TRV / qltel gaat het Pfälzer Waldpfad wandelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Nog niet gedaan, maar ik zou heel graag eens in mijn eentje een wandelvakantie doen. Gewoon lekker een week in mijn eentje iedere dag een flinke afstand wandelen van hotel naar hotel. En dan komt in je eentje uit eten daar vanzelf bij.
Goeden tip!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
TRV / qltel gaat het Pfälzer Waldpfad wandelen.
Vóór corona altijd met vrienden, na corona wat vaker alleen. Vorig jaar wel nog met een vriend naar portugal geweest.quote:
Ben altijd als de dood dat ik dan door mijn enkel ga op één of ander bergpaadje.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Nog niet gedaan, maar ik zou heel graag eens in mijn eentje een wandelvakantie doen. Gewoon lekker een week in mijn eentje iedere dag een flinke afstand wandelen van hotel naar hotel. En dan komt in je eentje uit eten daar vanzelf bij.
Ik zou wel afspraken maken met het thuisfront: ik laat iedere avond wat horen vanuit het hotel. Als je om 22 uur niets gehoord hebt, bel met het hotel en misschien moet er dan gezocht worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Ben altijd als de dood dat ik dan door mijn enkel ga op één of ander bergpaadje.
Zou daar nou geen therapie voor zijn? Kort en krachtig, geen traject van jaren. Ik herken het namelijk en ik vind het heel beperkend, dus zou er graag vanaf willen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:29 schreef nostra het volgende:
Ongeorganiseerd wel een paar keer gedaan, maar vond het toch wat ongemakkelijk (vooral de avonden).
Georganiseerd altijd zeer goed bevallen, je vindt altijd wel aansluiting met één of meerdere mensen.
(Zit met een vriendin die een extreme spinnenfobieheeft en daarom niet ver / in de natuur wil reizen).
Geen idee, er zal vast wel iets voor zijn. Maar aangezien ze zelf al op het balkon staat als er een langpootmug in de slaapkamer zit, betwijfel ik of het voor haar kort en krachtig zou werken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou daar nou geen therapie voor zijn? Kort en krachtig, geen traject van jaren. Ik herken het namelijk en ik vind het heel beperkend, dus zou er graag vanaf willen.
Zo was ik vroeger ook, en het feit dat ik daarin wel gegroeid ben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Geen idee, er zal vast wel iets voor zijn. Maar aangezien ze zelf al op het balkon staat als er een langpootmug in de slaapkamer zit, betwijfel ik of het voor haar kort en krachtig zou werken.Maar het is inderdaad erg zonde als je daardoor dit soort dingen moet laten gaan.
Zo was ik vroeger ook, en het feit dat ik daarin wel gegroeid ben, geeft me de hoop dat ik dit laatste ook kwijt kan raken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Geen idee, er zal vast wel iets voor zijn. Maar aangezien ze zelf al op het balkon staat als er een langpootmug in de slaapkamer zit, betwijfel ik of het voor haar kort en krachtig zou werken.Maar het is inderdaad erg zonde als je daardoor dit soort dingen moet laten gaan.
Dat risico heb je elke dag in je eigen huis als je alleen bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Ben altijd als de dood dat ik dan door mijn enkel ga op één of ander bergpaadje.
In je eigen huis heb je als het goed is toch op z'n minst een mobiele telefoon met bereik binnen bereikquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat risico heb je elke dag in je eigen huis als je alleen bent
Tja.. Er blijven mensen ook graag binnen als de uberheid code rood melding maakt als het 37 graden isquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 09:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In je eigen huis heb je als het goed is toch op z'n minst een mobiele telefoon met bereik binnen bereik
Dat is natuurlijk wel het grote verschil met in je eentje door de natuur zwerven, waar lang niet altijd bereik is, of je andere mensen tegenkomt.
Dat heeft verder niet zoveel met je topic te makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Tja.. Er blijven mensen ook graag binnen als de uberheid code rood melding maakt als het 37 graden is
dat jij daarom moet gniffelen is inderdaad zielig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:19 schreef incel het volgende:
Lol je zou maar iemand alleen in een restaurant zien zitten etenIk zou niet meer bijkomen van het gniffelen. Maar ergens ook wel zielig.
In europa op het vaste land heb je overal bereik.. Gewoon een esim regelen.. Maar boeiend dat jengeen bereik hebt.. Misschien zijn te bang en te afhankelijk gewordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heeft verder niet zoveel met je topic te maken
Voor mensen die alleen eten hebben ze de drive-through uitgevonden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:27 schreef Eightyone het volgende:
Uit eten = alleen het serieuzere werk?
Als gewoon ergens in een foodcourt oid gaan zitten ook mee telt: regelmatig.
Dat is naar mijn ervaring niet waar. Zo goed als in Nederland ben ik het niet tegengekomen. In Frankrijk en Spanje is het soms echt beroerd tot gewoonweg niet bestaand.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:29 schreef Viesdik het volgende:
[..]
In europa op het vaste land heb je overal bereik.. Gewoon een esim regelen.. Maar boeiend dat jengeen bereik hebt.. Misschien zijn te bang en te afhankelijk geworden
Ik dacht dat jij goede voornemens had?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:31 schreef incel het volgende:
[..]
Voor mensen die alleen eten hebben ze de drive-through uitgevonden.
Goede voornemens? Het is al augustusquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij goede voornemens had?
Mensen die alleen eten, willen soms net zo goed een lekkere maaltijd geserveerd krijgen en relact eten. Ik zou niet weten waarom dat raar is, je erom zou moeten gniffelen of ze maar naar een drive through moeten.
Het vergt wel enig zelfvertrouwen inderdaad om dat maar gewoon te doen zonder je ongemakkelijk te voelen.
Ik ken in de bergen genoeg plekken waar de telefoon naar "geen ontvangst" gaat. Vaak als je in een dal tussen twee bergen bent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:44 schreef dick_laurent het volgende:
Noodoproep 112 doet het in principe altijd ook als je geen bereik hebt dacht ik.
Ah even opgezocht: Melding op je scherm: Als er écht nul signaal is van geen enkele provider, zie je vaak de melding "Alleen noodoproepen" veranderen in "Geen service" of "Geen netwerk".
Ok, goed om te weten.
Niet alleen dat soort.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:56 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik ken in de bergen genoeg plekken waar de telefoon naar "geen ontvangst" gaat. Vaak als je in een dal tussen twee bergen bent.
Daarom altijd aan de hut waar je hebt geslapen laten weten waar je heen gaat en welke route je neemt. Als je daar dan niet aan komt, dan weten ze waar ze moeten zoeken.
OT: ja, ik ben een paar keer een lang weekend wezen mountainbiken in de bergen of een lange afstand fietsen op de weg. Dan eet ik ook onderweg in mijn eentje. En als ik daar zin in heb ook gewoon in mijn eentje in mijn fietspakje in een pizzarestaurant. Na 10 uur op de fiets heb je genoeg honger om je niks aan te trekken van mensen die je eventueel zielig zouden vinden als je alleen zit te eten.
-knip-quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:19 schreef incel het volgende:
Lol je zou maar iemand alleen in een restaurant zien zitten etenIk zou niet meer bijkomen van het gniffelen. Maar ergens ook wel zielig.
Nou dit. In dat weekendje alleen weg wat ik eerder hier benoemde ben ik ook gewoon naar een of ander poke bowl tentje gegaan. Was prima, gewoon bak met voer besteld, rustig opgegeten en weer gegaan, niks geks aan eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 07:46 schreef Karzai het volgende:
Uiteten doe ik ook niet alleen, daarmee dan bedoel ik dan uitgebreid tafelen met meerdere gangen.
Maar gewoon ergens een hapje eten waarbij je in een uurtje klaar bent heb ik geen moeite mee
Ik mis de wandelverslagen van @SeLang nog steeds. Dat was wel echt next level. Hopelijk gaat het hem goed en is hij niet door een beer opgegeten of dood vermoordt.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
TRV / qltel gaat het Pfälzer Waldpfad wandelen.
Mag ik dan mee?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Welk onderdeel van ‘alleen’ begrijp je nietquote:
Absolute aanrader. Lekker doen !quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:40 schreef miss_sly het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |