Het wordt tijd dat wij als beesten los gaan op Russische doelen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfde stadje waar Russische beesten eerder los waren gegaan..........
Dit klopt niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:49 schreef LXIV het volgende:
Letterlijk drie jaar geleden werd hier voortdurend geroepen dat Rusland nu echt zijn aller-allerlaatste granaat afgeschoten had en dat het vanaf aanstaande maandag nog slechts een kwestie was van opvegen.
Hey die kennen wij ergens van....en in die strook is de complete wijde omgeving onleefbaar gemaakt met door de Amerikanen geleverde bommen. Tijd dat Rusland eenzelfde taktiek gaat toepassen dus, en elke burgerdode is de schuld van het Oekraïense regime dat bewust wapens verstopt in woonwijken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:47 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]
The Kiev regime continues to hide weapons in residential areas,
Buitengewoon onverstandig. Zeker omdat Poetin nog escalatiemogelijkheden heeft.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat wij als beesten los gaan op Russische doelen.
Ik zou het eerder andersom stellen. Wat zijn de gevolgen als Rusland de oorlog wint?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:49 schreef LXIV het volgende:
Dus ja, we kunnen winnen. Als we blijven pushen. En als Trump of een handlanger niet verkozen wordt. Of Le Pen, AfD of Reform. En als de EU als dusdanig een blok blijft en als Zelensky aan de macht kan blijven.
Maar wat is het risico, wat is de prijs en wat levert het op?
Toch 18 zetels volgens mij zijn partij in de peilingen, doen ze toch aardig goed. Leuk he? Nu ga jij natuurlijk zeggen dat peilingen niets betekenenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 07:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het enige wat Baudet goed kan inschatten is wat de verhouding Keta, speed en coke moet zijn om in een prettige roes te blijven. Maar ook dat gaat nogal eens fout.
Praat voor jezelf. Gewoon ons erbuiten houden, is nooit onze oorlog geweest. Geen NAVO-gebied. Poetin's achtertuin en dat gaat hij ook met geweld herstellen waarschijnlijk. Want echt escaleren gaan wij niet doen omdat hij nog een rood knopje ergens heeft waar hij op kan drukken (figuurlijk gesproken).quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Sint Petersburg en Moskou hadden allang plat moeten liggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Kun je reageren op post #208?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:21 schreef recidivist het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Gewoon ons erbuiten houden, is nooit onze oorlog geweest. Geen NAVO-gebied. Poetin's achtertuin en dat gaat hij ook met geweld herstellen waarschijnlijk. Want echt escaleren gaan wij niet doen omdat hij nog een rood knopje ergens heeft waar hij op kan drukken (figuurlijk gesproken).
Wie zijn wij? Voor wie spreek je? Je kan ook gewoon zelf er heen hé. Genoeg werk voor je daar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Nou, dan hangt hij toch gewoon weer hetzelfde verhaaltje op, maar dan met polen als lijdend voorwerp? Of de baltische staten...quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:17 schreef luxerobots het volgende:
Dat klinkt leuk, maar Poetin kan zijn oorlogseconomie ook niet stoppen, zo'n pauze zal hoogstwaarschijnlijk alleen gebruikt worden om aan te sterken en daarna de oorlog te hervatten
Ik zat even wat speurwerk te doen van de week, oa door het joegoslavietopic, en las dat er maar ongeveer 22.000 nederlandse militairen waren omgekomen tijdens de 2e wereldoorlog..quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wie zijn wij? Voor wie spreek je? Je kan ook gewoon zelf er heen hé. Genoeg werk voor je daar.
Is dat inclusief Nederlanders die voor de nazi's op het Oostfront vochten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zat even wat speurwerk te doen van de week, oa door het joegoslavietopic, en las dat er maar ongeveer 22.000 nederlandse militairen waren omgekomen tijdens de 2e wereldoorlog..
Jij zit dan toch ook in Hurghada in plaats van Texel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:47 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Na een Russische invasie in het Egyptische resort in Hurghada waar ik de afgelopen twee weken zat. Totaal mee eens.
Zelfs mijn dochter van 14 had echt van: "wtf is dit voor volk dan?".
Schijnbaar was het resort Rus vrij tijdens het hoogseizoen..
Dit zijn ook de Russen die nog te weinig last hebben van de oorlog. Naja geen last.. de vakantie vieren ze liever in Hurghada dan de Krim
Ja, die zitten er ook bij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Is dat inclusief Nederlanders die voor de nazi's op het Oostfront vochten?
Overigens is 22.000 voor hedendaagse maatstaven veel.
In de Afghanistanoorlog kwamen in totaal 2458 Amerikaanse militairen en (naar schatting) 3917 contractors om (en dat was in 20 jaar tijd).
We hebben er als Europa invloed op. Als we voor de status qua gaan, dan hebben we een Noord-Korea-scenario.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:24 schreef Discombobulate het volgende:
Korea scenario lijkt me nog steeds het meest plausibel qua uitkomst.
Daar gaat Rusland vast mee akkoord....quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:24 schreef Discombobulate het volgende:
Korea scenario lijkt me nog steeds het meest plausibel qua uitkomst.
Omdat de Russen de Krim liever even links laten liggen als vakantie bestemming. Iets met drones..quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij zit dan toch ook in Hurghada in plaats van Texel.
Wat is dat nu voor rare uitlating.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |