quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LTVDK nou al voor de start al
Jaquote:
Bij ronde 2 ja?quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef Rnie het volgende:
Wat is het rustig in F1 hiero... Normaal zitten we toch al bij deeltje 8?
We kijken HERLINGSGODquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef Rnie het volgende:
Speciaal voor @Nattekatquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef LTVDK het volgende:
Het is de laatste race dus ze gaan voor maximale racetijd?
Motivatie is verslapt, alles blijft hetzelfde.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef Rnie het volgende:
Kan die er extra lang van genietenquote:
Plichtmatige "Verstappen ligt er uit, dus ik kom hier even trollen in de hoop dat er iemand hapt". Oftewel, niet voeren.quote:
Met zijn pa.quote:
Een deel van de users zit op het circuit, en de race zelf is net 2 rondjes geredenquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:37 schreef Rnie het volgende:
valtquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:38 schreef Peterselieman het volgende:
Norris heeft bijna het hele valt al gelapt
Mwa, valt wel mee met hem toch?quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Plichtmatige "Verstappen ligt er uit, dus ik kom hier even trollen in de hoop dat er iemand hapt". Oftewel, niet voeren.
mwah, wat Herlings doet kan ik nog wel waarderenquote:
Ik heb ook net rondjes gereden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een deel van de users zit op het circuit, en de race zelf is net 2 rondjes gereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |