quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LTVDK nou al voor de start al
Jaquote:
Bij ronde 2 ja?quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef Rnie het volgende:
Wat is het rustig in F1 hiero... Normaal zitten we toch al bij deeltje 8?
We kijken HERLINGSGODquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef Rnie het volgende:
Speciaal voor @Nattekatquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef LTVDK het volgende:
Het is de laatste race dus ze gaan voor maximale racetijd?
Motivatie is verslapt, alles blijft hetzelfde.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef Rnie het volgende:
Kan die er extra lang van genietenquote:
Plichtmatige "Verstappen ligt er uit, dus ik kom hier even trollen in de hoop dat er iemand hapt". Oftewel, niet voeren.quote:
Met zijn pa.quote:
Een deel van de users zit op het circuit, en de race zelf is net 2 rondjes geredenquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef Rnie het volgende:
valtquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:38 schreef Peterselieman het volgende:
Norris heeft bijna het hele valt al gelapt
Mwa, valt wel mee met hem toch?quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Plichtmatige "Verstappen ligt er uit, dus ik kom hier even trollen in de hoop dat er iemand hapt". Oftewel, niet voeren.
mwah, wat Herlings doet kan ik nog wel waarderenquote:
Ik heb ook net rondjes gereden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een deel van de users zit op het circuit, en de race zelf is net 2 rondjes gereden
Joh.quote:
Ja leuk ventjequote:
quote:
quote:
Ach Lindblad.quote:
Klopt, niet per se onterecht, maar het ziet toch ook vaak genoeg 5 of 10 seconden in dat soort gevallen.quote:
Vaak zit het probleem tussen de stoel en het stuurquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Russell waarschijnlijk geen energy deployment.
op het verkeerde knopje gedruktquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vaak zit het probleem tussen de stoel en het stuur
Yep lijkt het op idd.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Russell waarschijnlijk geen energy deployment.
Dat zeker.quote:
Wel het grote nieuwe generationele talent ja. Vind ik dan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:43 schreef 3rr0r het volgende:
Het is duidelijk in dit topic:
Max Verstappen
[ afbeelding ]
Kimi Antonelli
[ afbeelding ]
Gaat hard.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:45 schreef -XOR- het volgende:
Piastri kennende zal 'ie wel eerder door zijn banden heen zijn dan Norris.
cc Maxquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:45 schreef tralalala het volgende:
Gewoon van de witte lijnen afblijven bij zo'n minibuitje.
Gaat lekker.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 87 (BEA) NOTED - LEAVING PIT EXIT ON RED LIGHT (15:33:53)
Eerst de race uitrijdenquote:
race controlquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 87 (BEA) NOTED - LEAVING PIT EXIT ON RED LIGHT (15:33:53)
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 5 (BOR) NOTED - LEAVING PIT EXIT ON RED LIGHT (15:33:53)
Stopt voordat het de grond raakt denk ik.quote:
Het is de schuld van Lawsonquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:47 schreef Perox het volgende:
Niet zo haten op Max hoor. Hij heeft gewoon onderschat hoe nat de baan is of overschat hoe goed hij nog is als ie een beetje ziekig is.
Kan hij nu uitzieken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:47 schreef Perox het volgende:
Niet zo haten op Max hoor. Hij heeft gewoon onderschat hoe nat de baan is of overschat hoe goed hij nog is als ie een beetje ziekig is.
Laatste GP op Zandvoort, domme crashquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach, Max heeft zijn nieuwe megacontract op zak, wie doet hem wat.
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:48 schreef Monolith het volgende:
Benieuwd of we nog wat actie gaan zien of dat het verder optochtje rijden wordt vanaf nu.
Met de hardste banden zo erg voorin is hoe dan ook een voordeel.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:50 schreef butz0rs het volgende:
[..]
ben benieuwd of de bandjes het nog 60 rondjes uithouden
Die deed niets verkeerdquote:
ALB-PER-TSUquote:
Je bent weer terug in F1quote:
Poesquote:
Maxima zou zeggen "Hij was een beetje dom"quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het was Max zijn eigen fout. En door.
Ik geef zijn ziek zijn de schuldquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maxima zou zeggen "Hij was een beetje dom"
Griepje van Lilly overgenomen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik geef zijn ziek zijn de schuld
Kinderziektesquote:
Zijn crew ook.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:45 schreef -XOR- het volgende:
Piastri kennende zal 'ie wel eerder door zijn banden heen zijn dan Norris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |