abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221706048
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 15:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Of de dooddoener 'kinderen moeten kinderen kunnen zijn'. Nee, bitch dat doe je thuis. In het openbaar hou je ze stil en zeker als anderen rustig aan het eten zijn.

Valt me altijd op in het buitenland, Belgie of Frankrijk, hoe netjes kinderen daar gewoon aan een tafel zitten. Hier moeten ouders met kinderen op een of andere manier altijd het hele restaurant confronteren dat zij een kinderwens hadden...
Precies. Ooit meegemaakt dat er een stel met een constant krijsende baby bij de Griek zat. En toen iemand daar terecht commentaar op gaf, kreeg ie te horen dat ie dan maar thuis moest eten.

Nee trut, jíj bezorgt overlast met je krijsbaby, dan heb jíj op te krassen.
pi_221706056
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 15:28 schreef PurifieR het volgende:

[..]
"Maar ze zijn zo lief en schattig terwijl ze schreeuwend rond andermans tafels rondjes blijven rennen, hoe kun je je daar nou aan ergeren?" :') :') :')

Hou ze onder controle of laat ze thuis zeg.
Zo'n kwijlende poepfabriek die met zijn snotterbel en plakhandjes aan je tafel je gaat staan aangapen. Terwijl papa en mama liefdevol toekijken. }:|
pi_221706069
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:01 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Zo'n kwijlende poepfabriek die met zijn snotterbel en plakhandjes aan je tafel je gaat staan aangapen. Terwijl papa en mama liefdevol toekijken. }:|
En de bijzonder geirriteerde blikken negeren of gewoon niet zien. Flikker op zeg. Ik begrijp volkomen dat er steeds meer restaurants zijn waar koters niet binnen mogen.
pi_221706211
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:02 schreef PurifieR het volgende:

[..]
En de bijzonder geirriteerde blikken negeren of gewoon niet zien. Flikker op zeg. Ik begrijp volkomen dat er steeds meer restaurants zijn waar koters niet binnen mogen.
Klein Gizzy heeft dat 1 keer gedaan en zat na een paar waarschuwingen vervolgens braaf aan de tafel met een tintelend oor.

Toen heette dat opvoeding tegenwoordig moeten ouders het vriendelijk aan het kind vragen of ze zich willen gedragen en hopen dat het kind dat ook gaat doen.
pi_221706224
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Klein Gizzy heeft dat 1 keer gedaan en zat na een paar waarschuwingen vervolgens braaf aan de tafel met een tintelend oor.
Zo ging het toen ik klein was ook. Luisteren, en anders kreeg je het meteen te voelen. En zo hoort het ook.
pi_221706231
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Toen heette dat opvoeding tegenwoordig moeten ouders het vriendelijk aan het kind vragen of ze zich willen gedragen en hopen dat het kind dat ook gaat doen.
Gentle parenting :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221706239
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:16 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Zo ging het toen ik klein was ook. Luisteren, en anders kreeg je het meteen te voelen. En zo hoort het ook.
:Y
pi_221706242
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja dat.
Het levert over het algemeen geen gentle kids op.
pi_221706283
Het is voor rokers moeilijk voor te stellen, maar voor veel niet-rokers is de geur van verbrande tabak gewoon enorm smerig. Dit is niet alleen een subjectief gevoel. Het is objectief wetenschappelijk vastgesteld dat sigarettenrook kankerverwekkend is. Het is dus normaal om deze lucht goor te vinden. En daarmee druk ik me nog mild uit.
pi_221706303
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:31 schreef Kottnauer het volgende:
Het is voor rokers moeilijk voor te stellen, maar voor veel niet-rokers is de geur van verbrande tabak gewoon enorm smerig. Dit is niet alleen een subjectief gevoel. Het is objectief wetenschappelijk vastgesteld dat sigarettenrook kankerverwekkend is. Het is dus normaal om deze lucht goor te vinden. En daarmee druk ik me nog mild uit.
Daarom is de horeca binnen ook rookvrij en moeten rokers naar buiten.
  dinsdag 1 september 2026 @ 16:36:23 #86
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221706306
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:31 schreef Kottnauer het volgende:
Dit.

En dat die doorgerookte sjekkies anderen nog ff betrekken in hun verslaving is gewoon aso. Ik wil zonder die zware Van Nelle dampen genieten van mijn chai latte en couscoussalade. :9
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221706500
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 15:27 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Als jij denkt recht in mijn gezicht te mogen gaan blaffen wat ik volgens jou wel of niet 'mag' doen, dan kun je gewoon geweld verwachten ja. Bemoei je met je eigen leven (of laat dat aan je begeleiders over).
Dat jij liever stinkt is prima, zolang als je maar niet stinkt waar de jongere generaties bij zijn. Doe dat maar in je eigen huis.
pi_221706569
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:06 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat jij liever stinkt is prima, zolang als je maar niet stinkt waar de jongere generaties bij zijn. Doe dat maar in je eigen huis.
1. ik rook niet eens, geen idee waar je dat vandaan haalt.
2. De wereld draait niet alleen om jouw jongere generaties. Dus nee, ik sluit me voor niets of niemand op in m'n eigen huis.
pi_221706600
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:14 schreef PurifieR het volgende:

[..]
1. ik rook niet eens, geen idee waar je dat vandaan haalt.
2. De wereld draait niet alleen om jouw jongere generaties. Dus nee, ik sluit me voor niets of niemand op in m'n eigen huis.
Wat jij eet of drinkt evenals de transpiratielucht geeft ook weleens een kwalijk geurtje.
pi_221706603
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Gentle parenting is misschien op het moment wel gentle, maar zeker niet gentle voor de omgeving en de lange termijn.
Dat continue gevraag op hetzelfde toontje en maniertje na de 17de keer dezelfde actie.. Kinderen kijken tot hoever ze kunnen gaan en als een corrigerende actie uitblijft, komt de 18de keer ook. Daarom bij het eerste direct optreden, dan is het klaar. Beter voor die koter zelf, voor de omgeving en voor die ouder.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221706613
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:18 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat jij eet of drinkt evenals de transpiratielucht geeft ook weleens een kwalijk geurtje.
Ik geef werkelijk waar helemaal niks om waar jij fantaseert last van te hebben :)
pi_221706643
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:22 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik geef werkelijk waar helemaal niks om waar jij fantaseert last van te hebben :)
Dat stinkers helemaal niks anders dan stank aan de jongere generaties gunnen was me al bekend. Bedankt voor de bevestiging.
pi_221706708
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Daarom is de horeca binnen ook rookvrij en moeten rokers naar buiten.
Ook buiten is de stank niet te verdragen. Zeker niet op een terras, vaak voorzien van windscherm en parasols.

Zelfs op straat is het enorm irritant als zo’n rokende hufter opeens achter je loopt of naast je bij de tramhalte komt staan.

Wat mij betreft: roken alleen achter gesloten deur in eigen huis.
  dinsdag 1 september 2026 @ 17:44:28 #94
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221706761
Liever vandaag dan morgen roken op het terras verbieden. Fuck die kuttokkies met hun walgelijke stinkende kankerstokken. :r

En voor de jankerts hier die vinden dat het moet kunnen. Jammer voor jullie. Kwestie van tijd voordat het hier ook zo ver is. Zweden heeft het al, Italië in specifieke plaatsen al. België en Spanje hebben een totaalverbod in voorbereiding, Nederland gaat gelukkig snel volgen. Daar gaan jullie niks aan veranderen.
pi_221706767
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:44 schreef RealistAtheist het volgende:
Liever vandaag dan morgen roken op het terras verbieden. Fuck die kuttokkies met hun walgelijke stinkende kankerstokken. :r

En voor de jankerts hier die vinden dat het moet kunnen. Jammer voor jullie. Kwestie van tijd voordat het hier ook zo ver is. Zweden heeft het al, Italië in specifieke plaatsen al. België en Spanje hebben een totaalverbod in voorbereiding, Nederland gaat gelukkig snel volgen. Daar gaan jullie niks aan veranderen.
Spanje? Als er ergens 95% van het terras rookt is het daar wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 1 september 2026 @ 17:46:01 #96
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_221706776
Dus eerst moesten mensen persé naar buiten om te roken en nu moeten ze weer naar binnen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 1 september 2026 @ 17:47:05 #97
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_221706784
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:44 schreef RealistAtheist het volgende:

Jouw instelling is pas giftig en dodelijk _O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 1 september 2026 @ 17:49:10 #98
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221706799
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Spanje? Als er ergens 95% van het terras rookt is het daar wel.
En toch hebben ze. Misschien wel juist wel daarom wetgeving in voorbereiding om roken op het terras te verbieden.
pi_221706807
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:49 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
En toch hebben ze. Misschien wel juist wel daarom wetgeving in voorbereiding om roken op het terras te verbieden.
Als ze de horeca in de toeristengebieden de nek om willen draaien dan wens ik ze veel succes daarmee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 1 september 2026 @ 17:50:23 #100
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221706810
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Jouw instelling is pas giftig en dodelijk _O-
Blijf janken :') Over een paar jaar is het zover hier. Dan is het gedaan met die kankerstokken op het terras :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')