abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221709015
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:47 schreef Wotte het volgende:

[..]
Alleen 'ervaren' spelers buiten Montserrat, Torrents, Zahouani, Camara, Pugno en Leonardo.
6 spelers met kapitaalpotentie erbij naast wat er al was, ik zie het probleem niet. Los van dat er nog steeds meer geld binnen is gekomen dan eruit is gegaan. Ik vind het persoonlijk een groter risico dat PSV neemt om voor spelers van NEC en AZ relatief veel miljoenen neer te leggen. Ben benieuwd of de Bayern-aanpak om de eigen competitie af te romen loont.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221709058
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
6 spelers met kapitaalpotentie erbij naast wat er al was, ik zie het probleem niet. Los van dat er nog steeds meer geld binnen is gekomen dan eruit is gegaan. Ik vind het persoonlijk een groter risico dat PSV neemt om voor spelers van NEC en AZ relatief veel miljoenen neer te leggen. Ben benieuwd of de Bayern-aanpak om de eigen competitie af te romen loont.
Deels, denk dat PSV altijd wel deze strategie hanteert en daar over het algemeen succesvol mee is. Maar een Mijnans kan ook zomaar een 'Wijndal' worden. Denk wel dat ze te veel betalen voor deze spelers maar goed dat is de keerzijde van de medaille. Wat Ajax betreft kon iedereen wel zien dat men spelers behoefte had aan spelers in de categorie 28+ jaar (en deels 24-28). De onder 23 is goed gevuld en daar zit in mijn optiek een paar echt grote talenten tussen waarvan Ouazane in mijn optiek buitencategorie is.
pi_221709287
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2026 00:10 schreef Wotte het volgende:

[..]
waarvan Ouazane in mijn optiek buitencategorie is.
Aah net als Nouri en Unuvar.
pi_221709304
Dit is het PSV topic heren.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221709311
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:47 schreef Wotte het volgende:

[..]
Alleen 'ervaren' spelers buiten Montserrat, Torrents, Zahouani, Camara, Pugno en Leonardo.
Wie?????
U MAD?
pi_221709312
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 05:21 schreef Lyrebird het volgende:
Dit is het PSV topic heren.
En dit ja :') dacht dat ik verkeerd had geklikt.
U MAD?
  Redactie Sport woensdag 2 september 2026 @ 09:04:41 #207
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221709783
Bassey waarschijnlijk ook weg, dat zou ik wel jammer vinden, die maakte een betere indruk dan Sildilla.
Probleem is natuurlijk dat zijn contract afloopt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221709900
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:37 schreef Dven het volgende:

[..]
Dat is op basis van wat we nu weten niet zo'n gekke gedachtegang. Leuk om te horen dat je onder de indruk bent, nu moeten ze het alleen nog maar waar maken :)
Ik ben eigenlijk nog helemaal niet onder de indruk, alleen van de metamorfose in de selectie. Er zitten een paar interessante aankopen bij, maar ook heel veel wilde gokken.

Maar inderdaad, het is afwachten hoe het gaat lopen.
pi_221710059
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:27 schreef Wotte het volgende:
De hamvraag is Ouaissa -> 9 miljoen euro zegt u het maar.

[poll=10350]
Onmogelijk om nu al over te oordelen. Dit kan zomaar een gouden greep zijn, of een Driouech. Hoewel ik wel vermoed dat hij nu al beter is dan Driouech ooit zal worden.
pi_221710100
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 04:36 schreef CR7 het volgende:

[..]
Aah net als Nouri.
Oh wow.
pi_221710132
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2026 09:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Onmogelijk om nu al over te oordelen. Dit kan zomaar een gouden greep zijn, of een Driouech. Hoewel ik wel vermoed dat hij nu al beter is dan Driouech ooit zal worden.
Precies. En Driouech heeft uiteindelijk op een bepaalde manier ook wel zijn waarde gehad en heeft ons nog wat opgeleverd ook dacht ik? Met zo'n jongen van NEC Kan je weer wachten tot AZ hem oppikt om vervolgens 25 miljoen te betalen, of je gokt zelf een keer voor 9 miljoen. Prima te verantwoorden met het vertrek van Driouech denk ik.

Ook wel fijn dat PSV niet doorpakt met namen als Sancho en de Bruyne (voor zover dat reëel was). Van die broodvoetballers die alle aandacht op zich vestigen.. Ik heb wel het gevoel dat je met een Sano, Ouaisa en Mijnans gewoon weer wat energie in de ploeg brengt. Geertruida nog even inpassen en dan heb je gewoon een prima elftal toch? En ook niet onbelangrijk: volgens mij volgen 'we' gewoon de lijn die is ingezeten en kan alles prima verantwoord worden. Ik denk ook dat Ajax dit seizoen echt wel zal moeten, als die buiten de CL boot vallen dan hebben ze volgens mij een groot probleem met al die grootverdieners in de selectie.

Grootste winst is natuurlijk al het aanblijven van Bosz en nu ook van Dest, dat zijn 'transfers' op zich. Enige nadeel vind ik dat we op de backs/CV vrij dun bezet zijn.. daar hebben ze met alleen Geertruida toch niet heel veel mee gedaan helaas.
pi_221710362
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 10:05 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Precies. En Driouech heeft uiteindelijk op een bepaalde manier ook wel zijn waarde gehad en heeft ons nog wat opgeleverd ook dacht ik? Met zo'n jongen van NEC Kan je weer wachten tot AZ hem oppikt om vervolgens 25 miljoen te betalen, of je gokt zelf een keer voor 9 miljoen. Prima te verantwoorden met het vertrek van Driouech denk ik.

Ook wel fijn dat PSV niet doorpakt met namen als Sancho en de Bruyne (voor zover dat reëel was). Van die broodvoetballers die alle aandacht op zich vestigen.. Ik heb wel het gevoel dat je met een Sano, Ouaisa en Mijnans gewoon weer wat energie in de ploeg brengt. Geertruida nog even inpassen en dan heb je gewoon een prima elftal toch? En ook niet onbelangrijk: volgens mij volgen 'we' gewoon de lijn die is ingezeten en kan alles prima verantwoord worden. Ik denk ook dat Ajax dit seizoen echt wel zal moeten, als die buiten de CL boot vallen dan hebben ze volgens mij een groot probleem met al die grootverdieners in de selectie.

Grootste winst is natuurlijk al het aanblijven van Bosz en nu ook van Dest, dat zijn 'transfers' op zich. Enige nadeel vind ik dat we op de backs/CV vrij dun bezet zijn.. daar hebben ze met alleen Geertruida toch niet heel veel mee gedaan helaas.
Geertruida en Kostic. Althans, ik neem aan dat die als back is gehaald. Wel gek dat ze beide nog niet spelen.

Verder denk ik dat de risico's die Ajax neemt wel meevallen. Er zit ook wel aardig wat huur bij en er zijn nogal wat grootverdienende nietsnutten gesaneerd. Of het allemaal wat wordt is ook daar afwachten, maar Cruijff heeft in elk geval behoorlijk gekookt.

Ik zie ook veel energie en vooral een bank met heel veel potentie. Mooie brede selectie op het oog. En ik ben dan wel niet zo gecharmeerd van Pepi, maar Til heeft ook laten zien dat hij daar kan spelen en er lopen nogal wat opties rond voor achter Til.

Wordt een spannend seizoen, denk ik. Ook in de CL zijn we niet kansloos voor de volgende ronde, waar ik dat gevoel vorig jaar na de loting wel een beetje had.
pi_221710382
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2026 09:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Altijd afwachten hoe ze die stap maken maar het was meer de prijs op het eerste oog vind ik die vrij fors.
pi_221710556
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 10:36 schreef Wotte het volgende:

[..]
Altijd afwachten hoe ze die stap maken maar het was meer de prijs op het eerste oog vind ik die vrij fors.
Ja, ik ook hoor. Die binnenlandse prijzen rijzen sowieso de pan uit. Is PSV zelf ook wel deels schuld aan als je ziet wat ze betalen voor spelers als Driouech en Mijnans.
  Redactie Sport woensdag 2 september 2026 @ 11:11:46 #215
pi_221710584
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Geertruida en Kostic. Althans, ik neem aan dat die als back is gehaald. Wel gek dat ze beide nog niet spelen.

Verder denk ik dat de risico's die Ajax neemt wel meevallen. Er zit ook wel aardig wat huur bij en er zijn nogal wat grootverdienende nietsnutten gesaneerd. Of het allemaal wat wordt is ook daar afwachten, maar Cruijff heeft in elk geval behoorlijk gekookt.

Ik zie ook veel energie en vooral een bank met heel veel potentie. Mooie brede selectie op het oog. En ik ben dan wel niet zo gecharmeerd van Pepi, maar Til heeft ook laten zien dat hij daar kan spelen en er lopen nogal wat opties rond voor achter Til.

Wordt een spannend seizoen, denk ik. Ook in de CL zijn we niet kansloos voor de volgende ronde, waar ik dat gevoel vorig jaar na de loting wel een beetje had.
Vorig jaar dacht ik in de CL eigenlijk alleen voorafgaand aan de pot tegen Atleti dat we wel een goede kans maakten, omdat op dat punt 1 puntje uit de laatste 3 voldoende leek (en ook bleek)
  woensdag 2 september 2026 @ 11:47:07 #216
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221710807
Sparta gaat Babadi huren, zou het leuk vinden als dat nog wat wordt.
pi_221710861
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
Sparta gaat Babadi huren, zou het leuk vinden als dat nog wat wordt.
Hoog In t bolletje vooral. Zeker bij z’n familie.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221710988
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 11:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
Hoog In t bolletje vooral. Zeker bij z’n familie.
Yep. Speeltijd eisen is houdoe en bedankt.
pi_221712847
Wijndal is beschikbaar. Zoeken we nog een linksback? _O-
pi_221713032
Zodadelijk wordt kutje Lammers gepresenteerd. Nou, hopelijk bewijst ie mijn ongelijk maar ik word er totaal niet warm van.

Dan Bro Hansen nog en dan zit het erop. Kan Earnie even op vakantie.
  Moderator woensdag 2 september 2026 @ 17:35:06 #221
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221713070
Wat zou het favoriete liedje van Hansen zijn?

@Mexicanobakker
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 2 september 2026 @ 17:51:45 #222
pi_221713160
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 17:35 schreef Coco het volgende:
Wat zou het favoriete liedje van Hansen zijn?

@:mexicanobakker
Die spits van Real Madrid.
  woensdag 2 september 2026 @ 18:05:57 #223
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221713248
1 echte verdediger gehaald in 3 maanden tijd, en dan ook nog huur. Een linie die vorig jaar constant aan het schutteren was.

Dikke min min voor EarnieGOD weer deze periode. Met z’n blije bakkes als die weer eens een aanvaller staat te presenteren.

[ Bericht 9% gewijzigd door GotenSSJ op 02-09-2026 18:14:24 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 2 september 2026 @ 18:06:31 #224
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221713251
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 16:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wijndal is beschikbaar. Zoeken we nog een linksback? _O-
Wijndal blijft!
pi_221713294
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 18:06 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Wijndal blijft!
Gelukkig, hoeven we ons daar geen zorgen over te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')