Misschien als je zo nu en dan zelf een sigaret rookt dat je de lucht beter leert verdragen, dat je er enigszins aan wentquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:35 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ook buiten is de stank niet te verdragen. Zeker niet op een terras, vaak voorzien van windscherm en parasols.
Zelfs op straat is het enorm irritant als zo’n rokende hufter opeens achter je loopt of naast je bij de tramhalte komt staan.
Wat mij betreft: roken alleen achter gesloten deur in eigen huis.
3 Zinnen lezen is al te moeilijk voor je kennelijk, mijn god.quote:
Je ouders of een familie lid zou maar roken of gerookt hebben. Lekker dan op de verjaardagenquote:Op dinsdag 1 september 2026 23:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
3 Zinnen lezen is al te moeilijk voor je kennelijk, mijn god.
Ik vind het erg stinken en gelukkig zijn er op de Veluwe doorgaans ruime terrassen beschikbaar waar rokers en niet rokers behoorlijk ver uit elkaar zitten. Ik ga niet op een terras zitten waar stinkstokken mijn beleving ernstig kunnen verstoren.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:17 schreef Cupfighter het volgende:
Ik rook niet maar als ik op een terras zit weet ik dat er een roker in de buurt kan zitten, ik heb daar geen problemen mee ook niet als ik aan het eten ben
Geen criminelen, wel overlastgevers.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die stinken of wat irritant is, waarom alleen de rokers aanpakken alsof het criminelen zijn.
Ik vind het ook wel een beetje gezeur. We zijn echt al zo ver vergeleken met jaren geleden. Ga eens in het buitenland kijken, daar rookt iedereen bijna nog.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:17 schreef Cupfighter het volgende:
Ik rook niet maar als ik op een terras zit weet ik dat er een roker in de buurt kan zitten, ik heb daar geen problemen mee ook niet als ik aan het eten ben
De jacht op rokers is mooi geweest
Dat is de voortschrijdende beschaving. We poepen ook niet meer op straat.quote:Op woensdag 2 september 2026 07:55 schreef Chandler het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat de Rokers steeds verder verdreven worden. Eerst uit de kroeg, naar buiten. En nu buiten? mogen we straks ook niet meer roken.
Grapjas. Voortaan drank ook maar op de 'zwarte lijst' zetten, zodat we niet meer hoeven te vrezen dat je wordt doodgereden door een dronken automobilist?quote:Op woensdag 2 september 2026 08:14 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat is de voortschrijdende beschaving. We poepen ook niet meer op straat.
Uh, nou nee. De meeste bars zijn verdwenen omdat ze het financieel niet gered hebben. Een donkerbruin café bestaat bijna niet meer.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:53 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Neuh, gaat gewoon geslikt worden omdat mensen nog steeds wel naar een bar willen. Dit zei men ook over het rookverbod in de horeca. Dat er geen bar of restaurant zou overblijven. Niets van dat alles. De bars en restaurants zitten nog steeds vol.
Dan heb je vermoedelijk heel Azië, Europa en Zuid-Amerika overgeslagen.quote:Op woensdag 2 september 2026 05:24 schreef Lyrebird het volgende:
Wel apart dat dit iets is in Nederland. Heb het afgelopen half jaar de halve wereld rondgereisd en had juist de indruk dat er bijna nergens meer wordt gerookt.
Ik vind die zeikerts overlastgevers.quote:Op woensdag 2 september 2026 06:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Geen criminelen, wel overlastgevers.
Zuid Korea, Australie, Japan en de VS.quote:Op woensdag 2 september 2026 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je vermoedelijk heel Azië, Europa en Zuid-Amerika overgeslagen.
Dat 'idee' kan je hebben, maar de cijfers laten heel iets anders zien. Kom op, je bent toch wetenschapper?quote:Op woensdag 2 september 2026 05:24 schreef Lyrebird het volgende:
Wel apart dat dit iets is in Nederland. Heb het afgelopen half jaar de halve wereld rondgereisd en had juist de indruk dat er bijna nergens meer wordt gerookt.
Ik dacht dat ze in Japan juist nog in de winkels en in het openbaar vervoer mochten roken. Maar blijkbaar niet dan?quote:Op woensdag 2 september 2026 11:32 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zuid Korea, Australie, Japan en de VS.
Nee, dat mag al heel erg lang niet.quote:Op woensdag 2 september 2026 11:49 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Japan juist nog in de winkels en in het openbaar vervoer mochten roken. Maar blijkbaar niet dan?
Daar gaat toch ook echt niemand voor z’n 70e voor de lol zittenquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:05 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Hangt ook van de locatie af, lijkt me. In een drukke winkelstraat, zoals de Theresiastraat in Den Haag waar continu auto's, bussen en vrachtwagens langsrijden, zal het niet veel zoden aan de dijk zetten...
Het zit daar letterlijk vol met eettentjes en terrasjes, die tussen de middag afgeladen zijn met scholieren en ambtenarenquote:Op donderdag 3 september 2026 10:32 schreef Kidjuh het volgende:
Daar gaat toch ook echt niemand voor z’n 70e voor de lol zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |