quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LTVDK nou al voor de start al
Jaquote:
Bij ronde 2 ja?quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef Rnie het volgende:
Wat is het rustig in F1 hiero... Normaal zitten we toch al bij deeltje 8?
We kijken HERLINGSGODquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef Rnie het volgende:
Speciaal voor @Nattekatquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef LTVDK het volgende:
Het is de laatste race dus ze gaan voor maximale racetijd?
Motivatie is verslapt, alles blijft hetzelfde.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef Rnie het volgende:
Kan die er extra lang van genietenquote:
Plichtmatige "Verstappen ligt er uit, dus ik kom hier even trollen in de hoop dat er iemand hapt". Oftewel, niet voeren.quote:
Met zijn pa.quote:
Een deel van de users zit op het circuit, en de race zelf is net 2 rondjes geredenquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef Rnie het volgende:
valtquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:38 schreef Peterselieman het volgende:
Norris heeft bijna het hele valt al gelapt
Mwa, valt wel mee met hem toch?quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Plichtmatige "Verstappen ligt er uit, dus ik kom hier even trollen in de hoop dat er iemand hapt". Oftewel, niet voeren.
mwah, wat Herlings doet kan ik nog wel waarderenquote:
Ik heb ook net rondjes gereden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een deel van de users zit op het circuit, en de race zelf is net 2 rondjes gereden
Joh.quote:
Ja leuk ventjequote:
quote:
quote:
Ach Lindblad.quote:
Klopt, niet per se onterecht, maar het ziet toch ook vaak genoeg 5 of 10 seconden in dat soort gevallen.quote:
Vaak zit het probleem tussen de stoel en het stuurquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Russell waarschijnlijk geen energy deployment.
op het verkeerde knopje gedruktquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vaak zit het probleem tussen de stoel en het stuur
Yep lijkt het op idd.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Russell waarschijnlijk geen energy deployment.
Dat zeker.quote:
Wel het grote nieuwe generationele talent ja. Vind ik dan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:43 schreef 3rr0r het volgende:
Het is duidelijk in dit topic:
Max Verstappen
[ afbeelding ]
Kimi Antonelli
[ afbeelding ]
Gaat hard.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:45 schreef -XOR- het volgende:
Piastri kennende zal 'ie wel eerder door zijn banden heen zijn dan Norris.
cc Maxquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:45 schreef tralalala het volgende:
Gewoon van de witte lijnen afblijven bij zo'n minibuitje.
Gaat lekker.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 87 (BEA) NOTED - LEAVING PIT EXIT ON RED LIGHT (15:33:53)
Eerst de race uitrijdenquote:
race controlquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 87 (BEA) NOTED - LEAVING PIT EXIT ON RED LIGHT (15:33:53)
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 5 (BOR) NOTED - LEAVING PIT EXIT ON RED LIGHT (15:33:53)
Stopt voordat het de grond raakt denk ik.quote:
Het is de schuld van Lawsonquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:47 schreef Perox het volgende:
Niet zo haten op Max hoor. Hij heeft gewoon onderschat hoe nat de baan is of overschat hoe goed hij nog is als ie een beetje ziekig is.
Kan hij nu uitzieken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:47 schreef Perox het volgende:
Niet zo haten op Max hoor. Hij heeft gewoon onderschat hoe nat de baan is of overschat hoe goed hij nog is als ie een beetje ziekig is.
Laatste GP op Zandvoort, domme crashquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach, Max heeft zijn nieuwe megacontract op zak, wie doet hem wat.
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:48 schreef Monolith het volgende:
Benieuwd of we nog wat actie gaan zien of dat het verder optochtje rijden wordt vanaf nu.
Met de hardste banden zo erg voorin is hoe dan ook een voordeel.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:50 schreef butz0rs het volgende:
[..]
ben benieuwd of de bandjes het nog 60 rondjes uithouden
Die deed niets verkeerdquote:
ALB-PER-TSUquote:
Je bent weer terug in F1quote:
Poesquote:
Maxima zou zeggen "Hij was een beetje dom"quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het was Max zijn eigen fout. En door.
Ik geef zijn ziek zijn de schuldquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maxima zou zeggen "Hij was een beetje dom"
Griepje van Lilly overgenomen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik geef zijn ziek zijn de schuld
Kinderziektesquote:
Zijn crew ook.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:45 schreef -XOR- het volgende:
Piastri kennende zal 'ie wel eerder door zijn banden heen zijn dan Norris.
McLaaten.quote:
Zou ie kunnen winnen?quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:59 schreef Starflyer het volgende:
Piastri gooit een mogelijke overwinning weg
Alsof hij er wat aan kan doenquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:59 schreef Starflyer het volgende:
Piastri gooit een mogelijke overwinning weg
Ook geen cholera?quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:00 schreef Rnie het volgende:
Ik gun George echt niks.
Maar dan ook echt, echt niks.
Hoefde niet meer te stoppenquote:
Hoezo?quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:00 schreef Rnie het volgende:
Ik gun George echt niks.
okquote:Op zondag 23 augustus 2026 16:00 schreef Rnie het volgende:
Ik gun George echt niks.
Ik zie een paar donkere wolkjes.quote:
Leugens.quote:
Die gaan boven Nattekat hangen voor een plensbuiquote:Op zondag 23 augustus 2026 16:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie een paar donkere wolkjes.
Eens met deze manquote:Op zondag 23 augustus 2026 16:00 schreef Rnie het volgende:
Ik gun George echt niks.
Nou inderdaadquote:Op zondag 23 augustus 2026 16:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Iedereen heeft nog last van de vakantie
Het strand ligt er naast.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Iedereen heeft nog last van de vakantie
Beachbuggy!quote:
Ik zag inhaalacties.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:07 schreef R-woud93 het volgende:
Tot nu toe is dit toch wel de saaiste GP van het jaar
Monza wordt ook aids. Sowieso droog weer dan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:07 schreef R-woud93 het volgende:
Tot nu toe is dit toch wel de saaiste GP van het jaar
Dat weten ze zelf ook niet, dus dat scheeltquote:Op zondag 23 augustus 2026 16:07 schreef Middelpunt het volgende:
Snap weer eens niet wat Ferrari aan het doen is met de strategie.
Please confirm.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weten ze zelf ook niet, dus dat scheelt
In de punten!quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Hulk heeft de goden gunstig gestemd vandaag
Maar ook die ontwijkactie op Bortolettoquote:
Gaslyt.quote:
Hopelijk lang.quote:
Spek en Bonen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
Van Perez en Bottas vergeet je gewoon dat die in de F1 zitten
Beetje veldvullingquote:Op zondag 23 augustus 2026 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
Van Perez en Bottas vergeet je gewoon dat die in de F1 zitten
Duurt nog wel een paar jaar.quote:
Valt niet tegen inderdaad.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoezo geen acties. Hoezo je kan niet inhalen.
Vermakelijke race.quote:
Als het moeilijk inhalen is krijg je mooie inhaalacties en mooie strijd, en doet het inhalen ertoe. Hongarije was ook genot.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Piastrinoot?quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:20 schreef LTVDK het volgende:
Piastri wel genaaid door die pitstop waardoor die nu wordt opgegeten
Wel terecht dit keer hoor, Piastri maakte echt een rare movequote:
Je kan natuurlijk niet verwachtten dat je elke ronde een inhaalactie hebt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]Leuk die paar inhaalacties, maar het blijft dramatisch natuurlijk
Zag ik, moest alleen beetje gniffelen om dat 'dangerous'quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel terecht dit keer hoor, Piastri maakte echt een rare move
Zou wel humor zijn als er stond RIDICULOUSLY.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:22 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 81 (PIA) AND 44 (HAM) NOTED - DRIVING ERRATICALLY (16:18:41)
terechtquote:Op zondag 23 augustus 2026 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 81 (PIA) - DRIVING ERRATICALLY (16:18:41)
Geen regenquote:Op zondag 23 augustus 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar we zitten pas net over de helft van de race, dus er kan nog van alles gebeuren
NomnomNorris.quote:
Zo fijn aan de TT van Assen, iedereen komt daar voor de sport, de rijder staat op plek 2quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op radio 1 nu een paar fans aan t woord die na uitvallen verstappen circuit hebben verlaten. Wat voor sneuneus ben je dan. Je betaalt je blauw voor zon kaartje en dan ben je er na een ronde al klaar mee omdat toevallig je favoriet uitvalt.
Eindelijk.quote:
Nepfans noem ik ze.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op radio 1 nu een paar fans aan t woord die na uitvallen verstappen circuit hebben verlaten. Wat voor sneuneus ben je dan. Je betaalt je blauw voor zon kaartje en dan ben je er na een ronde al klaar mee omdat toevallig je favoriet uitvalt.
Nattekat is wel stil.quote:
Fixedquote:Op zondag 23 augustus 2026 16:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo fijn aan de TT van Assen, iedereen komt daar voor de sport het bier drinken, de rijder staat op plek 2
Mooie dames?quote:
Deden ze toch, met 3.5 seconde stop.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:31 schreef LTVDK het volgende:
Daarom wilde Charles niet naar binnen, dan naaien ze hem weer
Gelijk heeft ie wel.quote:
Zo kan je het ook noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |