Oh, geen gids, my bad. Voor de rest staat mijn betoog en je bekracht het zelf ook nog eens. Als je je ogen maar sluit is het er niet en mensen die er wonen en zeggen dat het wel zo is zet je weg als Nazi.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke gids?
Ik was gewoon in een tripje in Engeland en ben in meerdere steden geweest. En nergens last gehad van al die bangmaakverhalen die hier vanaf muffe stinkzolders worden gedeeld.
Ik zoek dan ook niet speciaal achterbuurten op om me er bang over te gaan maken, dat klopt.
Met je ogen dicht op vakantie is niet zo handig.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, geen gids, my bad. Voor de rest staat mijn betoog en je bekracht het zelf ook nog eens. Als je je ogen maar sluit is het er niet en mensen die er wonen en zeggen dat het wel zo is zet je weg als Nazi.
Wees trots op jezelf.
Je wilt godsdienstonderdrukking dus..quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:44 schreef Jahr00n het volgende:
Wat mij betreft prima idee. Wel graag loggen wie er dan op stemt zodat de aivd deze mensen actief kan monitoren of uit kan zetten.
Wederom, wrijven in de vlek. Jij hebt het niet gezien, dus het bestaat niet ondanks alle bewijzen van dien, ook van mij persoonlijk uit mijn eigen buurt.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Met je ogen dicht op vakantie is niet zo handig.
Maar in allerlei dorpen en steden niks van al die bangmaakverhalen van je gezien. Ik beoordeel een land dan ook niet op wat achterbuurten.
En als je in ieder topic hysterisch schreeuwt over grote groepen mensen die zogenaamd gevaarlijk zijn op basis van religie, dan is het niet zo vreemd dat men jou met allerlei duister gedachtegoed associeert.
Toch zien we wereldwijd een andere trend:quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:47 schreef HeatWave het volgende:
De koran bewijst het
De geschiedenis bewijst het
De situatie in alle westerse landen bewijst het
De uitspraken van moslims wereldwijd bewijst het
De geboortecijfers en het daar trots op zijn door moslims bewijst het
Usual suspects: het is niet zo want ik zeg het!
Nee.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:12 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Toch zien we wereldwijd een andere trend:
https://meer.be/steeds-meer-moslims-worden-christen/
Als het VK zo aan de rand van de afgrond zou staan als in al die bangmaakfilmpjes wordt beweerd dan zou ik toch op zijn minst wat hebben moeten merken in al die steden waar ik ben geweest.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, wrijven in de vlek. Jij hebt het niet gezien, dus het bestaat niet ondanks alle bewijzen van dien, ook van mij persoonlijk uit mijn eigen buurt.
En dan heb je nog het gore, smerige lef om mij "duister gedachtegoed" aan te smeren.
Weet je, ik ben er wel klaar mee. Ik heb je jaren als iemand gezien waar ik het weliswaar altijd mee oneens ben, maar ik maakte de fout dat je oprecht en met feiten in discussie wou gaan.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als het VK zo aan de rand van de afgrond zoustaan als in al die bangmaakfilmpjes wordt beweerd dan zou ik toch op zijn minst wat hebben moeten merken in al die steden waar ik ben geweest.
De gemiddelde amateur-islamoloog op internet.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:27 schreef Koortsdroom het volgende:
D66'ers na elke terreuraanslag of ander islamitisch gezeik;
[ afbeelding ]
islamoloog. alsof je iets van de islam moet weten om er last van te ondervindenquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De gemiddelde amateur-islamoloog op internet.
[ afbeelding ]
Vraagje: hoeveel daarvan is inter-islamitische terreur? En hoeveel daarvan is nog nodig om het voor ons interessant te maken?quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Nog 1 keer, tegen mijn belofte in, reageren.
Tussen de 300.000 en 400.000 doden door islamitische terreur, we moeten een islamoloog er op los laten om te kunnen beoordelen of dat erg is.
Conclusie was dus correct, niet meer op reageren.
Graag.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je wilt godsdienstonderdrukking dus..
onderdrukking != uitroeiing. Maar ze mogen best een toontje lager zingen ja.quote:
Islamologen zijn vaak apologeten voor de Islam. Dit zijn mensen die Arabistiek of Islamkunde hebben gestudeerd en letterlijk álles goed praten afkomstig van de Islam, je ziet ze geregeld aanschuiven bij praatprogramma's of de kans krijgen hun visie te verspreiden via andere media.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
islamoloog. alsof je iets van de islam moet weten om er last van te ondervinden
Da's inderdaad wat ik bedoelquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
onderdrukking != uitroeiing. Maar ze mogen best een toontje lager zingen ja.
Helaas werkt dat zo niet in een democratie meneertje.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:24 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Waarom zouden die hier wat te 'eisen' moeten hebben? Als ze zo graag wil dat hun 'religie' invloed krijgt op het land waarin ze leven: Have fun in Saudi Arabië, Indonesië, of een van die andere faallanden geleid door die afgrijselijke 'religie'.
Elke terrorist zijn mensen, Niet dan? En gewone mensen verder, maar getraumatiseerd . . Niet dan?quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:50 schreef HowardRoark het volgende:
Beste voorbeeld hiervan was toch wel de Arabist die eind oktober 2023 mocht aanschuiven bij Op1, om te verkondigen dat de Palestijnse terroristen van Hamas gewoon mensen zoals jij en ik zijn, maar slechts erg getraumatiseerd.
[ twitter ]
Terroristen?quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:01 schreef Bluesdude het volgende:
Of bedoel je dat het een soort biologisch inferieure mensen zijn ?
Die zijn ideologisch inferieur.quote:
Elke terrorist zijn mensen, Niet dan? En gewone mensen verder, maar getraumatiseerd . . Niet dan?quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:50 schreef HowardRoark het volgende:
Beste voorbeeld hiervan was toch wel de Arabist die eind oktober 2023 mocht aanschuiven bij Op1, om te verkondigen dat de Palestijnse terroristen van Hamas gewoon mensen zoals jij en ik zijn, maar slechts erg getraumatiseerd.
[ twitter ]
Dat jij dus vóor democratie bent, wat je beweert met je avatar, is niet waarquote:
Het gaat meer om allerlei verregaande conclusies die getrokken worden. En oplossingen die erbij horen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
islamoloog. alsof je iets van de islam moet weten om er last van te ondervinden
Waarom tuig je hier meteen twee stropoppen op?quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Elke terrorist zijn mensen, Niet dan? En gewone mensen verder, maar getraumatiseerd . . Niet dan?
Of bedoel je dat het geen mensen zijn?
Of bedoel je dat het een soort biologisch inferieure mensen zijn ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |