De keuken meneer vond het maar niks, dat de theedoeken en handdoek ‘decoratief’ over de lage deuren hingen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:21 schreef Tuindier het volgende:
De afvalemmers zitten in mijn hoofd in een la. Maar waar en hoe hang je de handdoeken op?
De zware onderwerpen zijn mij even te zwaar dus daar lees ik ook overheen.
Nee, die ken ik niet.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Oud collega van me woont samen met een 'bannermaker'. Mss ken je die? Ze wonen in WaZ.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel een beetje werken voor je eten he
Volgende week is tenminste die oude overdag fijn op schoolquote:Op dinsdag 1 september 2026 14:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben al de halve dag emoties aan het reguleren die niet van mij zijneen bloednerveuze puber op zijn intro/kennismakingsfag voor zijn nieuwe klas. Van verdrietig, tot nerveus tot hysterisch, alles kwam voorbij. En vanavond moet de eerste sporttraining nog komen
en een peuter die zich niet wilde aankleden en sowieso woest slaat als het anders loopt dan hij wil en daarna wakker moest worden uit een per ongeluk slaapje. En dan heb ik het nog niet over de 931 waarom-vragen op een dag waar ik horendol van wordt.
Je komt op je vrije dag zo lekker bij van je werk hè, waar ook al ieders enoties loopt te reguleren![]()
\klaagzang.
Oeh vervelend. 2x een handeling met maar 1x gewenst effect.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:58 schreef AnneX het volgende:
deurfronten ogen nog rustiger met binnenladen.
Dat je met een 90 blad makkelijk de spullen aan bijv keukenkant uit de vaatwasser kunt halen en direct bovenop de la aan de andere kant zet. Zodat je na alles uitruimen naar 1x hoeft te lopen naar de schuifpuikant om het ineens in te ruimen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:08 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Eén van de uitdagingen is dat de breedte net ok is om een eiland te plaatsen.
schuifpui | doorgang | eiland | doorgang | keukenblad
Het eiland wordt volgens de huidige plannen 240x90. Dan houden we 100 cm tussen keuken en eiland over en 90 tussen eiland en schuifpui.
Volkskrant doet een Telegraafjequote:Op dinsdag 1 september 2026 14:39 schreef Blues het volgende:
Artikel in de VK n.a.v. de brief, het gesprek met de ouders en van Os.
https://www.volkskrant.nl(...)misleidend~b77c8959/
Ah zo bedoel je, ik snap het. Goede om eens droog te oefenen sowieso. Ik heb nu een L-vormige keuken, en al het interessante zit uiteraard onder de poot van de L die weg moet. En er staat nog een muur in de weg. Waar wel ruimte is staan inderdaad tapejes en wasmanden om het gevoel qua doorgang te krijgen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat je met een 90 blad makkelijk de spullen aan bijv keukenkant uit de vaatwasser kunt halen en direct bovenop de la aan de andere kant zet. Zodat je na alles uitruimen naar 1x hoeft te lopen naar de schuifpuikant om het ineens in te ruimen.
Maar. Met 1m tussen keuken en eiland heb je tussen een openstaande vaatwasser en de kastjes aan de andere kant misschien te weinig ruimte voor comfort (ik weet niet hoe hoog je keuken/ vaatwasserdeur is) over. Mijn keuken is nogal groot wij hebben 115 tussen keuken en eiland, de vaatwasserdeur komt 67 cm de ruimte in als die open staat. Dat geeft 48 cm open ruimte, dat is genoeg om de la die daar tegenover zit ver genoeg uit te trekken om er spullen in te zetten of eromheen te lopen, niet allebei. Maar dat lijkt me lastig met een kast met binnenlades.
Tape het anders eens af op de grond, inclusief waar de kokende staat, of dat werkbaar is voor jullie. Dat geeft veel meer zicht dan op een plattegrond kijken.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:56 schreef Tuindier het volgende:
Push to open betekent voor mijn gevoel alleen maar vlekken op de deurtjes. Ik wil wel greeploos maar met zo’n bovenrand.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:18 schreef AnneX het volgende:
En excuus voor het negeren van het zware en lastige onderwerp van Milou en uitspraken en brieven.
Ik laat de keukendeeltips enz dan weer aan mij voorbij gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:21 schreef Tuindier het volgende:
De zware onderwerpen zijn mij even te zwaar dus daar lees ik ook overheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het wel een logische en grappige vraag.
[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 01-09-2026 17:49:52 ]
Fijn, het is je gegund!quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgende week is tenminste die oude overdag fijn op school![]()
![]()
Hier een die ondanks intro brugklas redelijk chill de deur uit ging en ook weer zo thuis kwam. En relaxt staat t.o. de eerste training vanavond.
Ik teken ervoor.
Al iets gevonden wat meneer wel blieft te eten?quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waarom was ik in de dierenwinkel? Omdat nierkater al een paar dagen veel te weinig eet, dus nu een selectie verboden voer in huis om te kijken wat dat doet. En de jaarlijkse bloedcheck maar een paar maanden vooruit schuiven.
Wat leukquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
mmmm geloof dat ik een poes heb gereserveerd heb.
Zag haar vanochtend op een site staan en was eigenlijk meteen verliefd. Maar kwam uit Friesland en vond dat te ver om mensen te vragen er heen te rijden.
Nou kwam de eigenaar op messenger en zei dat zij altijd kittens/herplaatsers naar het nieuwe adres brengen en wanneer er echt geen klik is, na 2 weken weer ophalen.
Eind september zou ze dan komen
4,5 Britse korthaar. Geen schootzitter maar kopjes gever en aaitjes halerquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Al iets gevonden wat meneer wel blieft te eten?
[..]
Wat leukhoe oud is ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |