Poeh moet je nog even wachten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht altijd tot die ouwe in het land is.
Barb was toch laatst nog in Nederland?quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Barb was toch laatst nog in Nederland?
Geen idee, maar MIJ hebben ze niks gevraagd. Toch vreemd, om de main character van het verhaal over te slaan.quote:
Volgens mij komt hij binnenkort pasquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
@Barbusse Wanneer kwam je nou precies naar Nederland?quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over 2 1/2 week is deze ouwe erquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Januari/februari. Was niet leuk.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, precies. En vind het voor mannen ook weer anders dan voor vrouwen. Maar dat is denk ik gewoon mijn eigen associatiequote:
Ik las dit anders en kreeg er een bsod van in m'n hoofdquote:
Nou he tochquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben in bed gaan liggen. Dat was een fout. M'n bed houdt me nu gegijzeld
Lekker op tijd naar bed.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou he tochTot morgenochtend maar weer
oefening, oefening, oefeningquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje. Picnic spullen kwamen net. Ik heb het in 1 keer de trap op gekregen maar het was minstens 30 kg. Komt zoeen meisje van 1,60m daar even 50 meter mee aan lopen vanaf de bus
Je bent nog net zo blauw als vanmorgenquote:
Godverquote:Op zondag 23 augustus 2026 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent nog net zo blauw als vanmorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |