Ik mis de wandelverslagen van @SeLang nog steeds. Dat was wel echt next level. Hopelijk gaat het hem goed en is hij niet door een beer opgegeten of dood vermoordt.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
TRV / qltel gaat het Pfälzer Waldpfad wandelen.
Mag ik dan mee?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Nog niet gedaan, maar ik zou heel graag eens in mijn eentje een wandelvakantie doen. Gewoon lekker een week in mijn eentje iedere dag een flinke afstand wandelen van hotel naar hotel. En dan komt in je eentje uit eten daar vanzelf bij.
Welk onderdeel van ‘alleen’ begrijp je nietquote:
Absolute aanrader. Lekker doen !quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Nog niet gedaan, maar ik zou heel graag eens in mijn eentje een wandelvakantie doen. Gewoon lekker een week in mijn eentje iedere dag een flinke afstand wandelen van hotel naar hotel. En dan komt in je eentje uit eten daar vanzelf bij.
Ik doe dit eens per jaar, 5 dagen ongeveer, en het is heerlijk. Lopen, lopen, lopen, eigen tempo. En dan zit je 's avonds inderdaad ergens in je eentje op een terras helemaal niks te hoeven en dat is wel echt genieten dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Of een OV-dagkaart, als het gebied waar je verblijft iets dergelijks heeft.quote:Op maandag 21 september 2026 14:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik doe dit eens per jaar, 5 dagen ongeveer, en het is heerlijk. Lopen, lopen, lopen, eigen tempo. En dan zit je 's avonds inderdaad ergens in je eentje op een terras helemaal niks te hoeven en dat is wel echt genieten dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |