abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2026 @ 21:41:14 #126
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221708272
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:35 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ook buiten is de stank niet te verdragen. Zeker niet op een terras, vaak voorzien van windscherm en parasols.

Zelfs op straat is het enorm irritant als zo’n rokende hufter opeens achter je loopt of naast je bij de tramhalte komt staan.

Wat mij betreft: roken alleen achter gesloten deur in eigen huis.
Misschien als je zo nu en dan zelf een sigaret rookt dat je de lucht beter leert verdragen, dat je er enigszins aan went
pi_221708839
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:13 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
:')

Roken is voor kkmongolen.
3 Zinnen lezen is al te moeilijk voor je kennelijk, mijn god.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator dinsdag 1 september 2026 @ 23:10:49 #128
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221708855
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:08 schreef raptorix het volgende:

[..]
3 Zinnen lezen is al te moeilijk voor je kennelijk, mijn god.
Je ouders of een familie lid zou maar roken of gerookt hebben. Lekker dan op de verjaardagen :P
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
pi_221708878
Ik rook niet maar als ik op een terras zit weet ik dat er een roker in de buurt kan zitten, ik heb daar geen problemen mee ook niet als ik aan het eten ben
De jacht op rokers is mooi geweest
pi_221709175
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:17 schreef Cupfighter het volgende:
Ik rook niet maar als ik op een terras zit weet ik dat er een roker in de buurt kan zitten, ik heb daar geen problemen mee ook niet als ik aan het eten ben
Ik vind het erg stinken en gelukkig zijn er op de Veluwe doorgaans ruime terrassen beschikbaar waar rokers en niet rokers behoorlijk ver uit elkaar zitten. Ik ga niet op een terras zitten waar stinkstokken mijn beleving ernstig kunnen verstoren.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_221709291
Overigens hou ik op een terras altijd rekening met anderen, meestal sta ik ook even op en ga even paar meter verder staan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221709305
Wel apart dat dit iets is in Nederland. Heb het afgelopen half jaar de halve wereld rondgereisd en had juist de indruk dat er bijna nergens meer wordt gerookt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221709327
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Er zijn zoveel dingen die stinken of wat irritant is, waarom alleen de rokers aanpakken alsof het criminelen zijn.
Geen criminelen, wel overlastgevers.
pi_221709427
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:17 schreef Cupfighter het volgende:
De jacht op rokers is mooi geweest
Ik vind het ook wel een beetje gezeur. We zijn echt al zo ver vergeleken met jaren geleden. Ga eens in het buitenland kijken, daar rookt iedereen bijna nog.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 2 september 2026 @ 07:46:45 #135
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221709516
Je zou spontaan beginnen met roken van al die mensen die schreeuwendhard krijsen wanneer iemand een sigaret opsteekt. Nagemaakte dramaqueens :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221709542
Toch wel opmerkelijk dat de Rokers steeds verder verdreven worden. Eerst uit de kroeg, naar buiten. En nu buiten? mogen we straks ook niet meer roken.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221709583
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 07:55 schreef Chandler het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat de Rokers steeds verder verdreven worden. Eerst uit de kroeg, naar buiten. En nu buiten? mogen we straks ook niet meer roken.
Dat is de voortschrijdende beschaving. We poepen ook niet meer op straat.
pi_221709685
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 08:14 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dat is de voortschrijdende beschaving. We poepen ook niet meer op straat.
Grapjas. Voortaan drank ook maar op de 'zwarte lijst' zetten, zodat we niet meer hoeven te vrezen dat je wordt doodgereden door een dronken automobilist?

:')
pi_221709935
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:53 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Neuh, gaat gewoon geslikt worden omdat mensen nog steeds wel naar een bar willen. Dit zei men ook over het rookverbod in de horeca. Dat er geen bar of restaurant zou overblijven. Niets van dat alles. De bars en restaurants zitten nog steeds vol.
Uh, nou nee. De meeste bars zijn verdwenen omdat ze het financieel niet gered hebben. Een donkerbruin café bestaat bijna niet meer.
  woensdag 2 september 2026 @ 09:38:15 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221709976
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 05:24 schreef Lyrebird het volgende:
Wel apart dat dit iets is in Nederland. Heb het afgelopen half jaar de halve wereld rondgereisd en had juist de indruk dat er bijna nergens meer wordt gerookt.
Dan heb je vermoedelijk heel Azië, Europa en Zuid-Amerika overgeslagen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 2 september 2026 @ 10:36:31 #141
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221710385
Als er voldoende markt voor zou zijn, dan zouden horecaondernemers wel heel gek zijn om er niet op in te spelen.

Waarschijnlijker is het dat de zeurpieten hooguit in de vakantie eens 'lekker gek en wild' een terrasje pakken en er verder nooit komen.

Overigens vind ik rookvrij bij een restaurant heel normaal op het terras, maar bij een Cafe moet men vooral niet zeiken.
Life is what you make it.
pi_221710413
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 06:15 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Geen criminelen, wel overlastgevers.
Ik vind die zeikerts overlastgevers.

Als iemand het gewoon normaal vraagt dan willen vrijwel alle rokers er rekening mee houden, maar als je als zo begint dan barst maar.
pi_221710645
Als een roker net buiten het terras op de hoek gaat staan roken en de wind staat verkeerd, dan hebben niet-rokers er alsnog last van. Ditzelfde gebeurt op de treinstations waar roken alleen is toegestaan aan één kant van het perroneiland. Als de wind ongunstig staat, krijgen de niet-rokers er alsnog last van. Roken moet eigenlijk gewoon verboden worden.
pi_221710730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 09:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan heb je vermoedelijk heel Azië, Europa en Zuid-Amerika overgeslagen.
Zuid Korea, Australie, Japan en de VS.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221710813
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 05:24 schreef Lyrebird het volgende:
Dat 'idee' kan je hebben, maar de cijfers laten heel iets anders zien. Kom op, je bent toch wetenschapper?
pi_221710817
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 11:32 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Zuid Korea, Australie, Japan en de VS.
Ik dacht dat ze in Japan juist nog in de winkels en in het openbaar vervoer mochten roken. Maar blijkbaar niet dan?
pi_221710941
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2026 11:49 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze in Japan juist nog in de winkels en in het openbaar vervoer mochten roken. Maar blijkbaar niet dan?
Nee, dat mag al heel erg lang niet.
pi_221714677
Auti-galore hier, hoor. Weinig nuance noch begrip. Kankertje hier, kankertje daar, waarom ook niet? Bitch en trut worden er nog bij gehaald. Schreeuwende kut-koters die nog niet eens mógen roken.

Top-topic met Fok-toppertjes.
pi_221716798
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 11:05 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Hangt ook van de locatie af, lijkt me. In een drukke winkelstraat, zoals de Theresiastraat in Den Haag waar continu auto's, bussen en vrachtwagens langsrijden, zal het niet veel zoden aan de dijk zetten...
Daar gaat toch ook echt niemand voor z’n 70e voor de lol zitten
pi_221717119
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 10:32 schreef Kidjuh het volgende:
Daar gaat toch ook echt niemand voor z’n 70e voor de lol zitten
Het zit daar letterlijk vol met eettentjes en terrasjes, die tussen de middag afgeladen zijn met scholieren en ambtenaren ;)
"Common sense is not so common" --Voltaire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')