Die duurt niet zo heel lang denk ikquote:
Nee, ik was aan het genieten van Fargoquote:Op zondag 23 augustus 2026 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen vroeg in zijn mandje vandaag?
Bacootje?quote:
Wel eentje met een smaakje toch, geen witte rum?quote:
Bruine rum, 40%quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel eentje met een smaakje toch, geen witte rum?
sterkte, maar dan ben je er weer even vanaf hopelijk?quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik lig al even op bed.
Morgen wordt mijn gebit weer mishandeld door zowel de tandarts als de mondhygiëniste. (Combi afspraak)
Ik vrees voor gaatjesquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
sterkte, maar dan ben je er weer even vanaf hopelijk?
Ik moet morgen misschien ook eens de tandarts bellen, volgens mij is er een stukje vulling afgebrokenquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik lig al even op bed.
Morgen wordt mijn gebit weer mishandeld door zowel de tandarts als de mondhygiëniste. (Combi afspraak)
ik ken dat gevoel ook regelmatigquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:36 schreef mschol het volgende:
bijna in staat gewoon ziek te melden, zo weinig zin in morgen
quote:
ik heb dat nooit gedaan, zoals gezegd, zo ben ik niet (opgevoed)quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken dat gevoel ook regelmatig
maar de keren dat ik dat echt ooit deed zijn op 1 hand te tellen
Jezusquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:55 schreef Koen66 het volgende:
oja moet de tandarts ook weer eens snel bellen.
Had een afspraak eind juli, maar door iets op werk ging het niet lukken dus ik mailen om het te verzetten.
Nieuwe datum: ergens in fucking Februari '27
volgens mij ie eea ook niet helemaal lekker gegaan want dit is niet edht normaalquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JezusIk maak bij de controle-afspraak altijd gelijk een nieuwe voor een half jaartje later. Maar als ik er naartoe bel kan ik meestal dezelfde dag nog langskomen
Zeker zo'n praktijk die door een groot bedrijf is overgenomen?quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij ie eea ook niet helemaal lekker gegaan want dit is niet edht normaal
het was ooit 1 tandarts en nu zijn het er meer, maar geen onderdeel van iets groots geloof ikquote:Op zondag 23 augustus 2026 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker zo'n praktijk die door een groot bedrijf is overgenomen?
Mijn tandarts is nog gewoon zo eentje in een huis in een woonwijkquote:Op zondag 23 augustus 2026 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was ooit 1 tandarts en nu zijn het er meer, maar geen onderdeel van iets groots geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |