Poeh moet je nog even wachten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht altijd tot die ouwe in het land is.
Barb was toch laatst nog in Nederland?quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Barb was toch laatst nog in Nederland?
Geen idee, maar MIJ hebben ze niks gevraagd. Toch vreemd, om de main character van het verhaal over te slaan.quote:
Volgens mij komt hij binnenkort pasquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
@Barbusse Wanneer kwam je nou precies naar Nederland?quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over 2 1/2 week is deze ouwe erquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Januari/februari. Was niet leuk.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, precies. En vind het voor mannen ook weer anders dan voor vrouwen. Maar dat is denk ik gewoon mijn eigen associatiequote:
Ik las dit anders en kreeg er een bsod van in m'n hoofdquote:
Nou he tochquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben in bed gaan liggen. Dat was een fout. M'n bed houdt me nu gegijzeld
Lekker op tijd naar bed.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou he tochTot morgenochtend maar weer
oefening, oefening, oefeningquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje. Picnic spullen kwamen net. Ik heb het in 1 keer de trap op gekregen maar het was minstens 30 kg. Komt zoeen meisje van 1,60m daar even 50 meter mee aan lopen vanaf de bus
Je bent nog net zo blauw als vanmorgenquote:
Godverquote:Op zondag 23 augustus 2026 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent nog net zo blauw als vanmorgen
Weekend weer voorbij.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen vroeg in zijn mandje vandaag?
Eerst ff film kijken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga wel zo jaquote:Op zondag 23 augustus 2026 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Neinquote:Op zondag 23 augustus 2026 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
ik moet nog naar huis fietsenquote:Op zondag 23 augustus 2026 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lord of the Rings?quote:
Goed planquote:Op zondag 23 augustus 2026 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die duurt niet zo heel lang denk ikquote:
Nee, ik was aan het genieten van Fargoquote:Op zondag 23 augustus 2026 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bacootje?quote:
Wel eentje met een smaakje toch, geen witte rum?quote:
Bruine rum, 40%quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel eentje met een smaakje toch, geen witte rum?
sterkte, maar dan ben je er weer even vanaf hopelijk?quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik lig al even op bed.
Morgen wordt mijn gebit weer mishandeld door zowel de tandarts als de mondhygiëniste. (Combi afspraak)
Ik vrees voor gaatjesquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
sterkte, maar dan ben je er weer even vanaf hopelijk?
Ik moet morgen misschien ook eens de tandarts bellen, volgens mij is er een stukje vulling afgebrokenquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik lig al even op bed.
Morgen wordt mijn gebit weer mishandeld door zowel de tandarts als de mondhygiëniste. (Combi afspraak)
ik ken dat gevoel ook regelmatigquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:36 schreef mschol het volgende:
bijna in staat gewoon ziek te melden, zo weinig zin in morgen
quote:
ik heb dat nooit gedaan, zoals gezegd, zo ben ik niet (opgevoed)quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken dat gevoel ook regelmatig
maar de keren dat ik dat echt ooit deed zijn op 1 hand te tellen
Jezusquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:55 schreef Koen66 het volgende:
oja moet de tandarts ook weer eens snel bellen.
Had een afspraak eind juli, maar door iets op werk ging het niet lukken dus ik mailen om het te verzetten.
Nieuwe datum: ergens in fucking Februari '27
volgens mij ie eea ook niet helemaal lekker gegaan want dit is niet edht normaalquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JezusIk maak bij de controle-afspraak altijd gelijk een nieuwe voor een half jaartje later. Maar als ik er naartoe bel kan ik meestal dezelfde dag nog langskomen
Zeker zo'n praktijk die door een groot bedrijf is overgenomen?quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij ie eea ook niet helemaal lekker gegaan want dit is niet edht normaal
het was ooit 1 tandarts en nu zijn het er meer, maar geen onderdeel van iets groots geloof ikquote:Op zondag 23 augustus 2026 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker zo'n praktijk die door een groot bedrijf is overgenomen?
Mijn tandarts is nog gewoon zo eentje in een huis in een woonwijkquote:Op zondag 23 augustus 2026 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was ooit 1 tandarts en nu zijn het er meer, maar geen onderdeel van iets groots geloof ik
quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:36 schreef mschol het volgende:
sochtends is je bed altijd hemels jaquote:Op maandag 24 augustus 2026 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Mijn bed ligt nog zo lekker.Die wil ik niet verlaten.
'S Avonds ook hoorquote:Op maandag 24 augustus 2026 06:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sochtends is je bed altijd hemels ja
vannacht ook gezellig opeens aan de buikgriep ofzo , dus ben al wakker sinds uur of 3quote:
Vakantiequote:
Ja, is een foto van vandaag.quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toepasselijk wel met de banner van "de scholen zijn weer begonnen"
Kut ik moet mijn boeken nog kaften!quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toepasselijk wel met de banner van "de scholen zijn weer begonnen"
Gewoon met de krant.quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kut ik moet mijn boeken nog kaften!
ziekgemeldquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:36 schreef mschol het volgende:
Oh heb je gerriederrie?quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ziekgemeld
maar niet zo zeer omdat ik geen zin had, meer omdat ik niet productief ben als ik om het kwartier naar de wc moet![]()
Beterschap!quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ziekgemeld
maar niet zo zeer omdat ik geen zin had, meer omdat ik niet productief ben als ik om het kwartier naar de wc moet![]()
Beterschap!quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ziekgemeld
je hebt je ziekmelding gemanifesteerdquote:Op maandag 24 augustus 2026 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ziekgemeld
Wat een kutklus was dat zeg. En waarvoor??quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kut ik moet mijn boeken nog kaften!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |