Dan loop je nogal achter. https://www.axios.com/2026/08/18/abc-fcc-first-amendment-lawsuitquote:Op donderdag 10 september 2026 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat bezijden de waarheid.
De FCC heeft inmiddels bewezen helemaal niet zo veel tanden te hebben, ABC kiest dus niet eieren voor z'n geld. Dat bewijst dus dat er geen reden voor Kimmel is om niet gewoon dat interview uit te zenden, zoals ze wel vaker hebben gedaan. Dat hautaine toontje kan dus wel achterwege blijven in het vervolg.quote:ABC on Tuesday filed a lawsuit against the Federal Communications Commission, arguing the agency has violated its First Amendment rights by retaliating against the broadcaster for its editorial decisions.
Wat een rare conclusie. Dat ABC nu toevallig een rechtzaak start doet niets af aan het dat CBS 16 miljoen heeft moeten betalen aan Trump omwille van zijn machtsmisbruik mbt de FCC bijvoorbeeld. Het valt me altijd op dat je zelf heel hautain reageert en dan als een gebeten hond reageert als je met gelijke munt wordt terugbetaald. Ik zou eens een spiegel aanschaffen.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dan loop je nogal achter. https://www.axios.com/2026/08/18/abc-fcc-first-amendment-lawsuit
[..]
De FCC heeft inmiddels bewezen helemaal niet zo veel tanden te hebben, ABC kiest dus niet eieren voor z'n geld. Dat bewijst dus dat er geen reden voor Kimmel is om niet gewoon dat interview uit te zenden, zoals ze wel vaker hebben gedaan. Dat hautaine toontje kan dus wel achterwege blijven in het vervolg.
Precies. Lijkt mij dat de CIA zelf betrouwbaar is.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
De FT meldt op basis van meerdere Amerikaanse functionarissen en ingewijden dat John Ratcliffe wordt klaargestoomd voor een aanzienlijk grotere rol in de diplomatieke inspanningen rond Rusland en Oekraïne, mogelijk inclusief shuttle-diplomatie tussen Moskou en Kyiv. De CIA en het Witte Huis ontkennen dit echter, en Trump heeft hierover nog geen definitief besluit genomen.
Die kans lijkt mij nihil. Afscheid van Amerika, is er alleen voor staan. Als je dat gat kan vullen is dat geen probleem.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze kunnen aansluiting zoeken bij China.
Jawel. Jij zei:quote:Op donderdag 10 september 2026 19:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie. Dat ABC nu toevallig een rechtzaak start doet niets af aan het dat CBS 16 miljoen heeft moeten betalen aan Trump omwille van zijn machtsmisbruik mbt de FCC bijvoorbeeld.
Dat is dus niet het geval hier. Kimmel valt onder ABC, die rechtszaak kan er niet los van worden gezien. Het zou bijzonder vreemd zijn als ABC een rechtszaak aanspant maar tegelijkertijd ook toegeeft aan dreigementen van de FCC, die bewezen tandeloos zijn. Jouw conclusie snijdt op geen enkele manier hout, terwijl de incentives voor Kimmel om slachtoffer te spelen een heel duidelijk motief zijn.quote:Je onderneemt zo'n stortvloed aan juridisch twijfelachtige acties dat het rechtssysteem wordt overspoeld en mensen en organisaties maar eieren voor hun geld kiezen.
Nou nee, je kunt best inbinden op één vlak en daarnaast een rechtzaak starten.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Jawel. Jij zei:
[..]
Dat is dus niet het geval hier. Kimmel valt onder ABC, die rechtszaak kan er niet los van worden gezien. Het zou bijzonder vreemd zijn als ABC een rechtszaak aanspant maar tegelijkertijd ook toegeeft aan dreigementen van de FCC, die bewezen tandeloos zijn. Jouw conclusie snijdt op geen enkele manier hout, terwijl de incentives voor Kimmel om slachtoffer te spelen een heel duidelijk motief zijn.
Dat de FCC zich schandalig gedraagt onder Trump-lakei Carr staat verder buiten kijf, en het is goed dat ABC die rechtszaak aangespannen heeft.
Doelpalen verplaatsen. Dit gaat over dit specifieke geval, waar je niet eens weet had van de rechtszaak.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou nee, je kunt best inbinden op één vlak en daarnaast een rechtzaak starten.
Als media consistent voet bij stuk houden houden en de FCC in de rechtszaal consequent nul op rekest zou krijgen had je een punt gehad maar dat is dus niet het geval.
En een start-up zou het recht hebben om zijn gelijk te kunnen halen bij intellectuele diefstal om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 10 september 2026 14:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als in China een rechtstaat zou ontbreken zouden frauderende ambtenaren ook nooit de doodstraf krijgen.![]()
Eens.quote:Concurrerende markten Tja dat hebben we met onze neoliberale droom met vrije markten zonder externaliteiten mee te rekenen en dus heel veel productie naar China weg laten vloeien zelf op ons conto.
Het verbeteren van bestaande producten kunnen ze wel maar écht innoveren heb ik ze nog niet zien doen.quote:Als ik de 3d printers zie die ze daar ontwikkelen en hoe snel daar nieuw modellen verschijnen hebben ze hun innovatie en bijbehorende productie goed op stoom.
Je bent CBS Skydance vergeten?quote:Op donderdag 10 september 2026 20:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Doelpalen verplaatsen. Dit gaat over dit specifieke geval, waar je niet eens weet had van de rechtszaak.
Verder zijn er nul voorbeelden van daadwerkelijke acties van de FCC behalve intimidatie, zoals bij zoveel Trump-figuren overschat die Carr zichzelf nogal.
quote:Op donderdag 10 september 2026 20:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bent CBS Skydance vergeten?
Maar verder heb je het oorspronkelijke artikel ook niet gelezen lijkt het. Ik wil het nog wel even expliciet voor je aanhalen hoor: "Kimmel stelt dat hij dit besluit noodgedwongen heeft moeten nemen, omdat lokale stations en ABC-partners in Texas anders "met dit gedoe te maken zouden krijgen"."
Het gaat niet om ABC zelf die de middelen wél hebben om terug te slaan.
Misschien moet je mijn post een keer lezen voordat je reageert.quote:Verder zijn er nul voorbeelden van daadwerkelijke acties van de FCC behalve intimidatie, zoals bij zoveel Trump-figuren overschat die Carr zichzelf nogal.
Ironisch komend van meneertje met de opgeheven vinger die niet eens van de rechtszaak af wistquote:Je blaast zoals gebruikelijk weer eens enorm hoog van de toren zonder te weten waar je over praat.
Wat een raar verhaal toch. Je lult over de inhoud heen en bent weer als een ware Don Quixote tegen windmolens aan het vechten. Het concept van intimidatie en bijbehorende gevolgen is vrij eenvoudig maar meneer leeft in lala-land.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je mijn post een keer lezen voordat je reageert.
[..]
Ironisch komend van meneertje met de opgeheven vinger die niet eens van de rechtszaak af wist
Kosten zijn te hoog, ze hebben geen keus. Er is geen alleenheerser meer.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:58 schreef Sabata het volgende:
Wow, US wíl Azië gewoon in Chinese handen zien is het niet?
Ja de VS trekt zich terug naar het Amerikaanse continent zo te zien.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:58 schreef Sabata het volgende:
Wow, US wíl Azië gewoon in Chinese handen zien is het niet?
quote:Op donderdag 10 september 2026 22:14 schreef Perrin het volgende:
Het einde van het Pax Americana feestje. Wie ruimt de rommel op?
Schuld van Bidenquote:Op donderdag 10 september 2026 23:26 schreef Perrin het volgende:
En diesel is nog nooit zo duur geweest in de VS.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |