Ziet er lekker uitquote:Op woensdag 2 september 2026 18:47 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag paella 'frutti di mare' gemaakt, met bomba rijst en saffraan, maar zonder chorizo
Graziequote:Op woensdag 2 september 2026 18:52 schreef Kanaroe het volgende:
Ziet er lekker uit![]()
En wat is bomba rijst?
gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 september 2026 14:23 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Die kefir, en ook die kefir in literpakken, is zo ontzettend lekkerquote:Op donderdag 3 september 2026 05:51 schreef Karzai het volgende:
koffie , eitje met spek en een schaaltje kefir
[ afbeelding ]
diner, kliekje over van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Doe mij ook maar het Grote Mensen voerquote:Op donderdag 3 september 2026 17:07 schreef Molo het volgende:
Gepofte bieten met gerijpte geitenkaas en desemstokbrood
Kind heeft gore partyknaks op witbrood met een blik mais
Kind moet vooral snel eten en op tijd naar scoutingquote:Op donderdag 3 september 2026 17:20 schreef Kanaroe het volgende:
Frittata van eieren en creme fraiche met gegrilde groenten (courgette, aubergine, tomaat, paprika, deels uit diepvries, deels vers), verkruimelde feta en uienjam (zelf gemaakt)
Dat met Turks brood, zin an
[..]
Doe mij ook maar het Grote Mensen voer![]()
Maar....als het kind blij is
SPOILER: Vis in gele kokoscurryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door nelaeryn op 03-09-2026 18:14:09 ]"Common sense is not so common" --Voltaire
Ik lust bijna alles, maar bieten en geitenkaas... daar pas ik voor. Dan heb nog liever van die partyknaksquote:Op donderdag 3 september 2026 17:07 schreef Molo het volgende:
Gepofte bieten met gerijpte geitenkaas en desemstokbrood
Kind heeft gore partyknaks op witbrood met een blik mais
quote:Op donderdag 3 september 2026 14:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebraden, door slagerij Duijn gemarineerde, lamskoteletten met daarbij patat van Friethoes en appelcompote.
Oh echt?quote:Op donderdag 3 september 2026 18:20 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik lust bijna alles, maar bieten en geitenkaas... daar pas ik voor. Dan heb nog liever van die partyknaks
Ja, dat wel. Dat is lekkerquote:Op donderdag 3 september 2026 18:51 schreef Molo het volgende:
Oh echt?![]()
Lust je dan wel andere aardse smaken zoals truffel en artisjok enzo?
Scouting, heerlijk, zaten mijn zonen ook bij vroegahquote:Op donderdag 3 september 2026 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Kind moet vooral snel eten en op tijd naar scouting
Zelfgemaakte uienjam klinkt lekker zeg
Perfect gebakken eendquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:01 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eendenborstfilet met chinees vijfkruidenpoeder-'glaze', en rijst met div groenten
Heerlijk weer![]()
Rijst uit de diepvries, dat je rijstrestjes in kunt vriezen weet ik pas sinds kort, überhandig
Dit is linguine!!quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:06 schreef Blues het volgende:
Ik maakte verse spaghetti (zo staat het op de verpakking dus niet weer discussie svp)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Dit is linguine!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TB?quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:46 schreef borisz het volgende:
Mixed grill laten komen via TB met 50% korting.
Dit was matig. Dan liever ik liever volle mep bij een vertrouwde bezorgboer. Betaal je te veel, maar nog wel lekker.
Dit was matig.
Leuk! Geniet daar, goed weer krijgen jullie in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 september 2026 11:17 schreef Blues het volgende:
Gisteravond gemaakt: havermout, noten, galiameloenstukjes met yoghurt. Koffie en Thee.
Weekend t/m maandag zijn we in Zeeland, dus straks onderweg wat bij een pompstation wat scorenen verder ontbijt in hotel en in restaurants
Beterschap!quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk! Geniet daar, goed weer krijgen jullie in ieder geval![]()
Ik had een beroerde nacht dus al 3 koffie binnen en later nog 1. Net een heerlijk rijpe mango op en yoghurt.
Vanavond met 10 man uit eten bij Heinde op uitnodiging.
Dank je, was alleen een heel slechte nacht. Na al het eten en drinken (heel veel) leef ik weer een stuk op.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Beterschap!
Benieuwd hoe Heinde is, in Vlaardingen hebben echt een ontzettend leuke locatie iig
Hier courgettesoep en gruwelijk goeie hamburger op brioche
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |