Schattig hoor, maar nee. Het is 'te wit' volgens die kerel, dat staat er letterlijk. Als je dat niet wil zien is dat jouw probleem.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gek want het lijkt erop dat je zelf ook niet leest dat het racistisch is en hij het wereldje te wit zou vinden
Dan had je kunnen volstaan met klopt, niet goed gelezen
Het staat er absoluut nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Schattig hoor, maar nee. Het is 'te wit' volgens die kerel, dat staat er letterlijk. Als je dat niet wil zien is dat jouw probleem.
De man speelt voor oranjequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar gaat het nu om hockeyers die hun sport te blank vinden of mensen uit de woke cultuur die niet eens sporten maar dat in hun vakantie bedacht hebben?
Die zangeres die het volkslied zong met de officiele opening van het vrouwen honkbal in Amerika een optie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:03 schreef vul_maar_in het volgende:
En formule 1 dan? Hamilton heb ik daar nog niet over gehoord ondanks al zijn BLM gedoe.
(geintje natuurlijk maar zie je het voor je? "Where's the curries and chicken at mate? We should get some Black eyed peas to perform the national anthem.")
Dat zei ik nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:49 schreef sp3c het volgende:
Ja dat hij zich er welkom voelt klint vreselijk negatief
Het wereldje is blank -> dit moet veranderenquote:
Punt is dat hij niet zegt dat het te wit is, hij vind het jammer dat er zo weinig andere kleuren zijn omdat dit in de toekomst problemen met de aanwas op zou kunnen leverenquote:
Gewoon het argument erbij pakken die hij zelf geeft een optie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het wereldje is blank -> dit moet veranderen
Het wereldje is dus te blank. Een andere uitleg is er niet, maar ik ben best benieuwd met wat voor hersenkronkel je kan komen om toch iets anders te verzinnen
Sowieso is het bijzonder vreemd dat de NOS hier aandacht aan besteedt. Ik vraag me wel af hoe zo'n artikel dan tot stand is gekomen. Zouden ze op de redactie hebben zitten brainstormen over de zoveelste insteek over 'diversiteit' of zou deze redacteur bij de wekelijkse hockeywedstrijd van zijn dochter ineens hebben gedacht 'goh, er lopen hier opvallend veel blanken rond. Laten we eens aan een gekleurde speler vragen hoe hij dat ervaart'.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het wereldje is blank -> dit moet veranderen
Het wereldje is dus te blank. Een andere uitleg is er niet, maar ik ben best benieuwd met wat voor hersenkronkel je kan komen om toch iets anders te verzinnen
Dat dus, ik denk serieus dat dit niet alleen van die jongen afkomt. Er zullen wel weer van de woke figuren in de KNHB zijn opgestaan en die grijpen dit aan om ons die diversiteit door de strot heet te duwen. Je gaat je echt afvragen tot hoe ver dit doorgedramd gaat worden?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Sowieso is het bijzonder vreemd dat de NOS hier aandacht aan besteedt. Ik vraag me wel af hoe zo'n artikel dan tot stand is gekomen. Zouden ze op de redactie hebben zitten brainstormen over de zoveelste insteek over 'diversiteit' of zou een redactielid bij de wekelijkse hockeywedstrijd van zijn dochter ineens hebben gedacht 'goh, er lopen hier opvallend veel blanken rond. Laten we eens aan een gekleurde speler vragen hoe hij dat ervaart'.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:36 schreef RamboDirk het volgende:
Waar blijft dat verbod op wit zijn? Jetten I verzaakt op elk dossier @:zipportal
Terug gekeken. Direct misselijk geworden, walgelijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
(je kunt terugspoelen)
Alleen maar wit publiek. Kabinet Jetten 1 doet NIKS.
Zal wel een subsidie eis zijn. Klik op de site van het sportakkoord op thema's en DEI staat bovenaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:18 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat dus, ik denk serieus dat dit niet alleen van die jongen afkomt. Er zullen wel weer van de woke figuren in de KNHB zijn opgestaan en die grijpen dit aan om ons die diversiteit door de strot heet te duwen. Je gaat je echt afvragen tot hoe ver dit doorgedramd gaat worden?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Terug gekeken. Direct misselijk geworden, walgelijk
0% btw afdracht voor Verstappen BV SARLquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Temu rommel. Zwart van de mensen.
Weten ze wel van het bestaan en zijn ze benaderd?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
(je kunt terugspoelen)
Kwestie van even de Verstappen-hype uitzitten. Dan zijn we in de F1 weer van al die teletoeterproleten af.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
(je kunt terugspoelen)
Hij verwijt het ook niemandquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:05 schreef Ivo1985 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het probleem is. Hij is welkom en hij voelt zich welkom. Als het dan een "witte wereld" blijft, kun je dat de Nederlanders toch niet verwijten? Maar ligt het aan de kleurlingen die niet/nauwelijks voor hockey kiezen. Wat overigens ook niet verwijtbaar is. Als groepen niks met hockey hebben, kunnen we ze moeilijk gaan dwingen om op hockey te gaan omdat het hockey anders niet divers genoeg is.
Buiten Nederland is hockey gewoon nooit zo'n grote sport geweest. Dus "speelt" het niet zo bij de meeste mensen met een migratie achtergrond. Voetbal is in heel veel landen wél iets wat speelt. Dat kennen de mensen met een migratie achtergrond dus al. Dus ligt het meer voor de hand dat ze op voetbal gaan dan op hockey.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Het hele punt van hockey is toch om kakkertjes af te zonderen in een veilige omgeving weg van de stoere jongens en ze een slagwapen mee te geven voor onderweg op de fiets zodat ze wat minder vaak in elkaar geslagen worden?
Dat doe ik dan ook, maar daar reageer je niet op. Bovendien gaat het artikel ook niet alleen over deze kerel, zoals ook al aangestipt. Wordt een beetje moeilijk als je wel quote maar niet daadwerkelijk reageertquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gewoon het argument erbij pakken die hij zelf geeft een optie?
Het is nog augustus dus er is sowieso weinig nieuws, maar het klopt dat er bij de NOS een handvol redacteurs zijn die zich constant met dit soort geneuzel bezig houden. Een aantal van hen zit volgens mij ook constant op X of twitter of hoe het dan ook heet, om 'radicaal ultra uiterst' rechts in de gaten te houden en dan hoogleraren te bellen om dingen te 'debunken'.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Sowieso is het bijzonder vreemd dat de NOS hier aandacht aan besteedt. Ik vraag me wel af hoe zo'n artikel dan tot stand is gekomen. Zouden ze op de redactie hebben zitten brainstormen over de zoveelste insteek over 'diversiteit' of zou deze redacteur bij de wekelijkse hockeywedstrijd van zijn dochter ineens hebben gedacht 'goh, er lopen hier opvallend veel blanken rond. Laten we eens aan een gekleurde speler vragen hoe hij dat ervaart'.
Dit hou je toch niet voor mogelijk m.a.w. zet kip en meloen neer dan komen ze welquote:Er is een wijnbar, maar geen stand met Surinaamse broodjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |