Goed te zien dat onderwijsgeld zulk resultaat heeftquote:Op woensdag 9 september 2026 19:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De sate is inderdaad betaalt door Erasmus+Bedankt Europa
Wat ontzettend lief en leuk zeg!quote:Op woensdag 9 september 2026 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn bejaarde buurvrouw nam mij nog voor mijn verjaardag (half jaar geleden) mee uit eten. Gingen naar La Cubanita, en het was haar eerste keer. Ik was bang dat ze het niets zou vinden want ze gaat graag naar 't Zusje en dat is een stuk chiquer. Maar ze vond het dus geweldig. Mooi restaurant, gezellig en heerlijk eten vond ze, ze zei tegen de manager dat ze zeker terug zou komen![]()
Ik heb ook weer genoten en veel gegeten maar vooral ook blij dat zij heeft genoten.
Wat gezellig, met een oudere dame lekker etenquote:Op woensdag 9 september 2026 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn bejaarde buurvrouw nam mij nog voor mijn verjaardag (half jaar geleden) mee uit eten. Gingen naar La Cubanita, en het was haar eerste keer. Ik was bang dat ze het niets zou vinden want ze gaat graag naar 't Zusje en dat is een stuk chiquer. Maar ze vond het dus geweldig. Mooi restaurant, gezellig en heerlijk eten vond ze, ze zei tegen de manager dat ze zeker terug zou komen![]()
Ik heb ook weer genoten en veel gegeten maar vooral ook blij dat zij heeft genoten.
Had ik gisteren. Erg lekker.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2026 14:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik in ganzenvet geroosterde krielaardappels, gebakken kastanjechampignons als variatie op een recept van Ramons buitenkeuken (hij maakte het met portobello's), gebraden bieftuktartaartjes en een jonge bladsla met een vinaigrette.
Goed recept zeg, zal zeker gesmaakt hebben.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:01 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Saus van ovengeblakerde paprika's, tomaten, knoflook en rode pepers, gestaafmixerd. Supergezond en lekker!
Spinazie, zalm, kappertjes, olijven erin en gegeten met pasta
Dankje, zo'n sausje is supermakkelijk te maken, ik doe het wel vaker. Eigen recept zogezegdquote:Op donderdag 10 september 2026 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed recept zeg, zal zeker gesmaakt hebben.
Ganzenvetaardappels van G. (en B :-)) klinken ook heerlijk.
Ik had volkoren fusilli met truffelroomsaus, champignons en knoflook.
Toe hazelnootpudding en 2 rijpe nectarines (had er vanmiddag ook 2).
Oh heerlijk dessert dat ookquote:Op vrijdag 11 september 2026 18:29 schreef Prego het volgende:
Zelf-gepaneerde vis, gebakken en gekruide aardappels, broccoli en een gekookt ei.
Toe wat kaas (comté en saint nectaire) en appelcompote.
Vooral die vliezen altijd goed verwijderenquote:Op vrijdag 11 september 2026 18:32 schreef Moass het volgende:
Varkenscalamares, wel goed schoongemaakt gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |