Fingers crossed!quote:Op maandag 24 augustus 2026 00:15 schreef Cockwhale het volgende:
Het schijnt dat ze ook een auto gaan ontwikkelen voor het volk en er straks extra vacatures zijn bij de Duitse defensie. Ook komt er een landelijke jeugdgroep.
Dit scenario is de natte droom van Poetin.quote:Op maandag 24 augustus 2026 00:02 schreef Jojoke het volgende:
Dit is een vreemde dame die waarschijnlijk werkt voor buitenlandse actoren.
Onderdeel van het plan. Was namelijk ook nodig om Hitler groot te krijgen en wat dat betreft zien ze de historie zichzelf graag herhalen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:55 schreef Q. het volgende:
Prima manier om de Duitse economie compleet te laten crashen.
Logisch toch, D66 en PRO willen meer asielzoekersquote:Op maandag 24 augustus 2026 01:17 schreef Firuze60 het volgende:
Vind het anders al belachelijk dat er grenscontroles zijn vanuit Nederland naar Duitsland. Omgekeerd kun je direct al doorrijdend zonder hindernissen de file aan de andere kant toewuiven.
Ooit het partijprogramma van PRO gelezen?quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:26 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Logisch toch, D66 en PRO willen meer asielzoekers
Grappig dat de nazi nazaten dus massaal anti eu zijn, en juist nazi's de ondergang van duitsland hebben ingeleid.quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hij gaslight je, de EU is de ondergang van dit continent
Grappig dat nazi strijder Poetin, zo vol is over de klein dochter van een vooraanstaand nazi.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit scenario is de natte droom van Poetin.
wanneer zijn er verkiezingen eigenlijk....quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Gebruikten ze in de tweede wereld oorlog ook geen brommers en helmen? Eng hoe dichtbij wij zijn.![]()
En dan een fuher in het zadel heisen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Ons politieke programma: Het kloppende hart van de Europese Unie er met veel geweld uit rukken en vervolgens gaan janken dat onze economie nog verder instort en alle ellende alleen maar groter wordt
Geloof me, als Hitler nu terug zou komen en mee zou doen aan de verkiezingen zou hij overweldigend winnen. En terecht. Hitler had Duitsland tot het grootste land ter wereld kunnen maken en nu is Duitsland het lachertje van de wereld.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:38 schreef Korenfok het volgende:
[..]
En dan een fuher in het zadel heisen.
We zijn cynisch toch hoop ik?quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:39 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Geloof me, als Hitler nu terug zou komen en mee zou doen aan de verkiezingen zou hij overweldigend winnen. En terecht. Hitler had Duitsland tot het grootste land ter wereld kunnen maken en nu is Duitsland het lachertje van de wereld.
Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:30 schreef Korenfok het volgende:
[..]
wachten gaat vanzelf gebeuren. gewoon farage in het zadel stemmen, dat zal de glorieuze tijden echt komen.
Komt doordat duitsland teveel is blijven hangen op Ruslands goedkope gas en gewijgerd heeft een economie te moderniseren. Maar goed dit is dus de geschiedenis van duitsland.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:46 schreef gwn_een_user het volgende:
ik ben niet bepaald een fan de EU maar deze dame lult letterlijk onzin
de euro is wereldwijd een van de meest stabiele en betrouwbare valuta's
en duitsland deed het vóór de euro juist slechter. de economische problemen die nu spelen komen door de sterk gestegen kosten
Nee hoor. Alleen een sterk leider kan onze Europese beschaving nog redden. Dan moet er nu wel keihard worden ingegrepen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:43 schreef Korenfok het volgende:
[..]
We zijn cynisch toch hoop ik?
we weten de resultaten hitler namelijk. Net zo succesvol als alle nationalistische populistische regimes
Ik zie alleen maar negatieve punten. We zijn geen honden die je moet vertellen waar ze moeten poepen he. Het idee dat sterke leiders problemen oplossen is al lang achterhaald. Mensen lossen problemen op. Is de AI revolutie door politici bedacht? Dacht het niet. Politiek speelt vooral politieke spelletjes. Grass roots organisatie, initiatieven van de burger, zijn beter dan top-down bestuur.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:57 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen een sterk leider kan onze Europese beschaving nog redden. Dan moet er nu wel keihard worden ingegrepen.
Het probleem is natuurlijk dat iedereen Hitler altijd associeert met de Holocaust. En die was natuurlijk vreselijk. Maar buiten de Holocaust zie ik ook veel positieve punten.
Ben het in de basis wel met je eens, maar de chaos die nu is gecreëerd door de politiek, is haast niet meer zonder een sterke leider op te lossen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:03 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar negatieve punten. We zijn geen honden die je moet vertellen waar ze moeten poepen he. Het idee dat sterke leiders problemen oplossen is al lang achterhaald. Mensen lossen problemen op. Is de AI revolutie door politici bedacht? Dacht het niet. Politiek speelt vooral politieke spelletjes. Grass roots organisatie, initiatieven van de burger, zijn beter dan top-down bestuur.
Hitler dreef duitsland in de afgrond door zijn beleid. en dan hebben we niet eens over de holocaust.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:57 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen een sterk leider kan onze Europese beschaving nog redden. Dan moet er nu wel keihard worden ingegrepen.
Het probleem is natuurlijk dat iedereen Hitler altijd associeert met de Holocaust. En die was natuurlijk vreselijk. Maar buiten de Holocaust zie ik ook veel positieve punten.
Ook oekrainse nationalisme lijdt tot ellende. maar ruslands nationalisme lijdt tot vele grote ellende.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:12 schreef Since2003 het volgende:
Behalve wanneer deze Oekraïens is uiteraard.
Nationalisme is wel juist wat we nu nodig hebben. Ik geloof niet zo in dat soort absolute waarheden. Ja, te veel nationalisme is niet altijd goed. Maar een gebrek aan nationalisme kan ook erg slecht uitpakken, zoals je nu ziet.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:10 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Hitler dreef duitsland in de afgrond door zijn beleid. en dan hebben we niet eens over de holocaust.
holocaust is een uiting van de vele zeer zorgelijke problemen die de nazi's met zich meebrahcten.
nationalisme lijdt altijd tot ellende.
Ja, want de Altparteien hebben zo goed voor de economie gezorgd met de bekwame en hooggekwalificeerde bewindslieden die ze voortbrengen....quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:20 schreef Hexagon het volgende:
Ah extreemrechts wil weer eens de economie verneuken omdat ze weer willen dat het 1980 is.
Libertarisme is inderdaad een utopie, en leiderschap is altijd handig. Maar ik ben bang dat de kiezer vooral stemt op personen die zeggen wat ze willen horen, en dat is ook vaak een utopie. Verder 100% eens dat het nu chaos is, maar als je terugkijkt in de geschiedenis van de EU, dan vind je deze uitsrpaken van Jean Monet, een van de founders van de EU:quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ben het in de basis wel met je eens, maar de chaos die nu is gecreëerd door de politiek, is haast niet meer zonder een sterke leider op te lossen.
Libertarisme is uiteindelijk een schitterende utopie, maar zolang iedereen nog in de droom van de democratie gelooft, blijft het ook een utopie.
Nee hoor gebrek aan nationalsime is juist wat voor een zeer prettig en leefbaar nederland zorgt voor veel mensen. geeft vrijheid, ontwikkelmogelijkheden zorgt voor minder oorlog.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nationalisme is wel juist wat we nu nodig hebben. Ik geloof niet zo in dat soort absolute waarheden. Ja, te veel nationalisme is niet altijd goed. Maar een gebrek aan nationalisme kan ook erg slecht uitpakken, zoals je nu ziet.
nee de nationalistisch plan economieen deon het geweldig....quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, want de Altparteien hebben zo goed voor de economie gezorgd met de bekwame en hooggekwalificeerde bewindslieden die ze voortbrengen....
Hetzelfde als in Nederland, altijd maar doen alsof die partijen leveren alsof het 1980 is, maar het zijn tassendragers en titelfraudeurs met als grootste kwaliteit het parlement te dom af zijn: Zo weinig van de materie begrijpen dat er met karmervragen geen doorkomen aan is.
Jazeker, het gaat met ups en downs best prima en we zij welvarend.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, want de Altparteien hebben zo goed voor de economie gezorgd met de bekwame en hooggekwalificeerde bewindslieden die ze voortbrengen....
Rechts haal inderdaad goedkoper arbeidskrachten op .quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:05 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Net als hier. Rechts haalt miljoenen "goedkope arbeidskrachten" binnen en links krijgt de schuld van migratie problematiek.
Een Nexit zou al een hele grote stap voorwaarts zijn wat mij betreft.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:18 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Libertarisme is inderdaad een utopie, en leiderschap is altijd handig. Maar ik ben bang dat de kiezer vooral stemt op personen die zeggen wat ze willen horen, en dat is ook vaak een utopie. Verder 100% eens dat het nu chaos is, maar als je terugkijkt in de geschiedenis van de EU, dan vind je deze uitsrpaken van Jean Monet, een van de founders van de EU:
“Europe will be forged in crises, and will be the sum of the solutions adopted for those crises.”
“Men only accept change when necessity requires it, and they only see necessity during a crisis.”
De huidige puinhoop is volgens mij gecreeerd om eenheid te (proberen te) smeden.
Kortzichtig geneuzen van mensen die geen idee hebben waar ze het over hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Een Nexit zou al een hele grote stap voorwaarts zijn wat mij betreft.
Nee, want jij weet het allemaal zo goed.quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kortzichtig geneuzen van mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben
Genoeg om te weten dat niet aangesloten zijn bij 1 van de supermachten van de wereld over het algemeen geen goed idee is.quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee, want jij weet het allemaal zo goed.
Ik ben geen EU fan in de huidige vorm, maar ons laatste blok opheffen lijkt me nu even geen goed ideequote:Op maandag 24 augustus 2026 12:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat niet aangesloten zijn bij 1 van de supermachten van de wereld over het algemeen geen goed idee is.
En waarom zouden we daar niet bij "aangesloten" zijn dan? We kunnen ons bij alle supermachten ter wereld aansluiten als je wilt.quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat niet aangesloten zijn bij 1 van de supermachten van de wereld over het algemeen geen goed idee is.
Ja? Welke supermacht zou jij ons bij aansluiten als we niet meer in de EU zitten?quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
En waarom zouden we daar niet bij "aangesloten" zijn dan? We kunnen ons bij alle supermachten ter wereld aansluiten als je wilt.
Rusland natuurlijk.....quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja? Welke supermacht zou jij ons bij aansluiten als we niet meer in de EU zitten?
De EUl, biedt ons de meeste soevereiniteit. maar welke is beter volgens jou?quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
En waarom zouden we daar niet bij "aangesloten" zijn dan? We kunnen ons bij alle supermachten ter wereld aansluiten als je wilt.
van Sjerrrie die wil ook dat we ons aansluiten bij de USSR, dan gaat Sjerrie stadhouder van Nederland wordenquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:38 schreef Gibson88 het volgende:
Ah waar hebben we dit soort dingen eerder gehoord ?
Zelfs nog meer als je de gulden omrekent naar de euro.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |