Perfect gebakken eendquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:01 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eendenborstfilet met chinees vijfkruidenpoeder-'glaze', en rijst met div groenten
Heerlijk weer![]()
Rijst uit de diepvries, dat je rijstrestjes in kunt vriezen weet ik pas sinds kort, überhandig
Dit is linguine!!quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:06 schreef Blues het volgende:
Ik maakte verse spaghetti (zo staat het op de verpakking dus niet weer discussie svp)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Dit is linguine!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TB?quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:46 schreef borisz het volgende:
Mixed grill laten komen via TB met 50% korting.
Dit was matig. Dan liever ik liever volle mep bij een vertrouwde bezorgboer. Betaal je te veel, maar nog wel lekker.
Dit was matig.
Leuk! Geniet daar, goed weer krijgen jullie in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 september 2026 11:17 schreef Blues het volgende:
Gisteravond gemaakt: havermout, noten, galiameloenstukjes met yoghurt. Koffie en Thee.
Weekend t/m maandag zijn we in Zeeland, dus straks onderweg wat bij een pompstation wat scorenen verder ontbijt in hotel en in restaurants
Beterschap!quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk! Geniet daar, goed weer krijgen jullie in ieder geval![]()
Ik had een beroerde nacht dus al 3 koffie binnen en later nog 1. Net een heerlijk rijpe mango op en yoghurt.
Vanavond met 10 man uit eten bij Heinde op uitnodiging.
Dank je, was alleen een heel slechte nacht. Na al het eten en drinken (heel veel) leef ik weer een stuk op.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Beterschap!
Benieuwd hoe Heinde is, in Vlaardingen hebben echt een ontzettend leuke locatie iig
Hier courgettesoep en gruwelijk goeie hamburger op brioche
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |