klinkt toch als techneut richting wel?quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:44 schreef YoopY het volgende:
Ik wist het toen niet en ik weet het nog steeds niet. Wel van alles gedaan, van installaties totaan IT en alles daar tussenin.
tis best grappig hoe je ouders je dan in een richting duwen (wss met beste idee). maar als kind en zeker in de brugklas heb je andere ideetjes>quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:49 schreef SimonB. het volgende:
Als kind wilde ik eigenlijk vrachtwagenchauffeur worden. Maar aangezien ik van jongs af aan al goed kon leren werd dat door m'n ouders niet echt aangemoedigd zullen we maar zeggen.
Eenmaal in de brugklas wilde ik of iets doen met geschiedenis of met cijfers. Dat laatste is het ook geworden.
Zeker met de beste bedoelingen. Weet niet hoe het nu is maar het was qua verdiensten echt geen vetpot als vrachtwagenchauffeur.quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
tis best grappig hoe je ouders je dan in een richting duwen (wss met beste idee). maar als kind en zeker in de brugklas heb je andere ideetjes>
weet nog wel. heel veel wilde schilder worden, nou kan melden weinig die nog in dat vak zitten van wat ik weet
maar tis leuk in die tijd kun je nog beetje dromen ook wel...
geen idee nu. techniek is wel verbeterd maar nog niet helemaal oke.quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:54 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Zeker met de beste bedoelingen. Weet niet hoe het nu is maar het was qua verdiensten echt geen vetpot als vrachtwagenchauffeur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |