Kwam op zijn elfde en vertrok op zijn veertiende. Ging eigenlijk gewoon terug naar huis omdat hij dat graag wilde en naar een club kon die bekend staat om een hele goede keepers opleiding.quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:12 schreef Lyrebird het volgende:
Uit het AD:
[..]
Keepers, verdedigers, we hebben er schijnbaar niet veel kijk op. Nooit gehoord van deze speler.
Wellicht iets met een verplichte koopoptie. Anders begrijp ik het ook niet echt.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:57 schreef GotenSSJ het volgende:
PSV zou Man aan Lazio willen verhuren, daar begrijp ik ook vrij weinig van. Prima speler om erbij te hebben, kan ook prima basis staan.
Waarom huur je dan een speler die het voetbal dat je speelt niet in de smiezen heeft? Voordat hij dat in de smiezen heeft is het alweer de tijd dat je normaal op de platte kar door de stad moet...quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:13 schreef Solispolar het volgende:
Overigens wel een beetje Ajax maniertjes van Bosz door te zeggen dat Geertruida het PSV voetbal nog niet in de smiezen heeftWat is 'het PSV verdedigen' dan? Standaard 1-0 achter komen tegen elke willekeurige club doordat je verdedigers collectief weigeren op lijn te blijven staan? Ik denk dat Geertruida dat ook wel kan hoor
En nu 'moet' je dus gewoon weer met Flamingo en Obispo starten tegen Ajax. Die bonkige spits lacht zich dood denk ik.
Is Zaka inmiddels al klaar voor het psv spel?quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:13 schreef Solispolar het volgende:
Overigens wel een beetje Ajax maniertjes van Bosz door te zeggen dat Geertruida het PSV voetbal nog niet in de smiezen heeftWat is 'het PSV verdedigen' dan? Standaard 1-0 achter komen tegen elke willekeurige club doordat je verdedigers collectief weigeren op lijn te blijven staan? Ik denk dat Geertruida dat ook wel kan hoor
En nu 'moet' je dus gewoon weer met Flamingo en Obispo starten tegen Ajax. Die bonkige spits lacht zich dood denk ik.
Hmm, zou kunnen. Maar dan heb je in mijn ogen weer geen échte CV (gezien Geertruida er ook een beetje tussenin hangt qua vaste positie).quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
PSV zou in de markt zijn voor Arthur Vermeeren. Ooit groot talent, maar een beetje door de mand gevallen. Controleur/CVM. Wellicht als CV in een Boscagli/Schouten rol?
Eens. Bajraktarevic verhuren zou ik dan wél weer begrijpen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:57 schreef GotenSSJ het volgende:
PSV zou Man aan Lazio willen verhuren, daar begrijp ik ook vrij weinig van. Prima speler om erbij te hebben, kan ook prima basis staan.
neem aan dat PSV niet nog 2 middenvelders gaat toevoegenquote:Op maandag 31 augustus 2026 18:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen. Maar dan heb je in mijn ogen weer geen échte CV (gezien Geertruida er ook een beetje tussenin hangt qua vaste positie).
[..]
Eens. Bajraktarevic verhuren zou ik dan wél weer begrijpen.
Wordt overigens ook beweerd dat PSV nog altijd in de race is voor Ounahi.
Ik geloofde daar sowieso al niks van. Prima voetballer hoor, maar zit echt wel aan zijn plafond.quote:
Ounahi lijkt me onzin, zeker nadat je Mijnans en Sano al hebt gehaald.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
neem aan dat PSV niet nog 2 middenvelders gaat toevoegen
Blijkbaar wil Liverpool niet verkopen, zowel Gakpo en Man City wilden wel.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloofde daar sowieso al niks van. Prima voetballer hoor, maar zit echt wel aan zijn plafond.
Ik zou die gewoon verhuren en Man houden.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen. Maar dan heb je in mijn ogen weer geen échte CV (gezien Geertruida er ook een beetje tussenin hangt qua vaste positie).
[..]
Eens. Bajraktarevic verhuren zou ik dan wél weer begrijpen.
Wordt overigens ook beweerd dat PSV nog altijd in de race is voor Ounahi.
Rent freequote:Op maandag 31 augustus 2026 22:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou CR7 nu in een hoekje aan het huilen zijn na het lezen van deze zeer terechte stelling?
Je kan geen twee keepers opstellen derhalve is de stelling niet valide.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou CR7 nu in een hoekje aan het huilen zijn na het lezen van deze zeer terechte stelling?
Mensen die dusdanig met voetbal bezig zijn en complotten zouden echt in een heropvoedingskamp gestopt moeten worden.quote:
Pol v Boekel is VAR.quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:35 schreef VEM2012 het volgende:
Bijzondere keuze. Je verwacht toch eerder Serdar, of die agent uit Rijnmond.
Je verwacht in ieder geval dat de wedstrijd tussen de twee topfavorieten wordt gefloten door een top scheidsrechter. En dat is deze man gewoon niet. Waar hij dan vandaan komt boeit me geen reet.quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:35 schreef VEM2012 het volgende:
Bijzondere keuze. Je verwacht toch eerder Serdar, of die agent uit Rijnmond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |