quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:36 schreef mschol het volgende:
bijna in staat gewoon ziek te melden, zo weinig zin in morgen
sochtends is je bed altijd hemels jaquote:Op maandag 24 augustus 2026 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Mijn bed ligt nog zo lekker.Die wil ik niet verlaten.
'S Avonds ook hoorquote:Op maandag 24 augustus 2026 06:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sochtends is je bed altijd hemels ja
vannacht ook gezellig opeens aan de buikgriep ofzo , dus ben al wakker sinds uur of 3quote:
Vakantiequote:
Ja, is een foto van vandaag.quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toepasselijk wel met de banner van "de scholen zijn weer begonnen"
Kut ik moet mijn boeken nog kaften!quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toepasselijk wel met de banner van "de scholen zijn weer begonnen"
Gewoon met de krant.quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kut ik moet mijn boeken nog kaften!
ziekgemeldquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:36 schreef mschol het volgende:
bijna in staat gewoon ziek te melden, zo weinig zin in morgen
Oh heb je gerriederrie?quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ziekgemeld
maar niet zo zeer omdat ik geen zin had, meer omdat ik niet productief ben als ik om het kwartier naar de wc moet![]()
Beterschap!quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ziekgemeld
maar niet zo zeer omdat ik geen zin had, meer omdat ik niet productief ben als ik om het kwartier naar de wc moet![]()
Beterschap!quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ziekgemeld
je hebt je ziekmelding gemanifesteerdquote:Op maandag 24 augustus 2026 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ziekgemeld
Wat een kutklus was dat zeg. En waarvoor??quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kut ik moet mijn boeken nog kaften!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |