Ze hebben zo ingekocht dat er behoorlijk wat concurrentie zal zijn bij spelers voor een plek in de basis. Dat moet voldoende motivatie zijn om scherp te blijven.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:15 schreef lunko1979 het volgende:
Of Bosz het bij PSV kan managen om de spelers te motiveren voor een 4de titel op rij vind ik ook wel interessant. Als PSV-supporter is het wel heerlijk rustig met Brands, Steward en Bosz aan het roer.
Goed punt. Ik ben benieuwd of Ajax de hoge verwachtingen kan waarmaken. Zaterdag de eerste echte krachtmeting. (Voor PSV trouwens ook, want de wedstrijd tegen AZ was al voorbij voordat deze goed en wel begonnen was.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben erg content en er vrij zeker van dat NEC en Twente geen concurrenten worden nee. En aangezien je een speler noemt die niet eens meer bij Twente speelt denk ik daar wat een beter beeld van heb.
Je renoveert je hele elftal, geeft (denk ik inmiddels?) een recordbedrag uit en dan ben je 'blij dat FC Twente geen concurrent is'.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben erg content en er vrij zeker van dat NEC en Twente geen concurrenten worden nee. En aangezien je een speler noemt die niet eens meer bij Twente speelt denk ik daar wat een beter beeld van heb.
Daar ben ik het niet mee eens. Het zijn stuk voor stuk pietlutten, ook al omdat de KNVB dat zo wil.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer onzin. We hebben best een paar prima scheidsrechters, het probleem is alleen dat sommige supporters een foutmarge van 0 hanteren als het hun eigen club betreft en dat is gewoon niet realistisch.
En dan zijn die 'fouten' ook nog gekleurd door de clubbril. Dan ben je als scheids bij voorbaat kansloos.
Leuk he, posts uit zijn context trekken en negeren waar iemand op reageertquote:Op dinsdag 1 september 2026 15:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je renoveert je hele elftal, geeft (denk ik inmiddels?) een recordbedrag uit en dan ben je 'blij dat FC Twente geen concurrent is'.
Dan mag je lat ook wel wat omhoog hoor.
Ajax moet ik allemaal nog maar zien. En een speler als Sano is gewoon een prima versterking. Kostic is ook weinig mis mee. Mijnans moet nog maar blijken, maar te vroeg om nu al af te schrijven.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Er gaat geen verdediger meer komen he?
Gaat een pittig jaar worden, Ajax heeft zich prima versterkt denk ik en wij, ja, niet echt buiten Geertruida.
Scheelt wel dat wij natuurlijk minder te versterken hadden, omdat het frame er al stond.
Dat zegt hij toch allemaal helemaal niet?quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je renoveert je hele elftal, geeft (denk ik inmiddels?) een recordbedrag uit en dan ben je 'blij dat FC Twente geen concurrent is'.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Gelukkig word ik meteen geholpen door mijn PSV vrienden. Het warme Brabantse bad.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Doodvermoeiend die mensen die niet kunnen lezen, of moedwillig woorden verdraaien omdat ze denken dat ze een supporter van een andere club dan voor lul zetten.
Terwijl ze alleen zichzelf weer eens giga voor lul zetten. Normaal voorbehouden aan types als @:CR7, @:GGMM en @:PSVCL, maar het lijkt besmettelijk.
Ik vind dat mensen die zich doorgaans normaal gedragen ook normaal behandeld dienen te worden.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig word ik meteen geholpen door mijn PSV vrienden. Het warme Brabantse bad.
Dat zijn aannames. Ajax heeft gigantisch gesaneerd en dertig miljoen uitgegeven. Die salarissen passen naar verluidt binnen de begroting. Vergeten weleens dat Ajax met Conference League alsnog de hoogste budgetten heeft.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
"kutje Lammers"quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:20 schreef ISVV het volgende:
Toch nog een drukke bedoening deze dagen, met vooral breedte-versterkingen.
Toch jammer. Had graag gezien dat Flamingo en Nagalo een transfer maakten en we daar een ervaren verdediger voor terug zouden halen.
Maar ja, AFSCHRIJVINGgenot enzulks. Ook een echte stormram had geen kwaad gekund i.p.v. kutje Lammers.
Rikkert en Marco Timmer hebben ook lang volgehouden dat er nog een kanon zou komen, maar daar lijkt het niet op.
Net wat ouder, ik ga zo naar bed en zal hem vanaf morgen een zachtgekookt ei noemen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
"kutje Lammers"
Ben jij 11 ofzo?
Lijkt me duidelijk dat PSV - Alhoewel het soms fragiel oogt - op alle fronten bovenaan staat. Buiten de verdediging te veel klasse. Te veel ervaring. Op voorhand de gedoodverfde kampioen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax moet ik allemaal nog maar zien. En een speler als Sano is gewoon een prima versterking. Kostic is ook weinig mis mee. Mijnans moet nog maar blijken, maar te vroeg om nu al af te schrijven.
Als Ajax na deze transferzomer niet minimaal tweede wordt met zoon van God Cruijff, dan kunnen ze beter voorgoed het licht uit doen in de Arena. Dan komt het echt nooit meer goed.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat PSV - Alhoewel het soms fragiel oogt - op alle fronten bovenaan staat. Buiten de verdediging te veel klasse. Te veel ervaring. Op voorhand de gedoodverfde kampioen.
Feyenoord van de traditionele topclubs en de aanhakers de grote verliezer. Stilstand is achteruitgang en zij zijn er op voorhand alleen maar op achteruit gegaan.
NEC zal nog wel redelijk draaien maar gezien het vertrek van veel bepalende spelers en een dubbel programma niet hun once-in-a-lifetime-seizoen evenaren.
AZ geen noemenswaardige wijzigingen en zal blijven presteren zoals ze deden. Soms geweldig, soms miserabel maar in de regel aardig. Gegarandeerde punten pakket tegen Ajax werkt - buiten Ajax - in het voordeel van ieder genoemde club.
Twente brandhout.
Ajax valt niets zinnigs over te zeggen. Op papier ziet het er qua wisselingen aardig uit maar het kan ook lastig nog slechter dan vorig seizoen. Valt het goed samen kunnen ze PSV uitdagen, valt het niet samen dan wordt het waarschijnlijk nog altijd lastig om bezuiden plek 3 te eindigen.
Hier moeten jullie het mee doen. Fijne avond nog
Dat is op basis van wat we nu weten niet zo'n gekke gedachtegang. Leuk om te horen dat je onder de indruk bent, nu moeten ze het alleen nog maar waar makenquote:Op dinsdag 1 september 2026 21:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Ajax na deze transferzomer niet minimaal tweede wordt met zoon van God Cruijff, dan kunnen ze beter voorgoed het licht uit doen in de Arena. Dan komt het echt nooit meer goed.
Denk dat BehoorlijkDom vooral bedoelt dat er enorme financiële risico's worden genomen door Ajaxtasaray.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is op basis van wat we nu weten niet zo'n gekke gedachtegang. Leuk om te horen dat je onder de indruk bent, nu moeten ze het alleen nog maar waar maken
Dat is ook weer overdreven, maar ze kunnen dan wel weer even een paar klotejaren tegemoet zien.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Ajax na deze transferzomer niet minimaal tweede wordt met zoon van God Cruijff, dan kunnen ze beter voorgoed het licht uit doen in de Arena. Dan komt het echt nooit meer goed.
Er zit bij Ajax nog meer dan voldoende kapitaal in jonge spelers: Bouwman, Ouazane, Mokio, Bounida, Janse... voordeel is nu dat er ook ervaren spelers rondlopen die hen beter maken en uit de wind kunnen houdenquote:Op dinsdag 1 september 2026 23:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven, maar ze kunnen dan wel weer even een paar klotejaren tegemoet zien.
Het grootste probleem nu lijkt mij niet eens de resultaten, maar dat ik weinig toekomstige transferklappers zie bij Ajax.
Ervaring is leuk, maar spelers die over enkele jaren met pensioen gaan zijn onder de streel enorm duur.
Alleen 'ervaren' spelers buiten Montserrat, Torrents, Zahouani, Camara, Pugno en Leonardo.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zit bij Ajax nog meer dan voldoende kapitaal in jonge spelers: Bouwman, Ouazane, Mokio, Bounida, Janse... voordeel is nu dat er ook ervaren spelers rondlopen die hen beter maken en uit de wind kunnen houden
We gaan zien of die voldoende speeltijd krijgen. Voor Temu Cruijff geldt duidelijk vooral de korte termijn. En als je dan op korte termijn geen resultaten haalt, dan heb je toch wel een probleem als Ajax lijkt mij.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zit bij Ajax nog meer dan voldoende kapitaal in jonge spelers: Bouwman, Ouazane, Mokio, Bounida, Janse... voordeel is nu dat er ook ervaren spelers rondlopen die hen beter maken en uit de wind kunnen houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |