quote:Op zondag 23 augustus 2026 03:06 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Nu ook opgepikt door de landelijke media.
Afwijkend gedrag.quote:Hoewel hij afwijkend gedrag vertoonde, zo sloeg hij medeleerlingen uit het niets, kregen de scholieren te horen dat ze niet op de aanvallen moesten reageren. De jongen had veel meegemaakt in Syriė, werd hen verteld, hij had het moeilijk.
Bij honden worden hele rassen verboden om deze reden.Ik zou ze gewoon niet in huis halen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoe kan je iemand die uit het niks agressief word bij anderen laten zonder consequenties.
Alleen maar omdat HIJ een trauma heeft, nu zijn er meer met een trauma maar als die een keer uithalen dan zijn er wel gelijk consequenties want die zijn te blank om de snuit.
Mooi!quote:Op zondag 23 augustus 2026 03:06 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
"Normaal gedrag" zeggen is te stigmatiserend.quote:
Mondjesmaat wordt het nu bericht omdat het delict dusdanis ernstig is dat ze er niet omheen kunnen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 03:06 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Afwijkend gedrag door de Syriėr. Dat schoolbestuur vertoont ronduit kwaadaardig gedrag met hun wegpoetserij.quote:
Dat de Telegraaf nog openlijk over de afkomst van de dader bericht verwacht ik wel, overige media echter... je zag gisteren dat de originele bron de kop al snel aanpaste naar verhullender termen. Ga er ook vanuit dat, als Dion hierbij het leven had gelaten (of in de toekomst een andere jongere door zo'n tijdbommetje wordt doodgeslagen) de discussie opzettelijk zo breed en algemeen mogelijk wordt getrokken. De Chris Jude-respons zeg maar. Dan mag het er vooral niet om gaan waarom we onze eigen kinderen (en onszelf eigenlijk ook) blootstellen aan onhandelbare vreemdelingen, maar om het probleem van "geweld onder jongeren" of zoiets wolligs.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:16 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Mondjesmaat wordt het nu bericht omdat het delict dusdanis ernstig is dat ze er niet omheen kunnen.
Het moest eens andersom gebeuren, dat een 'vluchteling' gemolesteerd wordt door Hollandse boerenjongens of blanke hooligans : Opening 8 Journaal
Ook deze keer was de dader weer een persoon met piemel.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat de Telegraaf nog openlijk over de afkomst van de dader bericht verwacht ik wel, overige media echter... je zag gisteren dat de originele bron de kop al snel aanpaste naar verhullender termen. Ga er ook vanuit dat, als Dion hierbij het leven had gelaten (of in de toekomst een andere jongere door zo'n tijdbommetje wordt doodgeslagen) de discussie opzettelijk zo breed en algemeen mogelijk wordt getrokken. De Chris Jude-respons zeg maar. Dan mag het er vooral niet om gaan waarom we onze eigen kinderen (en onszelf eigenlijk ook) blootstellen aan onhandelbare vreemdelingen, maar om het probleem van "geweld onder jongeren" of zoiets wolligs.
Sterker nog, dan komt vooral de nadruk op blank extreemrechts te liggen die hiermee aan de haal zou gaan voor eigen gewin,quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat de Telegraaf nog openlijk over de afkomst van de dader bericht verwacht ik wel, overige media echter... je zag gisteren dat de originele bron de kop al snel aanpaste naar verhullender termen. Ga er ook vanuit dat, als Dion hierbij het leven had gelaten (of in de toekomst een andere jongere door zo'n tijdbommetje wordt doodgeslagen) de discussie opzettelijk zo breed en algemeen mogelijk wordt getrokken. De Chris Jude-respons zeg maar. Dan mag het er vooral niet om gaan waarom we onze eigen kinderen (en onszelf eigenlijk ook) blootstellen aan onhandelbare vreemdelingen, maar om het probleem van "geweld onder jongeren" of zoiets wolligs.
Of zoals toen er in het nieuws kwam dat de acceptatie van homoseksualteit aan het afnemen is , vooral onder jongeren.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is alemaal een symptoom van wanhoop; die lui weten van de gekkigheid niet meer hoe ze iets kroms, recht kunnen buigen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:50 schreef quo_ het volgende:
[..]
Of zoals toen er in het nieuws kwam dat de acceptatie van homoseksualteit aan het afnemen is , vooral onder jongeren.
Iedereen weet welke jongeren dat zijn en waar die zich vooral bevinden. Toch verscheen er precies op dat moment breed in het nieuws dat er bij plattelandsjonegren een probleem zat op dit vlak.
Volledig door de deugkliek verzonnen om maar af te leiden van het werkellijke probleem en braaf over genomen door de zogenaamd onafhankelijke pers.
Kotsbeu ben ik dit volk met deze weg-met-ons menatliteit.
Ik noem ze vaak Hyena's. Altijd in groepsverband alleen zijn het schijters.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Bij honden worden hele rassen verboden om deze reden.Ik zou ze gewoon niet in huis halen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als deze Syriėr een ruime vrijstaande villa in Nederland had gekregen was dit niet gebeurd
Mijn reactie was op de voorgaande quote. Waarin gesteld werd dat men aanvallers de tering in mag slaan.quote:Dat advies, "niet op de aanvallen reageren"... Nee, je moet ze tering inslaan als ze je aanvallen, zodat ze nederigheid ontwikkelen.
Waar denk je eigenlijk dat 'ruime vrije villa's' vandaan komen? Kan je die gewoon voor een zacht prijsje bij de Hema kopen ofzo? Kan jij persoonlijk niet alleen de woningnood oplossen, maar zelfs iedereen in een ruime vrijstaande woning krijgen? Misschien moet je dan maar de politiek ingaan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:55 schreef torentje het volgende:
[..]
[..]
Mijn reactie was op de voorgaande quote. Waarin gesteld werd dat men aanvallers de tering in mag slaan.
Waarop ik dus reageerde met de reactie dat men, Dan zou je ieder mens wel de kans moeten geven om fysiek de meerdere te kunnen worden, men had dus ruime vrijstaande woningen moeten bouwen voor ieder mens geboren in Nederland. Ik weet dus niet waar jij leest dat ik stel dat men Siriėrs een ruime vrijstaande villa in Nederland moet geven? Siriėrs moet men ruime vrijstaande villa's in Siriė geven is mijn mening.
Dat is een andere discussie.quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waar denk je eigenlijk dat 'ruime vrije villa's' vandaan komen? Kan je die gewoon voor een zacht prijsje bij de Hema kopen ofzo? Kan jij persoonlijk niet alleen de woningnood oplossen, maar zelfs iedereen in een ruime vrijstaande woning krijgen? Misschien moet je dan maar de politiek ingaan.
Stop dan eens met iedereen ruime vrijstaande villa's te beloven. Nog los van het feit dat als je dit slachtoffer zo'n woning had gegeven hij net zo goed zijn hersens ingeslagen zou zijn. Wie weet woont hij al in zo'n woning.quote:
Wanneer het slachtoffer altijd in een ruime vrijstaande woning had gewoond, was volgens mij de kans op een aanval vermoedelijk kleiner geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Stop dan eens met iedereen ruime vrijstaande villa's te beloven. Nog los van het feit dat als je dit slachtoffer zo'n woning had gegeven hij net zo goed zijn hersens ingeslagen zou zijn. Wie weet woont hij al in zo'n woning.
Gelukkig is deze psychopaat overgeplaatst naar een andere school, dan kan hij Dion niet weer halfdood slaan. En gelukkig zitten er op die andere school geen kinderen die hij vanuit het niets neer kan meppen....ow wacht.quote:De jongen die uit de bosjes sprong, was enkele maanden eerder bij Dion in de klas gekomen. Hoewel hij afwijkend gedrag vertoonde, zo sloeg hij medeleerlingen uit het niets, kregen de scholieren te horen dat ze niet op de aanvallen moesten reageren. De jongen had veel meegemaakt in Syriė, werd hen verteld, hij had het moeilijk.
Geen paniek zolang de TT hier niet gewijzigd isquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:24 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk weer.
Waarom mag er niet worden benoemd dat de daders twee Syriėrs betreft?
FOK!strijders van het vrije woordquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen paniek zolang de TT hier niet gewijzigd is
Het probleem is voornamelijk dat je iemand bijna dood kunt slaan zonder dat daar een normale straf tegenover staat.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:09 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Gelukkig is deze psychopaat overgeplaatst naar een andere school, dan kan hij Dion niet weer halfdood slaan. En gelukkig zitten er op die andere school geen kinderen die hij vanuit het niets neer kan meppen....ow wacht.man man man wat een totaal verknipte maatschappij zijn wij toch geworden.
"normale straf"quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het probleem is voornamelijk dat je iemand bijna dood kunt slaan zonder dat daar een normale straf tegenover staat.
Het beste zou zijn als Dion deze jongen ook even een half uur mag bewerken, waarna het lichaam aan de varkens gevoerd kan worden.
Wat zegt Hammurabi ervan? Die had er wel kijk opquote:
Die is het met me eens. Ja, het moet wel proportioneel blijven hé.quote:
Leuk he.quote:Op zondag 23 augustus 2026 04:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Of we leren onze jeugd ook georganiseerd en in groepsverband terugmeppen.
Doen ze in Spanje en Ierland ook.
Is het gelijk afgelopen.
Typisch weer.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:09 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Gelukkig is deze psychopaat overgeplaatst naar een andere school, dan kan hij Dion niet weer halfdood slaan. En gelukkig zitten er op die andere school geen kinderen die hij vanuit het niets neer kan meppen....ow wacht.man man man wat een totaal verknipte maatschappij zijn wij toch geworden.
Dit doet toch je bloed koken...quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:15 schreef RotatoR het volgende:
De jongen die uit de bosjes sprong, was enkele maanden eerder bij Dion in de klas gekomen. Hoewel hij afwijkend gedrag vertoonde, zo sloeg hij medeleerlingen uit het niets, kregen de scholieren te horen dat ze niet op de aanvallen moesten reageren. De jongen had veel meegemaakt in Syriė, werd hen verteld, hij had het moeilijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |