Ja.quote:
Ik denk dat 't Zusje dan meer voor jou is. Mooie locaties, veel ruimte, wel ayce maar op een rustig tempo. Daar komen mensen niet om zich vol te laden.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Topcombi qua ijs
Goed te horen, ooit ga ik er vast eens heen. Ik eet alleen niet veel en dat is ook precies de bedoeling van maagverkleining (:+ ), daarom persoonlijk nooit een fan van het all you can eat principe![]()
Brioche is idd lekkerste. Heel goeie hamburgers van Crisp, waanzinnig goed vlees hebben die. Echt genietenaanrader
Oh nee joh, ik mijd zelf gewoon altijd AYCE, concept past me niet. Moet ongeveer half uur tussen drinken en eten zitten dus gewoon een twee-driegangenmenu met structuur (lekker burgerlijkquote:Op zondag 6 september 2026 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik denk dat 't Zusje dan meer voor jou is. Mooie locaties, veel ruimte, wel ayce maar op een rustig tempo. Daar komen mensen niet om zich vol te laden.
Ja we gaan echt weer richting de herfst, welke van de twee had jij?quote:Op zondag 6 september 2026 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb een stukje gewandeld en aan een leuk park wat gedronken.
[ link | afbeelding ]
Pistache- en pumpkin spice latte.
Nu weer thuis meloen en mango.
Vanavond wodka pasta en Gruvi toe.
Haha dat is dan echt wel echt pech. Hoop dat dit niet vanavond ook is gebeurd.quote:Op zondag 6 september 2026 16:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh nee joh, ik mijd zelf gewoon altijd AYCE, concept past me niet. Moet ongeveer half uur tussen drinken en eten zitten dus gewoon een twee-driegangenmenu met structuur (lekker burgerlijk) is beste
Vanavond verjaardag, dan is het eerst hapjes skippen en met het echte eten gewoon een bordje maken en opeten. Werkt prima, weleens de mist mee in gegaan als er dan na de hapjes ineens niks meer kwam omdat de hapjes 'het eten' bleek te zijn![]()
Pumpkin spice met sojamelk, goed hequote:Op zondag 6 september 2026 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja we gaan echt weer richting de herfst, welke van de twee had jij?
Goeie reminder wel, ik wil weer eens pumpkin spice koffie gaan maken thuis
quote:Op maandag 7 september 2026 17:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond laten we Jemenitisch eten komen: akdah kip en fahsa vlees met Malouh brood.
Nooit gezien ook, jammer dat die niet meer goed was, gelukkig had je er 2. Mocht ik em zien probeer ik em ook.quote:Op maandag 7 september 2026 18:42 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Snelle maaltijd ;'verse' tortellini met droge hamvulling van Jumbo (mwah), met knoflook, sjalot, courgette, tomaat, pesto, olijven en parmezaan
[ link | afbeelding ]
QTee peer na, helaas was 1 peer bruin en zacht van binnen, de andere was wel goed
Wel een lekker peertje, had ik nog niet eerder gegeten
[ link | afbeelding ]
De marktman kwam er mee aanzetten. Het is een flinke dikke peer met een blosjequote:Op maandag 7 september 2026 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nooit gezien ook, jammer dat die niet meer goed was, gelukkig had je er 2. Mocht ik em zien probeer ik em ook.
Ik had bloemkool met kruidensausje, aardappel en Duitse biefstuk.
Ja was nu prima, maar op klassiek Hollandse feestjes weet je het nooit. Mensen zijn soms zo ontzettend kniepig als ze gasten uitnodigenquote:Op zondag 6 september 2026 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha dat is dan echt wel echt pech. Hoop dat dit niet vanavond ook is gebeurd.
[..]
Pumpkin spice met sojamelk, goed heWel een slokje geproefd maar was geen sterke pistachesmaak (zoals Starbucks
). Pumpkin spice was niet zoet, lekker drankje, en het was geweldig weer op het terras.
Buiten Limburg nog nooit wat fatsoenlijks te eten gekregen op een Nederlandse verjaardag.quote:Op maandag 7 september 2026 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja was nu prima, maar op klassiek Hollandse feestjes weet je het nooit. Mensen zijn soms zo ontzettend kniepig als ze gasten uitnodigen![]()
Ja zonde, je zal eens een keertje levenquote:Op maandag 7 september 2026 21:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Buiten Limburg nog nooit wat fatsoenlijks te eten gekregen op een Nederlandse verjaardag.
Hoezo niets te eten? Plakjes leverworst en sjips, blokjes kaas en
Ik ken er een en die vergeet altijd boodschappen te doen. Dus iedereen neemt zelf drinken mee.quote:Op maandag 7 september 2026 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja was nu prima, maar op klassiek Hollandse feestjes weet je het nooit. Mensen zijn soms zo ontzettend kniepig als ze gasten uitnodigen![]()
Sojamelk voor de lekker of andere reden?
Uitgesteld naar donderdag.quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:13 schreef drakin het volgende:
Hier ook koffie![]()
Vanavond kip, boontjes met gele rijst en kerriesaus
SPOILER: Zelf maken is lekkerder dan die van de Chinees ;-)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Common sense is not so common" --Voltaire
Ontoffe dingenquote:Op dinsdag 8 september 2026 20:31 schreef Molo het volgende:
De dag zat vol met onverwachte ontoffe dingen, dus uiteindelijk even wat bij de McDonalds gehaald... Ach ja, we hebben weer gegeten
Ja rukdag, gelukkig morgen weer nieuwe poging, soort vanquote:Op dinsdag 8 september 2026 20:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ontoffe dingen![]()
Matig
Morgen hopelijk weer meer geluk!
Stom zo'n dag, hoop dat wat je nam lekker genoeg was. Morgen nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:31 schreef Molo het volgende:
De dag zat vol met onverwachte ontoffe dingen, dus uiteindelijk even wat bij de McDonalds gehaald... Ach ja, we hebben weer gegeten
Lekker, luxe lunch betaald door, maar dan avondetenquote:Op woensdag 9 september 2026 17:42 schreef derLudolf het volgende:
Nasi uit eigen keuken en kippendijsate [ afbeelding ]
Sate is nog over van bbq vorige maand, toen heb ik 7,5kg sate gemaakt met allerlei ingrediënten die ik anders nooit in huis heb (sjalot, verse gember, limoen, gula djawa), smaakt erg lekker.
quote:Op woensdag 9 september 2026 13:50 schreef golfer het volgende:
Vanavond eten wij voordat wij naar Yentl en De Boer in Caprera gaan pokebowls van de sushizaak.
Voor B. een pokebowl met tonijn en voor mij een bowl met garnalen.
Dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 9 september 2026 17:42 schreef derLudolf het volgende:
Nasi uit eigen keuken en kippendijsate [ afbeelding ]
Sate is nog over van bbq vorige maand, toen heb ik 7,5kg sate gemaakt met allerlei ingrediënten die ik anders nooit in huis heb (sjalot, verse gember, limoen, gula djawa), smaakt erg lekker.
De sate is inderdaad betaalt door Erasmus+quote:Op woensdag 9 september 2026 18:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker, luxe lunch betaald door, maar dan avondeten
Goed te zien dat onderwijsgeld zulk resultaat heeftquote:Op woensdag 9 september 2026 19:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De sate is inderdaad betaalt door Erasmus+Bedankt Europa
Wat ontzettend lief en leuk zeg!quote:Op woensdag 9 september 2026 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn bejaarde buurvrouw nam mij nog voor mijn verjaardag (half jaar geleden) mee uit eten. Gingen naar La Cubanita, en het was haar eerste keer. Ik was bang dat ze het niets zou vinden want ze gaat graag naar 't Zusje en dat is een stuk chiquer. Maar ze vond het dus geweldig. Mooi restaurant, gezellig en heerlijk eten vond ze, ze zei tegen de manager dat ze zeker terug zou komen![]()
Ik heb ook weer genoten en veel gegeten maar vooral ook blij dat zij heeft genoten.
Wat gezellig, met een oudere dame lekker etenquote:Op woensdag 9 september 2026 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn bejaarde buurvrouw nam mij nog voor mijn verjaardag (half jaar geleden) mee uit eten. Gingen naar La Cubanita, en het was haar eerste keer. Ik was bang dat ze het niets zou vinden want ze gaat graag naar 't Zusje en dat is een stuk chiquer. Maar ze vond het dus geweldig. Mooi restaurant, gezellig en heerlijk eten vond ze, ze zei tegen de manager dat ze zeker terug zou komen![]()
Ik heb ook weer genoten en veel gegeten maar vooral ook blij dat zij heeft genoten.
Had ik gisteren. Erg lekker.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2026 14:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik in ganzenvet geroosterde krielaardappels, gebakken kastanjechampignons als variatie op een recept van Ramons buitenkeuken (hij maakte het met portobello's), gebraden bieftuktartaartjes en een jonge bladsla met een vinaigrette.
Goed recept zeg, zal zeker gesmaakt hebben.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:01 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Saus van ovengeblakerde paprika's, tomaten, knoflook en rode pepers, gestaafmixerd. Supergezond en lekker!
Spinazie, zalm, kappertjes, olijven erin en gegeten met pasta
Dankje, zo'n sausje is supermakkelijk te maken, ik doe het wel vaker. Eigen recept zogezegdquote:Op donderdag 10 september 2026 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed recept zeg, zal zeker gesmaakt hebben.
Ganzenvetaardappels van G. (en B :-)) klinken ook heerlijk.
Ik had volkoren fusilli met truffelroomsaus, champignons en knoflook.
Toe hazelnootpudding en 2 rijpe nectarines (had er vanmiddag ook 2).
Oh heerlijk dessert dat ookquote:Op vrijdag 11 september 2026 18:29 schreef Prego het volgende:
Zelf-gepaneerde vis, gebakken en gekruide aardappels, broccoli en een gekookt ei.
Toe wat kaas (comté en saint nectaire) en appelcompote.
Vooral die vliezen altijd goed verwijderenquote:Op vrijdag 11 september 2026 18:32 schreef Moass het volgende:
Varkenscalamares, wel goed schoongemaakt gelukkig.
Leuk! Geniet ervan.quote:Op vrijdag 11 september 2026 22:16 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weekendje met familie in Deutschland aan de Rhein, konden geen Duitse lunchroom vinden dus dit was mijn lunch
Noedels met kraakverse groenten en krokante eend![]()
's Avonds in het dorp echter Gigantische Schnitzels met bratkartoffeln gegeten in een superduitse gasthof! Heerlijk
Geniet van jullie familieweekend in het land van bier en vleesquote:Op vrijdag 11 september 2026 22:16 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weekendje met familie in Deutschland aan de Rhein, konden geen Duitse lunchroom vinden dus dit was mijn lunch
Noedels met kraakverse groenten en krokante eend![]()
's Avonds in het dorp echter Gigantische Schnitzels met bratkartoffeln gegeten in een superduitse gasthof! Heerlijk
quote:Op zaterdag 12 september 2026 16:09 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een restant nasi goreng, gebakken, Indonesisch gemarineerde, runderspiezen en een komkommersalade met een 'oosterse' dressing.
quote:Op zondag 13 september 2026 14:45 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebakken gemarineerde lamskoteletten met een salade van gegrilde aubergine, gegrilde courgette, gegrilde groene asperges en komkommer met een vinaigrette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |