klinkt toch als techneut richting wel?quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:44 schreef YoopY het volgende:
Ik wist het toen niet en ik weet het nog steeds niet. Wel van alles gedaan, van installaties totaan IT en alles daar tussenin.
tis best grappig hoe je ouders je dan in een richting duwen (wss met beste idee). maar als kind en zeker in de brugklas heb je andere ideetjes>quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:49 schreef SimonB. het volgende:
Als kind wilde ik eigenlijk vrachtwagenchauffeur worden. Maar aangezien ik van jongs af aan al goed kon leren werd dat door m'n ouders niet echt aangemoedigd zullen we maar zeggen.
Eenmaal in de brugklas wilde ik of iets doen met geschiedenis of met cijfers. Dat laatste is het ook geworden.
Zeker met de beste bedoelingen. Weet niet hoe het nu is maar het was qua verdiensten echt geen vetpot als vrachtwagenchauffeur.quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
tis best grappig hoe je ouders je dan in een richting duwen (wss met beste idee). maar als kind en zeker in de brugklas heb je andere ideetjes>
weet nog wel. heel veel wilde schilder worden, nou kan melden weinig die nog in dat vak zitten van wat ik weet
maar tis leuk in die tijd kun je nog beetje dromen ook wel...
geen idee nu. techniek is wel verbeterd maar nog niet helemaal oke.quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:54 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Zeker met de beste bedoelingen. Weet niet hoe het nu is maar het was qua verdiensten echt geen vetpot als vrachtwagenchauffeur.
Brugklas is 12/13/14 zoiets.quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:57 schreef kree het volgende:
ik ben onwijs benieuwd en vast dat er hier ook brugklassers zitten. wat denken die nu en wat ze willen worden?
zat ook op die leeftijd op fok? en nee was er een leeftijd dan om op fok te mogen lezen of posten?quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Brugklas is 12/13/14 zoiets.
Ik dacht dat het hier 16+ was.
Hier zitten echt geen brugklassers johquote:Op maandag 31 augustus 2026 16:57 schreef kree het volgende:
ik ben onwijs benieuwd en vast dat er hier ook brugklassers zitten. wat denken die nu en wat ze willen worden?
Tja des al niet te min dan is het voor anderen. die vroeger in de brugklas zaten.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hier zitten echt geen brugklassers joh
Iedereen dus?quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
Tja des al niet te min dan is het voor anderen. die vroeger in de brugklas zaten.
ik wil ooit altijd nog wel wat dat vliegen. alleen denk niet meer dat ik er carričre uit kan halen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:51 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn opa was ooit straaljager piloot. Dat leek mij wel wat. Of 747.
Drone piloot.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil ooit altijd nog wel wat dat vliegen. alleen denk niet meer dat ik er carričre uit kan halen.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:02 schreef knoopie het volgende:
[..]
[..]
Je bent met je gare oog wel hard op weg om de derde optie te worden: piraat!![]()
[ afbeelding ]
Nou, als vrachtwagenchauffeur ook niet volgens mij, al is dat wel anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:12 schreef junkiesietze het volgende:
toen ik klein was wilde ik vrachtwagen chauffeur worden omdat mijn oom dat was.
Maar op de middelbare wilde ik systeembeheerder wordentot ik erachter kwam dat je in dat beroep nooit klaar bent met leren
Toen ik mijn rijbewijs kreeg kwam ik er ook achter dat lange stukken rijden in nederland ook niet zo fantastisch is. en internationaal rijden lijkt me helemaal drama met alle regeltjes en onrust in de wereld.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:21 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Nou, als vrachtwagenchauffeur ook niet volgens mij, al is dat wel anders natuurlijk.
Ik kijk wel eens wat vlogjes van een paar vrachtwagenchauffeurs maar als ik dan zie wat voor formulieren die allemaal moeten invullen en administratie moeten bijhouden, dan denk ik ook: Daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |