Topcombi qua ijsquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dank je, was alleen een heel slechte nacht. Na al het eten en drinken (heel veel) leef ik weer een stuk op.
Eerst een flink ijsje gedeeld.
[ link | afbeelding ]
Pistache en pure chocolade.
Daarna naar Heinde. Was zoveel beter dan een andere locatie de 1e keer. Alles was lekker. De warme dubbele red velvet (sandwich) met cookie dough; zo lekker maar te heftig voor de meesten hier denk
Brioche is beste voor een goede burger![]()
Ja.quote:
Ik denk dat 't Zusje dan meer voor jou is. Mooie locaties, veel ruimte, wel ayce maar op een rustig tempo. Daar komen mensen niet om zich vol te laden.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Topcombi qua ijs
Goed te horen, ooit ga ik er vast eens heen. Ik eet alleen niet veel en dat is ook precies de bedoeling van maagverkleining (:+ ), daarom persoonlijk nooit een fan van het all you can eat principe![]()
Brioche is idd lekkerste. Heel goeie hamburgers van Crisp, waanzinnig goed vlees hebben die. Echt genietenaanrader
Oh nee joh, ik mijd zelf gewoon altijd AYCE, concept past me niet. Moet ongeveer half uur tussen drinken en eten zitten dus gewoon een twee-driegangenmenu met structuur (lekker burgerlijkquote:Op zondag 6 september 2026 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik denk dat 't Zusje dan meer voor jou is. Mooie locaties, veel ruimte, wel ayce maar op een rustig tempo. Daar komen mensen niet om zich vol te laden.
Ja we gaan echt weer richting de herfst, welke van de twee had jij?quote:Op zondag 6 september 2026 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb een stukje gewandeld en aan een leuk park wat gedronken.
[ link | afbeelding ]
Pistache- en pumpkin spice latte.
Nu weer thuis meloen en mango.
Vanavond wodka pasta en Gruvi toe.
Haha dat is dan echt wel echt pech. Hoop dat dit niet vanavond ook is gebeurd.quote:Op zondag 6 september 2026 16:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh nee joh, ik mijd zelf gewoon altijd AYCE, concept past me niet. Moet ongeveer half uur tussen drinken en eten zitten dus gewoon een twee-driegangenmenu met structuur (lekker burgerlijk) is beste
Vanavond verjaardag, dan is het eerst hapjes skippen en met het echte eten gewoon een bordje maken en opeten. Werkt prima, weleens de mist mee in gegaan als er dan na de hapjes ineens niks meer kwam omdat de hapjes 'het eten' bleek te zijn![]()
Pumpkin spice met sojamelk, goed hequote:Op zondag 6 september 2026 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja we gaan echt weer richting de herfst, welke van de twee had jij?
Goeie reminder wel, ik wil weer eens pumpkin spice koffie gaan maken thuis
quote:Op maandag 7 september 2026 17:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond laten we Jemenitisch eten komen: akdah kip en fahsa vlees met Malouh brood.
Nooit gezien ook, jammer dat die niet meer goed was, gelukkig had je er 2. Mocht ik em zien probeer ik em ook.quote:Op maandag 7 september 2026 18:42 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Snelle maaltijd ;'verse' tortellini met droge hamvulling van Jumbo (mwah), met knoflook, sjalot, courgette, tomaat, pesto, olijven en parmezaan
[ link | afbeelding ]
QTee peer na, helaas was 1 peer bruin en zacht van binnen, de andere was wel goed
Wel een lekker peertje, had ik nog niet eerder gegeten
[ link | afbeelding ]
De marktman kwam er mee aanzetten. Het is een flinke dikke peer met een blosjequote:Op maandag 7 september 2026 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nooit gezien ook, jammer dat die niet meer goed was, gelukkig had je er 2. Mocht ik em zien probeer ik em ook.
Ik had bloemkool met kruidensausje, aardappel en Duitse biefstuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |