Precies. Ooit meegemaakt dat er een stel met een constant krijsende baby bij de Griek zat. En toen iemand daar terecht commentaar op gaf, kreeg ie te horen dat ie dan maar thuis moest eten.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of de dooddoener 'kinderen moeten kinderen kunnen zijn'. Nee, bitch dat doe je thuis. In het openbaar hou je ze stil en zeker als anderen rustig aan het eten zijn.
Valt me altijd op in het buitenland, Belgie of Frankrijk, hoe netjes kinderen daar gewoon aan een tafel zitten. Hier moeten ouders met kinderen op een of andere manier altijd het hele restaurant confronteren dat zij een kinderwens hadden...
Zo'n kwijlende poepfabriek die met zijn snotterbel en plakhandjes aan je tafel je gaat staan aangapen. Terwijl papa en mama liefdevol toekijken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:28 schreef PurifieR het volgende:
[..]
"Maar ze zijn zo lief en schattig terwijl ze schreeuwend rond andermans tafels rondjes blijven rennen, hoe kun je je daar nou aan ergeren?"![]()
![]()
Hou ze onder controle of laat ze thuis zeg.
En de bijzonder geirriteerde blikken negeren of gewoon niet zien. Flikker op zeg. Ik begrijp volkomen dat er steeds meer restaurants zijn waar koters niet binnen mogen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:01 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Zo'n kwijlende poepfabriek die met zijn snotterbel en plakhandjes aan je tafel je gaat staan aangapen. Terwijl papa en mama liefdevol toekijken.
Klein Gizzy heeft dat 1 keer gedaan en zat na een paar waarschuwingen vervolgens braaf aan de tafel met een tintelend oor.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:02 schreef PurifieR het volgende:
[..]
En de bijzonder geirriteerde blikken negeren of gewoon niet zien. Flikker op zeg. Ik begrijp volkomen dat er steeds meer restaurants zijn waar koters niet binnen mogen.
Zo ging het toen ik klein was ook. Luisteren, en anders kreeg je het meteen te voelen. En zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Klein Gizzy heeft dat 1 keer gedaan en zat na een paar waarschuwingen vervolgens braaf aan de tafel met een tintelend oor.
Gentle parentingquote:Op dinsdag 1 september 2026 16:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klein Gizzy heeft dat 1 keer gedaan en zat na een paar waarschuwingen vervolgens braaf aan de tafel met een tintelend oor.
Toen heette dat opvoeding tegenwoordig moeten ouders het vriendelijk aan het kind vragen of ze zich willen gedragen en hopen dat het kind dat ook gaat doen.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:16 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zo ging het toen ik klein was ook. Luisteren, en anders kreeg je het meteen te voelen. En zo hoort het ook.
Daarom is de horeca binnen ook rookvrij en moeten rokers naar buiten.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:31 schreef Kottnauer het volgende:
Het is voor rokers moeilijk voor te stellen, maar voor veel niet-rokers is de geur van verbrande tabak gewoon enorm smerig. Dit is niet alleen een subjectief gevoel. Het is objectief wetenschappelijk vastgesteld dat sigarettenrook kankerverwekkend is. Het is dus normaal om deze lucht goor te vinden. En daarmee druk ik me nog mild uit.
Dit.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:31 schreef Kottnauer het volgende:
Het is voor rokers moeilijk voor te stellen, maar voor veel niet-rokers is de geur van verbrande tabak gewoon enorm smerig. Dit is niet alleen een subjectief gevoel. Het is objectief wetenschappelijk vastgesteld dat sigarettenrook kankerverwekkend is. Het is dus normaal om deze lucht goor te vinden. En daarmee druk ik me nog mild uit.
Dat jij liever stinkt is prima, zolang als je maar niet stinkt waar de jongere generaties bij zijn. Doe dat maar in je eigen huis.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:27 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Als jij denkt recht in mijn gezicht te mogen gaan blaffen wat ik volgens jou wel of niet 'mag' doen, dan kun je gewoon geweld verwachten ja. Bemoei je met je eigen leven (of laat dat aan je begeleiders over).
1. ik rook niet eens, geen idee waar je dat vandaan haalt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat jij liever stinkt is prima, zolang als je maar niet stinkt waar de jongere generaties bij zijn. Doe dat maar in je eigen huis.
Wat jij eet of drinkt evenals de transpiratielucht geeft ook weleens een kwalijk geurtje.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:14 schreef PurifieR het volgende:
[..]
1. ik rook niet eens, geen idee waar je dat vandaan haalt.
2. De wereld draait niet alleen om jouw jongere generaties. Dus nee, ik sluit me voor niets of niemand op in m'n eigen huis.
Gentle parenting is misschien op het moment wel gentle, maar zeker niet gentle voor de omgeving en de lange termijn.quote:
Ik geef werkelijk waar helemaal niks om waar jij fantaseert last van te hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:18 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat jij eet of drinkt evenals de transpiratielucht geeft ook weleens een kwalijk geurtje.
Dat stinkers helemaal niks anders dan stank aan de jongere generaties gunnen was me al bekend. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:22 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik geef werkelijk waar helemaal niks om waar jij fantaseert last van te hebben
Ook buiten is de stank niet te verdragen. Zeker niet op een terras, vaak voorzien van windscherm en parasols.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daarom is de horeca binnen ook rookvrij en moeten rokers naar buiten.
Spanje? Als er ergens 95% van het terras rookt is het daar wel.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:44 schreef RealistAtheist het volgende:
Liever vandaag dan morgen roken op het terras verbieden. Fuck die kuttokkies met hun walgelijke stinkende kankerstokken.
En voor de jankerts hier die vinden dat het moet kunnen. Jammer voor jullie. Kwestie van tijd voordat het hier ook zo ver is. Zweden heeft het al, Italië in specifieke plaatsen al. België en Spanje hebben een totaalverbod in voorbereiding, Nederland gaat gelukkig snel volgen. Daar gaan jullie niks aan veranderen.
Jouw instelling is pas giftig en dodelijkquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:44 schreef RealistAtheist het volgende:
Liever vandaag dan morgen roken op het terras verbieden. Fuck die kuttokkies met hun walgelijke stinkende kankerstokken.
En voor de jankerts hier die vinden dat het moet kunnen. Jammer voor jullie. Kwestie van tijd voordat het hier ook zo ver is. Zweden heeft het al, Italië in specifieke plaatsen al. België en Spanje hebben een totaalverbod in voorbereiding, Nederland gaat gelukkig snel volgen. Daar gaan jullie niks aan veranderen.
En toch hebben ze. Misschien wel juist wel daarom wetgeving in voorbereiding om roken op het terras te verbieden.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Spanje? Als er ergens 95% van het terras rookt is het daar wel.
Als ze de horeca in de toeristengebieden de nek om willen draaien dan wens ik ze veel succes daarmee.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:49 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
En toch hebben ze. Misschien wel juist wel daarom wetgeving in voorbereiding om roken op het terras te verbieden.
Blijf jankenquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jouw instelling is pas giftig en dodelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |