Dat bedoelde ik. Zelfs een naar de kloten geholpen aarde is nog beter dan de Maan, Mars (daar als mens komen is al een doodstrijd), de maan Europa etc. Musk zn plannen met het terraformen van Mars is ook door wetenschappers al lang en breed naar het rijk der fabelen verwezen. Hij is een visionair genie door de ogen van iemand die gelooft in kwakzalverij. Heeft wat echte visionairs hun gedachtengangen gekopieerd, maar dat waren meer dagdromen dan iets waar ze met volle overtuiging achter stonden.quote:Op woensdag 2 september 2026 16:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zelfs de maan is geen alternatief voor de aarde. Geen atmosfeer, geen magnetisch veld, erg weinig zwaartekracht..
Geniale mensen die serieus beginnen over terraforming mars zijn niet geniaal maar een stel struisvogels terwijl we hier op de aarde flink aan het terraformen zijn en dezelfde mensen dat dan vaak weer ontkennen.
Verder beschermd ons magnetisch veld ons tegen kosmische straling hoe de terraformers leven op Mars daar tegen willen beschermen is helemaal de vraag..
Ja, klopt..my bad.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was “klootzak” ook tegen het zootje achter en naast hem
Scrollend door de comments las ik:…” C'mon Adam. I admire the hell out of you and Ally but please acknowledge that local reporting said that the trees were dying because they had been planted in shallow planters not suitable for willows. …”
Jesusfuckingchristquote:Op donderdag 3 september 2026 01:17 schreef AnneX het volgende:
…”Former President Joe Biden has confirmed his attendance at the New York City memorial event, while Trump will be at the Pentagon…”
https://www.independent.c(...)w-york-b3043460.html
Bron: The Independent.
Quote:…” Trump had initially planned to join the former presidents and other officials in Manhattan, but that changed after memorial officials seemingly reminded the president’s team that politicians are barred from making political speeches at the site to maintain its nonpartisan stance, the newspaper previously reported, citing “multiple people with knowledge of the discussions.”…
Het zou zó leuk zijn als er eens helemaal geen press of camera aanwezig zou zijn bij een trump event.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Voor de duidelijkheid: de winkels worden niet door de overheid 'gerund'. Ze betalen het pand en de kortingen maar het personeel valt onder de private sector.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
Ben ook geen fan van winkeltjes die door de overheid worden gerund, maar ik heb moeite met de ideologisch gedreven toon van het stuk.
Nee, de overheid is niet onfeilbaar. En in veel gevallen is overheidsgeld tegen een probleem aangooien niet de oplossing. Maar we weten inmiddels dat dit ook geldt voor 'de markt'; dat is ook geen probleemoplosser. Het heilige geloof in de onzichtbare hand is flink gedateerd.
Verder is die focus op Mamdani ietwat pathetisch. Laat die conservatieven de blik naar binnen richten, op 'hun' president. Die importeert rundvlees, met als doel die 'goedkoper' te verkopen. Die probeert boeren te redden door met subsidies te smijten, omdat boerenbedrijven failliet als gevolg van de torenhoge importheffingen.
quote:Op donderdag 3 september 2026 13:05 schreef Lyrebird het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De real estate bubble ook maar deels toewijden aan overheidsingrijpen ipv hyperkapitalisme is echt een hele, hele nare reach.quote:In the early 2000s, quasi-governmental entities like Fannie Mae and Freddie Mac thought they were doing urban communities a favor by pushing people into homes they couldn’t afford, leading to a real estate bubble and its bursting in 2008.
Wie is er trouwens grote fan van Fannie Mae? Donald J Trump."Ik heb nog met hem gekoerst"
Trump is met zijn import taxes en andere protectionistische maatregelen dan ook geen fan van de vrije markt.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[..]
De real estate bubble ook maar deels toewijden aan overheidsingrijpen ipv hyperkapitalisme is echt een hele, hele nare reach.
Wie is er trouwens grote fan van Fannie Mae? Donald J Trump.
Klopt.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:58 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Trump is met zijn import taxes en andere protectionistische maatregelen dan ook geen fan van de vrije markt.
Mm. National Review staat niet te springen en is zeer kritisch op z’n beleid.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt.
Maar hij is op dit moment degene die bepaalt waar de GOP en de conservatieven voor staan. Ook de zelfverklaarde conservatieve pundits scharen zich doorgaans trouw achter de beleidskeuzes van Trump, inclusief zijn 'tariffs'.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mm. National Review staat niet te springen en is zeer kritisch op z’n beleid.
Helaas voor dat land lezen maar 75.000 mensen dat (dat is dus maar 0.1% van het trump electoraat) het merendeel van de 77.000.000 trump stemmers consumeren alleen nog maar sociale media, talkradio en fox tv. Waardoor die 99.9% van de trump stemmers denken dat het beleid van trump het beste is wat er is.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mm. National Review staat niet te springen en is zeer kritisch op z’n beleid.
Zo jammer dat de asshole in chief zelden tegengas krijgt voor z'n bullshit.quote:
Ik snap daar ook zo echt niks van.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo jammer dat de asshole in chief zelden tegengas krijgt voor z'n bullshit.
Ik zou zeggen kijk eens in NWS om te zien wat hersenschade doet met je politieke voorkeur.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik snap daar ook zo echt niks van.
Nee, dat kan ik me haast niet voorstellen dat zij dat wordt.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:57 schreef GarlandBriggs het volgende:
Maria Bartiromo heeft per direct ontslag genomen bij Faux News
Nieuwe press sec?
alhoewel ik liever Steven Cheung of Seb Gorka zichzelf zien vernederen in een blonde pruik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |