.d. links laat liggen
Precies dit inderdaad. En ik heb genoeg leuke eettentjes in de buurt voor het geval dat ik geen zin of tijd heb om zelf te koken, dus thuisbezorgd is hier sowieso niet nodigquote:Op donderdag 3 september 2026 20:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Daar kom ik sowieso niet, ik eet honderd keer liever een Döner bij een zaakje waar de eigenaar en zijn familie in staan dan bij een burger of andere keten, wel een restaurant of bistro waar de eigenaar in de keuken of in de bediening staat en niet een prefab warm maker met scholieren in de keuken. Ook bestel ik niet om te laten bezorgen, ik gun de dienstverlener de marge van de horecaffer niet.
Als ik geen zin heb om te koken dan loop ik even naar de markt voor een moot gebakken vis.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:54 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad. En ik heb genoeg leuke eettentjes in de buurt voor het geval dat ik geen zin of tijd heb om zelf te koken
Ik zit ook niet op mensen hun kutkinderen te wachten op een terras. Die stinken ook.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:45 schreef Koekoekmakto het volgende:
Een zomermiddag op een terras: gezinnen lunchen, vrienden heffen het glas, een ober laveert met zijn dienblad tussen de tafeltjes door. Dan steekt iemand een sigaret op. Blikken zoeken de roker, een kind vindt het opeens stinken.
Andere voorkeuren hebben dan jij maakt een ander niet 'zuur'.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:45 schreef nostra het volgende:
Wat een zuur leven hebben veel mensen toch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |