Ziet er lekker uitquote:Op woensdag 2 september 2026 18:47 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag paella 'frutti di mare' gemaakt, met bomba rijst en saffraan, maar zonder chorizo
Graziequote:Op woensdag 2 september 2026 18:52 schreef Kanaroe het volgende:
Ziet er lekker uit![]()
En wat is bomba rijst?
gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 september 2026 14:23 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Die kefir, en ook die kefir in literpakken, is zo ontzettend lekkerquote:Op donderdag 3 september 2026 05:51 schreef Karzai het volgende:
koffie , eitje met spek en een schaaltje kefir
[ afbeelding ]
diner, kliekje over van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Doe mij ook maar het Grote Mensen voerquote:Op donderdag 3 september 2026 17:07 schreef Molo het volgende:
Gepofte bieten met gerijpte geitenkaas en desemstokbrood
Kind heeft gore partyknaks op witbrood met een blik mais
Kind moet vooral snel eten en op tijd naar scoutingquote:Op donderdag 3 september 2026 17:20 schreef Kanaroe het volgende:
Frittata van eieren en creme fraiche met gegrilde groenten (courgette, aubergine, tomaat, paprika, deels uit diepvries, deels vers), verkruimelde feta en uienjam (zelf gemaakt)
Dat met Turks brood, zin an
[..]
Doe mij ook maar het Grote Mensen voer![]()
Maar....als het kind blij is
SPOILER: Vis in gele kokoscurryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door nelaeryn op 03-09-2026 18:14:09 ]"Common sense is not so common" --Voltaire
Ik lust bijna alles, maar bieten en geitenkaas... daar pas ik voor. Dan heb nog liever van die partyknaksquote:Op donderdag 3 september 2026 17:07 schreef Molo het volgende:
Gepofte bieten met gerijpte geitenkaas en desemstokbrood
Kind heeft gore partyknaks op witbrood met een blik mais
quote:Op donderdag 3 september 2026 14:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebraden, door slagerij Duijn gemarineerde, lamskoteletten met daarbij patat van Friethoes en appelcompote.
Oh echt?quote:Op donderdag 3 september 2026 18:20 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik lust bijna alles, maar bieten en geitenkaas... daar pas ik voor. Dan heb nog liever van die partyknaks
Ja, dat wel. Dat is lekkerquote:Op donderdag 3 september 2026 18:51 schreef Molo het volgende:
Oh echt?![]()
Lust je dan wel andere aardse smaken zoals truffel en artisjok enzo?
Scouting, heerlijk, zaten mijn zonen ook bij vroegahquote:Op donderdag 3 september 2026 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Kind moet vooral snel eten en op tijd naar scouting
Zelfgemaakte uienjam klinkt lekker zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |