abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221703496
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 23:23 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Eerlijk is eerlijk, hij heeft wel echt een Ajax hoofd.
  dinsdag 1 september 2026 @ 08:52:03 #152
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221703526
Gedeelte van de PSV-supports jankt om de scheids, die van Ajax om de VAR. Mooi in evenwicht joh.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221703669
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2026 07:18 schreef Zorro het volgende:

[..]
Pol v Boekel is VAR.
Dat is veel erger dan de scheidsrechter.
Dat is waar. Die heeft echt een pesthekel aan PSV. Verneukte ook in zijn eentje de wedstrijd tegen AZ na 5 minuten…
pi_221703707
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 08:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Je verwacht in ieder geval dat de wedstrijd tussen de twee topfavorieten wordt gefloten door een top scheidsrechter. En dat is deze man gewoon niet. Waar hij dan vandaan komt boeit me geen reet.
Nee, wat dat betreft ken ik niet een scheidsrechter in Nederland die ik een 6-je zou geven, laat staan meer.
pi_221703711
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 08:52 schreef Dven het volgende:
Gedeelte van de PSV-supports jankt om de scheids, die van Ajax om de VAR. Mooi in evenwicht joh.
Waarom zouden ajacieden een probleem hebben met Polletje?
pi_221703743
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 09:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, wat dat betreft ken ik niet een scheidsrechter in Nederland die ik een 6-je zou geven, laat staan meer.
Dat is dan ook weer onzin. We hebben best een paar prima scheidsrechters, het probleem is alleen dat sommige supporters een foutmarge van 0 hanteren als het hun eigen club betreft en dat is gewoon niet realistisch.

En dan zijn die 'fouten' ook nog gekleurd door de clubbril. Dan ben je als scheids bij voorbaat kansloos.

[ Bericht 0% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 01-09-2026 09:49:20 ]
  FOK!Fotograaf dinsdag 1 september 2026 @ 09:46:00 #157
842 Zorro
Z
pi_221703755
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 09:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is waar. Die heeft echt een pesthekel aan PSV. Verneukte ook in zijn eentje de wedstrijd tegen AZ na 5 minuten…
Ik zag gisteren bij Jong PSV - Jong ajax weer zo'n zelfde geval. Weer geel. Elke keer dat zoiets gebeurt: geel.
Maar Polleke moest en zou rood zien toen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221703780
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2026 09:46 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik zag gisteren bij Jong PSV - Jong ajax weer zo'n zelfde geval. Weer geel. Elke keer dat zoiets gebeurt: geel.
Maar Polleke moest en zou rood zien toen.
Geel was ook prima te verdedigen geweest. Verder geloof ik niet zo in 'het zelfde geval'. Het is toch altijd net anders wat zo'n subjectieve beoordeling beïnvloed.

Het is ook wat zielig om er over door te blijven gaan. Geel was prima geweest, maar rood is ook prima te verdedigen.
  FOK!Fotograaf dinsdag 1 september 2026 @ 10:07:43 #159
842 Zorro
Z
pi_221703865
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 09:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Geel was ook prima te verdedigen geweest. Verder geloof ik niet zo in 'het zelfde geval'. Het is toch altijd net anders wat zo'n subjectieve beoordeling beïnvloed.

Het is ook wat zielig om er over door te blijven gaan. Geel was prima geweest, maar rood is ook prima te verdedigen.
Als ik het niet vaker had gezien met Pol tegen PSV zou ik je gelijk geven. (En nee ik heb geen voorbeeld)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 1 september 2026 @ 12:00:46 #160
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221704737
Er gaat geen verdediger meer komen he?

Gaat een pittig jaar worden, Ajax heeft zich prima versterkt denk ik en wij, ja, niet echt buiten Geertruida.

Scheelt wel dat wij natuurlijk minder te versterken hadden, omdat het frame er al stond.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport dinsdag 1 september 2026 @ 12:02:48 #161
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221704745
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:

Gaat een pittig jaar worden, Ajax heeft zich prima versterkt denk ik en wij, ja, niet echt buiten Geertruida.

Scheelt wel dat wij natuurlijk minder te versterken hadden, omdat het frame er al stond.
Sano vind ik wel een goede indruk maken hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 1 september 2026 @ 12:03:14 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221704748
Er had inderdaad nog een verdediger bij gemogen, maar “we gaan het met deze groep doen”
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221704882
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:

Ik vind de conclusie dat wij ons niet versterkt hebben wel enorm voorbarig. Het feit dat we van Bommel terug hebben, dat Fernandez zich als een raket ontwikkelt. Dat mag je wel meenemen.

Je versterkt je niet alleen met aankopen. Daarbij vind ik Sano wel echt indruk maken, die brengt misschien niet de fluwelen pass van Veerman, maar wel 10x zoveel dynamiek.

Voor de rest hebben we de helft van de aankopen nog niet aan het werk gezien. Wellicht zijn dat ook gewoon versterkingen die gaan verrassen.
  dinsdag 1 september 2026 @ 12:42:35 #164
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221704963
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Sano vind ik wel een goede indruk maken hoor.
Eens, maar of die beter is dan Veerman, op het moment althans, denk ik niet. Zelfde met Mijnans tov Saibari bijvoorbeeld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 12:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind de conclusie dat wij ons niet versterkt hebben wel enorm voorbarig. Het feit dat we van Bommel terug hebben, dat Fernandez zich als een raket ontwikkelt. Dat mag je wel meenemen.

Je versterkt je niet alleen met aankopen. Daarbij vind ik Sano wel echt indruk maken, die brengt misschien niet de fluwelen pass van Veerman, maar wel 10x zoveel dynamiek.

Voor de rest hebben we de helft van de aankopen nog niet aan het werk gezien. Wellicht zijn dat ook gewoon versterkingen die gaan verrassen.
Van Bommel terug is een ‘gratis’ versterking dit jaar inderdaad, terecht punt.
pi_221705009
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 12:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Eens, maar of die beter is dan Veerman, op het moment althans, denk ik niet. Zelfde met Mijnans tov Saibari bijvoorbeeld.

Dat mag je natuurlijk ook niet verwachten, dat je een record verkoop vervangt met een betere speler. Je moet een selectie ook niet één op één bekijken, maar naar het geheel.

Sowieso zijn we in de breedte versterkt. Of we als basisteam beter of minder zijn kun je nu nog niet stellen. Dat heeft echt meer tijd nodig, maar ik vind de laatste twee potten toch wel hoopgevend.
  dinsdag 1 september 2026 @ 12:50:57 #166
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221705023
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 12:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat mag je natuurlijk ook niet verwachten, dat je een record verkoop vervangt met een betere speler. Je moet een selectie ook niet één op één bekijken, maar naar het geheel.

Sowieso zijn we in de breedte versterkt. Of we als basisteam beter of minder zijn kun je nu nog niet stellen. Dat heeft echt meer tijd nodig, maar ik vind de laatste twee potten toch wel hoopgevend.
Eens, daarom ook dat het een pittig jaar gaat worden verwacht ik. Kan me niet voorstellen dat zowel Ajax als PSV met deze selecties niet tot de laatste speelrondes in de race blijven eigenlijk.

Daarom zaterdag gewoon winnen, heb je vast een buffertje.
pi_221705083
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 12:50 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Eens, daarom ook dat het een pittig jaar gaat worden verwacht ik. Kan me niet voorstellen dat zowel Ajax als PSV met deze selecties niet tot de laatste speelrondes in de race blijven eigenlijk.

Daarom zaterdag gewoon winnen, heb je vast een buffertje.
Zoals het er nu uitziet zou het wel eens tussen Ajax en PSV kunnen gaan. Al vind ik AZ ook wel echt goed spelen. Die hebben alleen een veel smallere selectie, dus verwacht dat die wel afhaken als de dubbele programma's beginnen. Feyenoord gaat wel echt last krijgen van AZ voor plek drie.
pi_221705122
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er had inderdaad nog een verdediger bij gemogen, maar “we gaan het met deze groep doen”
Centraal achterin blijven jullie labiel. Verder wel een prima team. Benieuwd naar zaterdag.
pi_221705178
Ajax heeft ogenschijnlijk een paar aardige spelers gehaald, maar kan Michel daar meteen een goed team van smeden? En kunnen al die aardige spelers meteen leveren? Ik vind het nogal opportunistisch om ze meteen als titelkandidaat te bestempelen.

Of Bosz het bij PSV kan managen om de spelers te motiveren voor een 4de titel op rij vind ik ook wel interessant. Als PSV-supporter is het wel heerlijk rustig met Brands, Steward en Bosz aan het roer.

Feyenoord heeft met van Bronckhorst een uitstekende coach aangesteld, ik zou zelf geen betere weten voor Feyenoord. Met de verkoop van Ueda lijken ze wel een beetje af te haken voor de titel, maar daar komt vast nog iemand voor terug.

AZ, NEC en Twente kunnen ook zomaar eens verrassen. Ik ben er totaal niet van overtuigd dat de eerste 2 plaatsen naar Ajax en PSV gaan. A'dam viert bij elke aankoop alsof ze een nieuwe Messi hebben aangeschaft, ik moet het allemaal nog maar eens zien.
pi_221705331
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 13:15 schreef lunko1979 het volgende:
Ajax heeft ogenschijnlijk een paar aardige spelers gehaald, maar kan Michel daar meteen een goed team van smeden? En kunnen al die aardige spelers meteen leveren? Ik vind het nogal opportunistisch om ze meteen als titelkandidaat te bestempelen.

Of Bosz het bij PSV kan managen om de spelers te motiveren voor een 4de titel op rij vind ik ook wel interessant. Als PSV-supporter is het wel heerlijk rustig met Brands, Steward en Bosz aan het roer.

Feyenoord heeft met van Bronckhorst een uitstekende coach aangesteld, ik zou zelf geen betere weten voor Feyenoord. Met de verkoop van Ueda lijken ze wel een beetje af te haken voor de titel, maar daar komt vast nog iemand voor terug.

AZ, NEC en Twente kunnen ook zomaar eens verrassen. Ik ben er totaal niet van overtuigd dat de eerste 2 plaatsen naar Ajax en PSV gaan. A'dam viert bij elke aankoop alsof ze een nieuwe Messi hebben aangeschaft, ik moet het allemaal nog maar eens zien.
Natuurlijk is Ajax titelkandidaat. En ook eens dat elke versterking daar wordt gebracht alsof de nieuwe Litmanen of Ibrahimovic is geland. Daar moet je gewoon even je hoofdstedelijk-filter overheen gooien.

Neemt niet weg dat ze een aantal goede spelers hebben gehaald en dat het ook best prima loopt al. Dat wordt alleen maar beter.

NEC is natuurlijk kansloos voor de titel, en Feyenoord is ten opzichte van vorig jaar gewoon verzwakt. De enige outsider is wat mij betreft AZ.

En Twente? Loopt daar iemand die kan voetballen dan?
pi_221705380
Ørjasæter, de familie Rots, Unnerstal, van Rooij. Daarnaast heeft Weghorst een connectie met God.

Ik denk ook niet dat NEC, Feyenoord of Twente kampioen worden, maar ik sluit niet uit dat ze zich tussen jouw beoogde nummers 1 en 2 nestelen.
pi_221705408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 13:49 schreef lunko1979 het volgende:
Ørjasæter, de familie Rots, Unnerstal, van Rooij. Daarnaast heeft Weghorst een connectie met God.

Ik denk ook niet dat NEC, Feyenoord of Twente kampioen worden, maar ik sluit niet uit dat ze zich tussen jouw beoogde nummers 1 en 2 nestelen.
Ach welnee joh. Kansloos.
  dinsdag 1 september 2026 @ 13:55:13 #173
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221705417
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 13:49 schreef lunko1979 het volgende:

De helft van de familie was niet rotsvast. (en nee)
pi_221705446
Je vindt dat het best prima loopt?

8 tegendoelpunten vs veredelde amateurteams, 2 overwinningen tegen "lelijke eendjes" Telstar en Pec, en 1 puntje tegen Heerenveen?

Als Ajax tegen een nederlaag aanloopt Zaterdag is het al weer heel snel crisis in A'dam. Niet dat dat ergens voor nodig is want "toppers" in de Eredivisie staan vrijwel altijd op zich.
  dinsdag 1 september 2026 @ 14:09:04 #175
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221705485
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 13:59 schreef lunko1979 het volgende:
Je vindt dat het best prima loopt?

8 tegendoelpunten vs veredelde amateurteams, 2 overwinningen tegen "lelijke eendjes" Telstar en Pec, en 1 puntje tegen Heerenveen?

Als Ajax tegen een nederlaag aanloopt Zaterdag is het al weer heel snel crisis in A'dam. Niet dat dat ergens voor nodig is want "toppers" in de Eredivisie staan vrijwel altijd op zich.
Ik ben erg content en er vrij zeker van dat NEC en Twente geen concurrenten worden nee. En aangezien je een speler noemt die niet eens meer bij Twente speelt denk ik daar wat een beter beeld van heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')