Toch een raar rijtje met namen als je het zo ziet.. inderdaad ontzettend veel breedte aankopen en uiteraard weer alleen aanvallers of aanvallend ingestelde spelers.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:25 schreef ISVV het volgende:
Ouaissa, Bro, Lammers en Santos lijken allemaal nog te komen.
Maar geen KANON en dat had je wel beloofd @:Rikkert
Het was sarcasme van mijn kant. Prima pot natuurlijk. Constant de betere ploeg alleen het duurde even voor de goals vielen.quote:
Erg zonde dat we niet een Flamingo of Nagalo hebben weten te lozen. Had wel graag een 2de CV gezien na Geertruida, maar dat lijkt er totaal niet meer van te komen. Enige geruchten zijn inderdaad nog meer middenvelders of aanvallers.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:25 schreef ISVV het volgende:
Ouaissa, Bro, Lammers en Santos lijken allemaal nog te komen.
Maar geen KANON en dat had je wel beloofd @:Rikkert
Ik vind alleen Lammers raar in dit rijtje. Bro is duidelijk in eerste instantie voor jong met de hoop (verwachting eigenlijk) dat hij daar de stap gaat maken naar het eerste.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Toch een raar rijtje met namen als je het zo ziet.. inderdaad ontzettend veel breedte aankopen en uiteraard weer alleen aanvallers of aanvallend ingestelde spelers.
Man is toch wel een goede speler? Die mag nog wel even blijven.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Man zal dan toch wel vertrekken? Gaan er nog wel paar weg komende drie dagen……
In ieder geval waardevoller voor PSV dan Bajraktarovic. Die bakt er echt niks van, keer op keer.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Man is toch wel een goede speler? Die mag nog wel even blijven.
Zelfs die is nog wel oke. Zou wel iets voor Twente/AZ/NEC zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In ieder geval waardevoller voor PSV dan Bajraktarovic. Die bakt er echt niks van, keer op keer.
Hij is nul effectief. Maar wellicht ook door gebrek aan ritme. Misschien is verhuren aan een Heerenveen ofzo wel een goed idee. Er zit echt wel wat in, maar hij doet er geen reet mee.quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zelfs die is nog wel oke. Zou wel iets voor Twente/AZ zijn.
Earnie heeft 1 verdediger gehuurd en 1 aanvaller/middenvelder/verdediger. Die verdediging blijft toch de blinde vlek van de directie he?quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Toch een raar rijtje met namen als je het zo ziet.. inderdaad ontzettend veel breedte aankopen en uiteraard weer alleen aanvallers of aanvallend ingestelde spelers.
Lammers hoeft niet zo toch.quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:41 schreef PSVCL het volgende:
Vandaag vielen Wanner en Mijnans in bij een 3-1 voorsprong om Utrecht te slachten.. daar komen straks Ouaissa Santos,en Lammers bij, wat een luxe toplevel selectie. Elke Eredivisie is na een uur voetballen vermoeid gespeeld tegen PSV , als je dan dat soort spelers kan brengen... die zouden bij Feyenoord allemaal in de basis staan, bij PSV zijn het bankzitters![]()
Snap verder wel dat er geen centrale verdediger meer bijkomt , die posities zijn momenteel dubbel bezel met Obispo,Flamingo,Geertuida en Yarek. Als Flamingo/Obispo was vertrokken was er wel een vervanger aangetrokken.
quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lammers hoeft niet zo toch.
edit: Hij schijnt binnen te zijn. Hopen op het beste dan maar![]()
Ik heb het altijd wel een leuke speler gevonden. Samba Sam.quote:Op maandag 31 augustus 2026 01:38 schreef RipCity het volgende:
Ja dat laatste is t enige fijne. Denk dat nog geen 2% van fans Lammers graag ziet komen/spelen.
Wie bedoel je? Santos? Dat is meer een aanvallende middenvelder die ook op links kan. Niet echt een buitenspeler.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:04 schreef William_Papadin het volgende:
Is die linksbuiten wat denken jullie ?
Oh ik dacht dat die Ouaissa op links speelde, maar is dat een talentje denken jullie?quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wie bedoel je? Santos? Dat is meer een aanvallende middenvelder die ook op links kan. Niet echt een buitenspeler.
En Ouaissa is een rechtsbuiten.
Op een schaal van Driouech tot van Bommel schat ik hem een 5.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:30 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die Ouaissa op links speelde, maar is dat een talentje denken jullie?
Keepers, verdedigers, we hebben er schijnbaar niet veel kijk op. Nooit gehoord van deze speler.quote:Belgische keeper naar Liverpool
Liverpool gaat de Belgische keeper Lucca Brughmans overnemen van Racing Genk. De 18-jarige keeper gaat een transfersom van 35 miljoen euro opleveren voor de Belgische club.
Brughmans zal nog een jaar op huurbasis spelen bij Racing Genk en in 2027 de stap naar Anfield maken.
De 2 meter lange keeper uit Antwerpen kwam van 2019 tot 2022 uit voor PSV. Daarna ging hij naar Racing Genk, waar hij vorig seizoen al 15 wedstrijden in de hoofdmacht keepte.
Daar begreep ik ook niets van. Geertruida, die je voor 1 jaar huurt, mis je dus al 15% van je competitiewedstrijden dit jaar als basis speler wanneer hij niet start tegen Ajax.quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:13 schreef Solispolar het volgende:
Overigens wel een beetje Ajax maniertjes van Bosz door te zeggen dat Geertruida het PSV voetbal nog niet in de smiezen heeftWat is 'het PSV verdedigen' dan? Standaard 1-0 achter komen tegen elke willekeurige club doordat je verdedigers collectief weigeren op lijn te blijven staan? Ik denk dat Geertruida dat ook wel kan hoor
En nu 'moet' je dus gewoon weer met Flamingo en Obispo starten tegen Ajax. Die bonkige spits lacht zich dood denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |