abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221670923
En dan ongeorganiseerd op vakantie
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221671019
Ja, 2 keer gedaan toen ik jonger was. Waren echt topvakanties.
  donderdag 27 augustus 2026 @ 21:30:38 #3
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221671053
In het verleden wel een aantal keren gedaan. Vakantie alleen is helemaal prima, uit eten vind ik persoonlijk iets minder leuk in m'n uppie.
Voorheen Bargehassus.
pi_221671140
Nog niet gedaan, maar ik zou heel graag eens in mijn eentje een wandelvakantie doen. Gewoon lekker een week in mijn eentje iedere dag een flinke afstand wandelen van hotel naar hotel. En dan komt in je eentje uit eten daar vanzelf bij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 27 augustus 2026 @ 21:44:40 #5
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221671180
Jazeker. Bioscoop, concert, uit eten, dagje shoppen, vakantie. Heb al veel mooie herinneringen in solo mode. Maar als duo kan natuurlijk ook gezellig zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Koekoekmakto op 27-08-2026 21:50:09 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Spellchecker donderdag 27 augustus 2026 @ 21:48:19 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221671221
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Nog niet gedaan, maar ik zou heel graag eens in mijn eentje een wandelvakantie doen. Gewoon lekker een week in mijn eentje iedere dag een flinke afstand wandelen van hotel naar hotel. En dan komt in je eentje uit eten daar vanzelf bij.
TRV / qltel gaat het Pfälzer Waldpfad wandelen.
pi_221671385
pi_221671397
Alleen op reis en daar alleen uit eten. In België nog nooit gedaan.

Het kan dubbel uitdraaien of ze hebben medelijden met je en leggen ze je extra in de watten of ze denken dat je een tafelschuimer bent en dan kijken ze niet naar je om
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 27 augustus 2026 @ 22:05:46 #9
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221671398
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:19 schreef Viesdik het volgende:
En dan ongeorganiseerd op vakantie
TS "begint".
Voorheen Bargehassus.
pi_221672646
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:05 schreef SimonB. het volgende:

[..]
TS "begint".
Vóór corona altijd met vrienden, na corona wat vaker alleen. Vorig jaar wel nog met een vriend naar portugal geweest.

Heb echt een bizarre reis achter de rug.

Uit eten gaan alleen is maar net waar je gaat eten.

Heb ooit 1 keer ongemakkelijk gegeten, maar dat houd ik voor mezelf :')
pi_221672656
Ik ga de afgelopen paar jaar alleen op vakantie, vind ik heerlijk. Kan ik precies doen wat ik zelf wil zonder ergens rekening mee te moeten houden.
Ook in moeilijke tijden.
pi_221672697
quote:
Ben altijd als de dood dat ik dan door mijn enkel ga op één of ander bergpaadje.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_221672713
Ongeorganiseerd wel een paar keer gedaan, maar vond het toch wat ongemakkelijk (vooral de avonden).

Georganiseerd altijd zeer goed bevallen, je vindt altijd wel aansluiting met één of meerdere mensen.

(Zit met een vriendin die een extreme spinnenfobie :') heeft en daarom niet ver / in de natuur wil reizen).
Wait for the ricochet.
pi_221672715
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 08:26 schreef nostra het volgende:

[..]
Ben altijd als de dood dat ik dan door mijn enkel ga op één of ander bergpaadje.
Ik zou wel afspraken maken met het thuisfront: ik laat iedere avond wat horen vanuit het hotel. Als je om 22 uur niets gehoord hebt, bel met het hotel en misschien moet er dan gezocht worden.

Maar ik wil me niet al bij voorbaat over zulke dingen zorgen maken.
pi_221672731
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 08:29 schreef nostra het volgende:
Ongeorganiseerd wel een paar keer gedaan, maar vond het toch wat ongemakkelijk (vooral de avonden).

Georganiseerd altijd zeer goed bevallen, je vindt altijd wel aansluiting met één of meerdere mensen.

(Zit met een vriendin die een extreme spinnenfobie :') heeft en daarom niet ver / in de natuur wil reizen).
Zou daar nou geen therapie voor zijn? Kort en krachtig, geen traject van jaren. Ik herken het namelijk en ik vind het heel beperkend, dus zou er graag vanaf willen.
pi_221672737
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 08:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zou daar nou geen therapie voor zijn? Kort en krachtig, geen traject van jaren. Ik herken het namelijk en ik vind het heel beperkend, dus zou er graag vanaf willen.
Geen idee, er zal vast wel iets voor zijn. Maar aangezien ze zelf al op het balkon staat als er een langpootmug in de slaapkamer zit, betwijfel ik of het voor haar kort en krachtig zou werken. ;) Maar het is inderdaad erg zonde als je daardoor dit soort dingen moet laten gaan.
Wait for the ricochet.
pi_221672743
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 08:35 schreef nostra het volgende:

[..]
Geen idee, er zal vast wel iets voor zijn. Maar aangezien ze zelf al op het balkon staat als er een langpootmug in de slaapkamer zit, betwijfel ik of het voor haar kort en krachtig zou werken. ;) Maar het is inderdaad erg zonde als je daardoor dit soort dingen moet laten gaan.
Zo was ik vroeger ook, en het feit dat ik daarin wel gegroeid ben.
, geeft me de hoop
pi_221672747
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 08:35 schreef nostra het volgende:

[..]
Zo was ik vroeger ook, en het feit dat ik daarin wel gegroeid ben, geeft me de hoop dat ik dit laatste ook kwijt kan raken.
pi_221672818
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 08:26 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat risico heb je elke dag in je eigen huis als je alleen bent
pi_221672862
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 08:56 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Dat risico heb je elke dag in je eigen huis als je alleen bent
In je eigen huis heb je als het goed is toch op z'n minst een mobiele telefoon met bereik binnen bereik :P

Dat is natuurlijk wel het grote verschil met in je eentje door de natuur zwerven, waar lang niet altijd bereik is, of je andere mensen tegenkomt.
pi_221672901
Yes! Heerlijk, al is het leuker met anderen heb ik gemerkt. Het is wel stukken gemakkelijker contact maken in je eentje.

maar ja, ik ga geregeld in mijn 1tje uit eten of lekker de hort op! Kan daar erg van genieten!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221673232
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 09:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
In je eigen huis heb je als het goed is toch op z'n minst een mobiele telefoon met bereik binnen bereik :P

Dat is natuurlijk wel het grote verschil met in je eentje door de natuur zwerven, waar lang niet altijd bereik is, of je andere mensen tegenkomt.
Tja.. Er blijven mensen ook graag binnen als de uberheid code rood melding maakt als het 37 graden is :')
pi_221673237
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 10:18 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Tja.. Er blijven mensen ook graag binnen als de uberheid code rood melding maakt als het 37 graden is :')
Dat heeft verder niet zoveel met je topic te maken :)
  Moderator vrijdag 28 augustus 2026 @ 11:27:50 #24
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221674176
Moet bekennen dat het aantal jaar geleden is dat ik alleen een langer tripje heb gemaakt. Laatste keer was een lang weekend weg naar Nice toen mijn vrouw op vakantie in Schotland was met dr mams :P
Ik had wat centjes over en dacht, fuck it dan ga ik ook een tripje doen ipv alleen thuis hangen.

Was wel erg tof, vond alleen naar vliegveld gaan en daar wachten > inchecken > vliegen nog het meest ongemakkelijk eigenlijk. Ik houd sowieso niet van vliegen en dat dan in je uppie doen voelt dan wel een beetje kut. Maar eenmaal aangekomen heb ik echt een top weekend gehad, de stad beetje verkend en zelfs een dagtripje gedaan met treintje toen op en neer naar Monaco. Bizarre plek was dat om eens te zien met alle jachten en dure sportauto's op straat.

Maar ja, ik kan het iig wel aanraden, ook al heb je een relatie om nu en dan eens alleen een uitstapje te doen.
pi_221676000
Lol je zou maar iemand alleen in een restaurant zien zitten eten :') Ik zou niet meer bijkomen van het gniffelen. Maar ergens ook wel zielig.
pi_221676023
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:19 schreef incel het volgende:
Lol je zou maar iemand alleen in een restaurant zien zitten eten :') Ik zou niet meer bijkomen van het gniffelen. Maar ergens ook wel zielig.
dat jij daarom moet gniffelen is inderdaad zielig.
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 14:27:16 #27
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221676056
Uit eten = alleen het serieuzere werk?

Als gewoon ergens in een foodcourt oid gaan zitten ook mee telt: regelmatig.
pi_221676076
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 10:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat heeft verder niet zoveel met je topic te maken :)
In europa op het vaste land heb je overal bereik.. Gewoon een esim regelen.. Maar boeiend dat jengeen bereik hebt.. Misschien zijn te bang en te afhankelijk geworden
pi_221676097
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:27 schreef Eightyone het volgende:
Uit eten = alleen het serieuzere werk?

Als gewoon ergens in een foodcourt oid gaan zitten ook mee telt: regelmatig.
Voor mensen die alleen eten hebben ze de drive-through uitgevonden.
pi_221676153
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:29 schreef Viesdik het volgende:

[..]
In europa op het vaste land heb je overal bereik.. Gewoon een esim regelen.. Maar boeiend dat jengeen bereik hebt.. Misschien zijn te bang en te afhankelijk geworden
Dat is naar mijn ervaring niet waar. Zo goed als in Nederland ben ik het niet tegengekomen. In Frankrijk en Spanje is het soms echt beroerd tot gewoonweg niet bestaand.

Ik weet niet of dat 'te bang en te afhankelijk' is. Gewoon gezond verstand lijkt me meer aan de orde.
pi_221676165
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:31 schreef incel het volgende:

[..]
Voor mensen die alleen eten hebben ze de drive-through uitgevonden.
Ik dacht dat jij goede voornemens had?

Mensen die alleen eten, willen soms net zo goed een lekkere maaltijd geserveerd krijgen en relact eten. Ik zou niet weten waarom dat raar is, je erom zou moeten gniffelen of ze maar naar een drive through moeten.

Het vergt wel enig zelfvertrouwen inderdaad om dat maar gewoon te doen zonder je ongemakkelijk te voelen.
pi_221676177
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij goede voornemens had?

Mensen die alleen eten, willen soms net zo goed een lekkere maaltijd geserveerd krijgen en relact eten. Ik zou niet weten waarom dat raar is, je erom zou moeten gniffelen of ze maar naar een drive through moeten.

Het vergt wel enig zelfvertrouwen inderdaad om dat maar gewoon te doen zonder je ongemakkelijk te voelen.
Goede voornemens? Het is al augustus :') En zo veel fastfood eet ik sowieso niet meer vergeleken met vroeger (ok had toevallig net wel 2 cheeseburgers voor 3 euro gehaald bij de BK maar dat is toeval)
  Moderator vrijdag 28 augustus 2026 @ 14:44:39 #33
Dick Laurent Is Dead
pi_221676178
Noodoproep 112 doet het in principe altijd ook als je geen bereik hebt dacht ik.

Ah even opgezocht: Melding op je scherm: Als er écht nul signaal is van geen enkele provider, zie je vaak de melding "Alleen noodoproepen" veranderen in "Geen service" of "Geen netwerk".

Ok, goed om te weten.
pi_221679216
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:44 schreef dick_laurent het volgende:
Noodoproep 112 doet het in principe altijd ook als je geen bereik hebt dacht ik.

Ah even opgezocht: Melding op je scherm: Als er écht nul signaal is van geen enkele provider, zie je vaak de melding "Alleen noodoproepen" veranderen in "Geen service" of "Geen netwerk".

Ok, goed om te weten.
Ik ken in de bergen genoeg plekken waar de telefoon naar "geen ontvangst" gaat. Vaak als je in een dal tussen twee bergen bent.
Daarom altijd aan de hut waar je hebt geslapen laten weten waar je heen gaat en welke route je neemt. Als je daar dan niet aan komt, dan weten ze waar ze moeten zoeken.

OT: ja, ik ben een paar keer een lang weekend wezen mountainbiken in de bergen of een lange afstand fietsen op de weg. Dan eet ik ook onderweg in mijn eentje. En als ik daar zin in heb ook gewoon in mijn eentje in mijn fietspakje in een pizzarestaurant. Na 10 uur op de fiets heb je genoeg honger om je niks aan te trekken van mensen die je eventueel zielig zouden vinden als je alleen zit te eten.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_221679901
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 21:56 schreef knoopie het volgende:

[..]
Ik ken in de bergen genoeg plekken waar de telefoon naar "geen ontvangst" gaat. Vaak als je in een dal tussen twee bergen bent.
Daarom altijd aan de hut waar je hebt geslapen laten weten waar je heen gaat en welke route je neemt. Als je daar dan niet aan komt, dan weten ze waar ze moeten zoeken.

OT: ja, ik ben een paar keer een lang weekend wezen mountainbiken in de bergen of een lange afstand fietsen op de weg. Dan eet ik ook onderweg in mijn eentje. En als ik daar zin in heb ook gewoon in mijn eentje in mijn fietspakje in een pizzarestaurant. Na 10 uur op de fiets heb je genoeg honger om je niks aan te trekken van mensen die je eventueel zielig zouden vinden als je alleen zit te eten.
Niet alleen dat soort.
Vaak alleen op reis voor werk en je moet toch ook wat eten. Totaal geen moeite mee om dan gewoon een leuk restaurant te zoeken van waar ik op dat moment trek in heb. Chefke betaalt zeg maar, tot op zekere hoogte.

Vakantie ook meerdere keren gedaan. Met een bepaald doel qua kennis vergaring en dan je vakantie er om heen bouwen.
Waren goud.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221679911
Ivm werk ging ik weleens alleen uiteten. Vind daar geen reet aan.

Dus dan vaak in het hotel of als de mogelijkheid er is in de stad gewoon wat onderweg eten als een burgertje bv.

Verder 1x alleen een weekendje geweest omdat ik echt voor cultuur snuiven ging. Was top, hele weekend musea bezocht op eigen tempo.
pi_221680252
Wel een aantal keer alleen op vakantie geweest, dit jaar een weekje naar rhodos en een lang weekend helsinki.
Met meerdere mensen is het wel leuker ook omdat ik niet zo snel contact maak met onbekende mensen, maja ik moest er even uit. :)
pi_221680267
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:19 schreef incel het volgende:
-knip-

Ben in het verleden een paar keer alleen op vakantie geweest dat beviel best goed
Uit eten 1 keer gedaan dat vind ik toch wat minder

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_sly op 29-08-2026 09:14:03 ]
pi_221680288
Uiteten doe ik ook niet alleen, daarmee dan bedoel ik dan uitgebreid tafelen met meerdere gangen.
Maar gewoon ergens een hapje eten waarbij je in een uurtje klaar bent heb ik geen moeite mee
  Moderator zaterdag 29 augustus 2026 @ 09:49:22 #40
Dick Laurent Is Dead
pi_221681040
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 07:46 schreef Karzai het volgende:
Uiteten doe ik ook niet alleen, daarmee dan bedoel ik dan uitgebreid tafelen met meerdere gangen.
Maar gewoon ergens een hapje eten waarbij je in een uurtje klaar bent heb ik geen moeite mee
Nou dit. In dat weekendje alleen weg wat ik eerder hier benoemde ben ik ook gewoon naar een of ander poke bowl tentje gegaan. Was prima, gewoon bak met voer besteld, rustig opgegeten en weer gegaan, niks geks aan eigenlijk. :P

Overigens, in de Aziatische cultuur, zeker landen als Japan en Korea is alleen eten eigenlijk haast de norm. Al die ramen / sushi tokootje daar hebben heel vaak van die 1 persoons hokjes en daar zitten dan vaak allemaal van die "salarymen" mannetjes naast elkaar met een afscheiding ertussen hun kommetje noodles naar binnen te slurpen. Normaalste zaak van de wereld daar.

pi_221681111
quote:
Ik mis de wandelverslagen van @SeLang nog steeds. Dat was wel echt next level. Hopelijk gaat het hem goed en is hij niet door een beer opgegeten of dood vermoordt. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 11:38:46 #42
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221681539
Echt uit eten niet maar wel regelmatig lunchen als ik de motor of fiets pak. Zou nog wel eens solo door centraal europa willen gaan op de motor.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 13:17:38 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_221682445
Voor werk en studie regelmatig alleen op pad. Eerste keren alleen eten, vliegen of alleen in hotel voelde wat gek maar inmiddels is het wel chill
Ik heb me weleens heel verloren gevoeld in een stad, zoals Rome. Avondje rustig wat eten en daarna op de hotelkamer Netflixen is dan ook prima ben ik achter gekomen.

Als ik paar uurtjes voor mezelf heb vind ik een museum bezoeken of winkelen en helemaal los kunnen gaan wel echt heerlijk. Even helemaal geen rekening met iemand anders houden is best wel lekker soms en als ik wil kletsen kan dat altijd wel want altijd wel leuke mensen in de buurt. Zo maak je nog eens wat onverwachts mee ook soms :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_221683302
Oh zeker. Vakantie nog niet, ga ik nog wel doen. Wel nachtje weg in mijn eentje, uit eten, bios, theater, shoppen, museum, dagje zwembad, optreden van een band, vanalles wel in mijn eentje.

Kan het ook erg aanraden.
Twiddel
pi_221686539
In de winter altijd een maandje in mn uppie op pad met de auto. In de zomer ga ik vaak met een groepje op pad de natuur in maar dan ga ik wel alleen heen en weer met een hele flinke omweg van een week of zo.

Alleen uit eten heb ik wel vaak gedaan met weekendjes weg maar die behoefte is minder geworden, ik vind het leuker om wild te kamperen en dan is uit eten iets minder voor de hand liggend.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_221687011
Ja. Elk jaar een weekje.
Ik vind het leuk om me compleet kapot te fietsen op fietsvakantie, primitief te creperen kamperen in een tentje en verder niets en niemand aan mijn hoofd te hebben. Het thuisfront heeft daar geen trek in en ik heb geen trek in een zeurend thuisfront. Dus ik ga elk jaar een weekje mezelf afbeulen en vriendinlief gaat elk jaar een weekje met een vriendin iets leuks doen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zondag 30 augustus 2026 @ 14:19:22 #47
197456 ytram
...dacht je!
pi_221692156
Vaak genoeg een paar dagen alleen op pad geweest. Heerlijk, nergens rekening mee houden, spontaan iets kunnen beslissen. Maak graag lange treinreizen en bezoek graag steden.

Alleen uiteten gaan vind ik niet zo leuk, lunch is geen probleem maar avond eten alleen in een restaurant waar je dan toch wat op valt, meh. Vaak eindig ik dan toch bij zelfbedieningsconcepten/fastfood terwijl ik daar niet zo van hou en anders nooit naartoe ga. Afhalen en ergens in een park eten is ook nog een optie, maar in de winter valt die ook een beetje af.
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_221692307
quote:
Mag ik dan mee?
Vakman pur sang
pi_221692347
Alleen is overated, een dag of 2-3 is leuk en dan begin je tegen jezelf te praten, of maakt iets gaafs mee en niemand om mee te delen (en later gelooft niemand je)
Vakman pur sang
pi_221692931
Ik zou het vaker moeten doen. Zeker alleen op vakantie .......
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  Moderator zondag 30 augustus 2026 @ 15:00:37 #51
5428 crew  miss_sly
pi_221693108
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2026 14:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mag ik dan mee?
Welk onderdeel van ‘alleen’ begrijp je niet :?
pi_221705094
Even als aanvulling: Ik doe wel elke dag aan iemand weten waar ik overnacht. Als er dan een keer iets is weten ze in ieder geval waar ze kunnen beginnen met zoeken. Hier ben ik mee begonnen nadat een keer zes reddingsboten en een helicopter naar mij op zoek waren terwijl ik lekker in mn hangmatje lag te slapen op een eilandje, iemand had mijn auto met kano-harken aan de waterkant zien staan en vond het nodig alarm te slaan.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_221714418
Vorig jaar een paar daagjes alleen in Chiang Mai. Negen dagen bij mijn Thaise schoonouders stond op de planning, maar na drie dagen was ik dat zat, werkelijk geen ene reet te doen (op één avond na toen iemand met een grote zak wiet aan kwam zetten). Maar goed, daarna de beslissing genomen met de auto richting Chiang Mai te rijden (4 á 5 uurtjes rijden).

Twee trails gedaan (monk's trail o.a.) met mijn witte sneakers die daarna allesbehalve wit waren, maar ik had er ineens zin in, dus ik had verder geen andere schoenen mee. De Thai vonden het in ieder geval erg grappig toen ik weer beneden was. Nog leuker vonden ze het toen ze erachter kwamen dat ik een paar woordjes Thais ("sokapok" = vies :D ) kan en volgens mij had dat ook effect op de taxiprijs. :+

Voor de rest lekker gewandeld in de stad en 's avonds uit eten in mijn eentje. Heerlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door DjVero op 02-09-2026 20:54:05 ]
pi_221715695
quote:
Absolute aanrader. Lekker doen !
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 6 september 2026 @ 08:55:15 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221736371
Qua vakantie nooit echt langer dan 2 dagen geweest. Het is niet dat ik het niet zou kunnen maar ik ga al jaarlijks met mijn vriedin 2x en met een oud studievriend. Dus het heeft niet zoveel prioriteit. En ik vind het ook wel fijn om mooie ervaringen te delen.

Wel ga ik vaak alleen dagen fietsen. En da ga ik ook alleen in restaurants zitten. En voor mijn hobby ben ik ook veel op pad momenteel. Dus dan komt dat ook wel eens zo uit. Zeker ook omdat mijn vriendin wel eens avonddiensten draait.
pi_221748664
In mijn vrijgezellentijd ging ik vaker in een eetcafe uiteten.
Had je vaak van die daghap menu's.
Echt restaurant voelde ik weinig voor om daar alleen te gaan eten.
Alleen op vakantie in mijn vrijgezellentijd ook vaker gedaan. Veelal stedentrips.
pi_221748703
Ik ga eens per jaar alleen weg voor een hike of iets vergelijkbaars, maar nooit meer dan een midweekje, eigenlijk. Dan ga ik ook vaak in m'n eentje uit eten, maar luxer dan een eetcafe wordt het dan niet natuurlijk, mooie restaurants zijn wel dingen die je deelt, in m'n eentje vind ik dat de moeite niet. Verder komt het nooit voor.
-nee-
  maandag 7 september 2026 @ 21:20:06 #58
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221748739
Heerlijk om in mijn eentje uit eten te gaan, in restaurants waar zwaar authentiek Turks, Surinaams, Creools, Chinees, Koreaans of Indisch geserveerd wordt.
  maandag 7 september 2026 @ 21:21:32 #59
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221748746
Ja zo af en toe, helemaal prima ook. Alleen het alleen eten vind ik niet zo chill.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')