voor topsport moet je sowieso rond 4/5 beginnen als je nog kneedbaar bent, dan denk ik dat veldhockey beter geschikt is om onze toekomstige 'jongeren' op te voeden dan voetbalquote:Op maandag 24 augustus 2026 17:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sowieso vraagt de hockeycultuur wel een redelijke impulscontrole. Niemand zit er op te wachten dat scheidsrechters met sticks te lijf worden gegaan. Dat zou mee mogen wegen.
En zelfs al wordt ze verteld dat er wat te doen is zoals drillrappen op Scheveningen dan gaat het ook weer niet goed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Blijkbaar beschikken donkere mensen naar eigen zeggen over zo weinig eigen initiatief dat ze pas ergens naartoe kunnen als ze dat expliciet persoonlijk verteld wordt. Ze kunnen ook niet zelf uitzoeken of er in hun nabije leefomgeving iets te doen is dat ze mogelijk leuk vinden.
[..]
kan wel maar wat niet kent wat niet weetquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Blijkbaar beschikken donkere mensen naar eigen zeggen over zo weinig eigen initiatief dat ze pas ergens naartoe kunnen als ze dat expliciet persoonlijk verteld wordt. Ze kunnen ook niet zelf uitzoeken of er in hun nabije leefomgeving iets te doen is dat ze mogelijk leuk vinden.
[..]
Doet me denken aan Akwasi die op de een of andere manier geen wijn en pizza op het terras kan nuttigen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Christus wat een slachtofferschap.
De lokale VVV en het internet waren ook niet bereikbaar?
Waarom denk je dat ?quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Doet me denken aan Akwasi die op de een of andere manier geen wijn en pizza op het terras kan nuttigen.
Pieters is geen blankequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:49 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zeurt deze mafkees ook over Afrikaanse voetbalteams die te zwart zijn? Indiase sportteams die te bruin zijn? Vast niet hé?
Dat zo'n idioot als Blanke zichzelf haat moet ie zelf weten, maar hou trotse Blanken er buiten.
Er gaat meer geld om in het voetbal, zal wel de hoofdreden zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:58 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Ik snap niet wat het probleem is als Marokkanen en Surinamers hier in Nederland massaal voor voetbal kiezen? Toch geen enkel probleem als zij niet aan hockey, rugby of tennis doen?
Niemand noemt dat een probleem, deze man en de bond zien alleen liever dat ze gaan hockeyenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:58 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Ik snap niet wat het probleem is als Marokkanen en Surinamers hier in Nederland massaal voor voetbal kiezen? Toch geen enkel probleem als zij niet aan hockey, rugby of tennis doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |