SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Weer een jaar kijken naar de emotieloze die alleen scoort tegen Michel Breuer, geen voorstander.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat zou het geweldig nieuws zijn als Ayase nog een seizoen blijft.![]()
Wel jammer van de langspeelplaat.
Maar daarvoor hebben we nu ook een tweede spits voor 9 miljoen euro voor!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer een jaar kijken naar de emotieloze die alleen scoort tegen Michel Breuer, geen voorstander.
Die is meer op de groei gehaald, vermoed dat men gokte dat er wel interesse zou zijn voor Ueda maar helaas hebben de meeste clubs wel scouts tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar daarvoor hebben we nu ook een tweede spits voor 9 miljoen euro voor!
Devy lijkt mij geen gokker want anders hadden we allang een linksbuiten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is meer op de groei gehaald, vermoed dat men gokte dat er wel interesse zou zijn voor Ueda maar helaas hebben de meeste clubs wel scouts tegenwoordig
Nou, Ferri en wellicht Ernst zijn misschien wel degelijk gokjes (in de hoop dat ze zich doorontwikkelen).quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Devy lijkt mij geen gokker want anders hadden we allang een linksbuiten.
Is dus juist geen reden om te denken dat Ueda wel even verkocht wordt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, Ferri en wellicht Ernst zijn misschien wel degelijk gokjes (in de hoop dat ze zich doorontwikkelen).
Eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer een jaar kijken naar de emotieloze die alleen scoort tegen Michel Breuer, geen voorstander.
Klopt, verwacht ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dus juist geen reden om te denken dat Ueda wel even verkocht wordt.
Of hij maakt een kopgoal maar verprutst in diezelfde wedstrijd enkele grote kansen waaronder eentje in de 2e helft bij een 2-0 stand. Zijn marktwaarde is afgelopen zondag niet bepaald gestegen. Maar misschien speelt hij zich morgen weer grandioos bij PL-clubs in de kijker door in de hoofdstad vsn Friesland te vlammen tegen SC Cambuur.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wil weleens een wedstrijd beslissen maar nog vaker heb je het gevoel dat je met 10 man speelt.
Dat is slecht nieuws inderdaad. Dat alle spelers tegenwoordig alleen maar warm worden van de Premier League is een probleem.quote:
Interesse van Liverpool wat op zijn gat ligt. Nee, dan heb je het wel gemaakt hoorquote:
Bedoelde je dan dat die het nooit zou redden bij een topclub in Engeland of überhaupt niet in Engeland?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Interesse van Liverpool wat op zijn gat ligt. Nee, dan heb je het wel gemaakt hoorTer referentie: Gakpo voetbalt ook al 3 jaar basis in Liverpool; is dat nu ook een wereldster ofzo?
Matige comeback Caland.
66 wedstrijden 9 doelpunten 8 assists.. Tsjah. Gefaald is een groot woord, maar of dat nou de definitie van geslaagd is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bedoelde je dan dat die het nooit zou redden bij een topclub in Engeland of überhaupt niet in Engeland?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Interesse van Liverpool wat op zijn gat ligt. Nee, dan heb je het wel gemaakt hoorTer referentie: Gakpo voetbalt ook al 3 jaar basis in Liverpool; is dat nu ook een wereldster ofzo?
Matige comeback Caland.
Wel vakkundig om dat stukje over Ivanusec heen aan het praten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
66 wedstrijden 9 doelpunten 8 assists.. Tsjah. Gefaald is een groot woord, maar of dat nou de definitie van geslaagd is.
Ik vind het nog steeds gewoon een draver hoor. Of Liverpool nou 60 of 600 miljoen voor hem betaalt doet daar weinig aan af. Maar misschien zit er nog rek in die jongen
Altijd een beetje treurige situatie waarin zo'n speler als Ueda geraakt. Gaat ie op de laatste dag van de transferperiode door een premier league degradatiekandidaat gekocht worden, en dan voor een giga salaris op de bank te gaan zitten.quote:
Ueda staat toch ook wel open voor Spanje/Italie lijkt mij. Maarja moet er wel wat komen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is slecht nieuws inderdaad. Dat alle spelers tegenwoordig alleen maar warm worden van de Premier League is een probleem.
Die kan normaal gesproken gewoon mee doen ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:08 schreef ...TomTom het volgende:
Heeft Gio gisteren nog iets gezegd over het wel/niet meespelen van Read? Ik kan eerlijk gezegd geen lotomba of Nieuwkoop in de basis aan. Pleurt er dan een jeugdspeler in.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:37 schreef ashardalan het volgende:
Ben benieuwd wat het gaat worden vandaag... Meer, gelijk, of minder, dan 60 minuten goed spel...
Wiequote:Op zondag 23 augustus 2026 16:42 schreef CR7 het volgende:
Rakettenman gaat scoren. In potentie de beste buitenspeler van de ED.
Door Feyenoord?quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:46 schreef fetX het volgende:
Nou, kom op. Hopelijk even een simpele overwinning.
Dat ook iddquote:Op zondag 23 augustus 2026 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon achter de man gegeven maar lekker lachen.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:03 schreef WethouderHekking het volgende:
Geef Cambuur maar eeen reglementaire 3-0 overwinning. Misschien dat ze het dan eens afleren.
Ja, dat zou ook nog kunnen. Het is gewoon triest.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]nee hoor. Deze IQ-lozen gaan dan nóg meer ellende schoppen want "ze zijn altijd tegen ons"
... We hebben het hier over het domste deel van Nederland.
Was niet één van de noordelijke clubs hier heel vaak mee bezig ff terug?quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Tijd geleden dat dit gedrag vertoond is, dom volk.
Ik heb het over Feyenoord hans.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Was niet één van de noordelijke clubs hier heel vaak mee bezig ff terug?
Voetbalwet, meldplicht, zo moeilijk is het allemaal niet. Alleen heeft men in Nederland geen zin om dit probleem op te lossen. Geen idee waarom niet, maar okquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook nog kunnen. Het is gewoon triest.
Denk het ook.. En dan? Wordt de wedstrijd dan op een later moment uitgespeeld met een boete voor Feyenoord of kan het zijn dat de KNVB een 3-0 geeft aan Cambuur?quote:
Ervaring leert; Later uitspelen, geen uit publiekquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Denk het ook.. En dan? Wordt de wedstrijd dan op een later moment uitgespeeld met een boete voor Feyenoord of kan het zijn dat de KNVB een 3-0 geeft aan Cambuur?
Uitspelen zonder (uit)fansquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Denk het ook.. En dan? Wordt de wedstrijd dan op een later moment uitgespeeld met een boete voor Feyenoord of kan het zijn dat de KNVB een 3-0 geeft aan Cambuur?
Leuk idee, maar is ook al geprobeerd, gaat niet helpen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Doe maar gewoon een wedstrijdje of 10 zonder uitvak. Meer dan prima.
Al die stoeltjes weghalen?quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Doe maar gewoon een wedstrijdje of 10 zonder uitvak. Meer dan prima.
Nah ja, schijnbaar zijn er mensen geraakt. Wat ook logisch is. Lijkt me dat hier gewoon een strafrechtelijk onderzoek op gaat volgen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:14 schreef De_Kraam het volgende:
Hup uitvak leeg, dat tuig standrechtelijk executeren en weer foebelle.
Welkom in het Nederland van de afgelopen 30/40 jaarquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier gaat het dus mis. Niet ingrijpen omdat we het niet aankunnen.
Dan wachten we maar 3 uur.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:21 schreef Netsplitter het volgende:
Ze moeten die doorgesnoven tyfusidioten wel op een ordelijke manier uit de omgeving krijgen. Je wil ze niet in de stad hebben rondrennen of iets.
ME, wapenstok, honden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:21 schreef Netsplitter het volgende:
Ze moeten die doorgesnoven tyfusidioten wel op een ordelijke manier uit de omgeving krijgen. Je wil ze niet in de stad hebben rondrennen of iets.
Ja maar dat moet je dan in de regelementen opnemen van tevoren en clubs gaan daar nooit mee akkoord logischerwijs.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:21 schreef Jaytje07 het volgende:
Ze moeten voor dit soort acties gewoon minpunten toekennen. Nu Feyenoord gewoon -3 punten. Bij een volgende keer -5 punten enzo. Hard straffen, dan gaan de supporters onderling wel in actie komen als mongolen vuurwerk pakken.
Dat precedent hadden ze vorig seizoen moeten scheppen bij Ajax, daar ga je nu als KNVB echt niet meer mee weg komen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:21 schreef Jaytje07 het volgende:
Ze moeten voor dit soort acties gewoon minpunten toekennen. Nu Feyenoord gewoon -3 punten. Bij een volgende keer -5 punten enzo. Hard straffen, dan gaan de supporters onderling wel in actie komen als mongolen vuurwerk pakken.
Het lijkt mij niet slim om de rest van de wedstrijd daar te blijven staan nee.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Ernst staat daar nu niet lekker de rest van de wedstrijd.
Die hebben de capaciteit niet dankzij Den Haag.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:22 schreef De_Kraam het volgende:
Het is te veel werk voor de pliesie dus we gaan gewoon verder. Pleur dan dat hele uitvak leeg joh.
Plus, geen enkele club kan dit tuig uit de stadions houden, als de overheid niet meewerkt. En laat die overheid dat al decennia op elke mogelijke manier weigeren.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je dan in de regelementen opnemen van tevoren en clubs gaan daar nooit mee akkoord logischerwijs.
Bij Feyenoord heerst er anders wel een intense interne ziekte.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Plus, geen enkele club kan dit tuig uit de stadions houden, als de overheid niet meewerkt. En laat die overheid dat al decennia op elke mogelijke manier weigeren.
Ja, dat moet je eigenlijk wel voor start seizoen afspreken. Je moet gewoon eisen dat clubs hiermee akkoord gaan. Laat ze alle kosten anders maar zelf dragen voor veiligheid.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je dan in de regelementen opnemen van tevoren en clubs gaan daar nooit mee akkoord logischerwijs.
Niet alleen bij ons, bij vele clubs.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord heerst er anders wel een intense interne ziekte.
Minder intens.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Niet alleen bij ons, bij vele clubs.
quote:
Ik hou er maar mee opquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
'ja maar Ajax doet het ook'.
Wat ontzettend kinderachtig.
Yup maar da's allemaal lastig met wetgeving.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:26 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je eigenlijk wel voor start seizoen afspreken. Je moet gewoon eisen dat clubs hiermee akkoord gaan. Laat ze alle kosten anders maar zelf dragen voor veiligheid.
En no way dat die er ooit gaat komenquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup maar da's allemaal lastig met wetgeving.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
'ja maar Ajax doet het ook'.
Wat ontzettend kinderachtig.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord heeft naar mijn idee maar zelden incidenten
Hardop gelachen, dank.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel gek ineens, Feyenoord heeft naar mijn idee maar zelden incidenten in (kleine) uitvakken de laatste tien jaar simpelweg omdat het bijna onmogelijk is voor mensen met een stadionverbod om aan kaartjes te komen.
Begrijpend lezen is duidelijk niet je sterkste kant. Ik zou zeggen; Probeer het nog eens. En dan wel alle woorden lezen.quote:
Jij had met je IQ prima in het uitvak gekund.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is duidelijk niet je sterkste kant. Ik zou zeggen; Probeer het nog eens. En dan wel alle woorden lezen.
‘In kleine uitvakken’ is een zeer belangrijke toevoeging aan deze zin.quote:
Klopt, uiteindelijk ligt daar het probleem. Het is op te lossen, maar je moet het wel willen Den Haag...quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup maar da's allemaal lastig met wetgeving.
Duidelijk, je wil je ongelijk niet toegeven. Snap ik wel hoor, is ook gênant voor je.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij had met je IQ prima in het uitvak gekund.
Er staat hier maar één iemand voor lul en daar wens ik je verder veel plezier mee.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:34 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Duidelijk, je wil je ongelijk niet toegeven. Snap ik wel hoor, is ook gênant voor je.
Ik heb begrepen dat veel van die tokkies gewoon Harvard hebben gedaan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij had met je IQ prima in het uitvak gekund.
Het enige wat zou werken is biometrische mogelijkheden, ja daar zijn mogelijkheden voor bijvoorbeeld basis van gehashde data zodat je niks echt hoeft op te slaan. Je hoeft allen te herkennen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Plus, geen enkele club kan dit tuig uit de stadions houden, als de overheid niet meewerkt. En laat die overheid dat al decennia op elke mogelijke manier weigeren.
Theoretisch best een oplossing idd, zonder ál te veel investeringen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het enige wat zou werken is biometrische mogelijkheden, ja daar zijn mogelijkheden voor bijvoorbeeld basis van gehashde data zodat je niks echt hoeft op te slaan. Je hoeft allen te herkennen.
Wij hebben al jaren een voetbalwet, het gaat mis bij het handhaven ervan, ook privacywetgeving vormt gewoon een hindernis daarin.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Theoretisch best een oplossing idd, zonder ál te veel investeringen.
Persoonlijk heb ik liever een voetbalwet, waardoor dit soort tuig gewoon elke week koffie bij Oom Agent gaan halen.
Privacy wetgeving is niet relevant, bij een veroordeling. En sinds wanneer hebben we een wet met meldplicht?quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij hebben al jaren een voetbalwet, het gaat mis bij het handhaven ervan, ook privacywetgeving vormt gewoon een hindernis daarin.
Het zou onderdeel van kunnen zijn, je hoeft je ook niet helemaal te melden, loop maar even langs de camera voor het bureau of een andere plek in de stad.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Theoretisch best een oplossing idd, zonder ál te veel investeringen.
Persoonlijk heb ik liever een voetbalwet, waardoor dit soort tuig gewoon elke week koffie bij Oom Agent gaan halen.
Daarom moet je daar ook slimme dingen mee doen, die methodes zijn er wel, ook privacy vriendelijk, overigens zal het met de nieuwe EU ID wallet een stuk makkelijker gaan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij hebben al jaren een voetbalwet, het gaat mis bij het handhaven ervan, ook privacywetgeving vormt gewoon een hindernis daarin.
Er is een meldplicht, probleem is dat er geen capaciteit is.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Privacy wetgeving is niet relevant, bij een veroordeling. En sinds wanneer hebben we een wet met meldplicht?
Akkoord.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Welke reeds meer dan verdiend is
Hebbie een linkje naar die wet? Laat maar, gevonden. En veel capaciteit heb je niet nodig. Enkel een zaal, stoeltjes, TV met ESPN en 1 agent die namen afstreept en in de gaten houdt dat er niemand tussenuit glipt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is een meldplicht, probleem is dat er geen capaciteit is.
@klaasweetallesquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat veel van die tokkies gewoon Harvard hebben gedaan.
Het helpt ook minder dan je zou denken, een groot aantal misdragers zijn first time offenders.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wordt dat iig moeilijkquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:46 schreef fetX het volgende:
Graag even 0-3 voor de 60e minuut. Anders redden we het niet.
Na een uurtje drie wissels en dan tyfkanjerstraalt het kaartenhuis weer in elkaar.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:46 schreef fetX het volgende:
Graag even 0-3 voor de 60e minuut. Anders redden we het niet.
Yup maar ja, die andere twee kunnen er ook niet veel van.quote:
Maar het probleem was dat ze bivakmutsen op doen, onder een spandoek gaan zitten en door de rook vervolgens onherkenbaar zijn. Dat los je toch ook niet op met biometrische mogelijkheden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het enige wat zou werken is biometrische mogelijkheden, ja daar zijn mogelijkheden voor bijvoorbeeld basis van gehashde data zodat je niks echt hoeft op te slaan. Je hoeft allen te herkennen.
Bij FC Emmen gebeurt dit niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:48 schreef The-BFG het volgende:
Ik kan me hele moralistische preken herinneren van lui uit dit topic; in het Ajax topic hoe crimineel 020 wel niet was. Mijn opmerking dat dit bij elke club speelt was toen onzin... So we see..
quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij FC Emmen gebeurt dit niet.
Ook daar zit vast een lokale crimineel op de tribunequote:Op zondag 23 augustus 2026 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij FC Emmen gebeurt dit niet.
Om @R-woud93 nu een crimineel te noemen gaat wel ver vind ik.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:52 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ook daar zit vast een lokale crimineel op de tribunemaar true die heeft een mindere grote groep meelopers achter zich
Ik vind sowieso dat ze zich knap herpakken van deze sabotage-actie van die doorgesnoven mongooltjes.quote:
Gevoelige jongen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat ze zich knap herpakken van deze sabotage-actie van die doorgesnoven mongooltjes.
Alleen ueda lijkt nog altijd erg onder de indruk
Dat is niet Wellenreuther hoorquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:59 schreef fetX het volgende:
Die keeper speelde bij ons toch? Die kan er echt geen klote van.
Die gunt ons gewoon wat goals. Net als GeertGod er straks een in eigen goal kopt tegen onsquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:59 schreef fetX het volgende:
Yup.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:59 schreef fetX het volgende:
Jij leeft echt in een andere wereld.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:01 schreef CR7 het volgende:
Als Feyenoord nog een goeie linksbuiten haalt zijn ze met afstand de grootste titelkandidaat.
Zijn hele leven op dit forum bestaat uit bizarre takes die vele reacties opleveren. Daarom is hij ook zo aanwezig in het PSV-topic, die gaan daar niet zo goed mee.quote:
Ellielust.jpgquote:Op zondag 23 augustus 2026 18:05 schreef Zipportal het volgende:
Het is nu rust. Dan gaan we nu het vraagstuk uitvak aanpakken.
Kogeltje rond. @:rikkert
Op zich wel lekker als je de flopusers zoveel mogelijk in 1 topic houdt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zijn hele leven op dit forum bestaat uit bizarre takes die vele reacties opleveren. Daarom is hij ook zo aanwezig in het PSV-topic, die gaan daar niet zo goed mee.
Je kan er maar op teren.
Maar de huidige linksbuiten is vandaag al bij 3 goals betrokken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:01 schreef CR7 het volgende:
Als Feyenoord nog een goeie linksbuiten haalt zijn ze met afstand de grootste titelkandidaat.
0-10 zou ik wel leuk vindenquote:Op zondag 23 augustus 2026 18:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Snel na rust even 0-5 en 0-6 maken, voor je het weet is het de 60e minuut.
Boh wat is die Diarra goed he?quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:07 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Maar de huidige linksbuiten is vandaag al bij 3 goals betrokken.
Dat zou weleens met de rechtsback van de tegenstander te maken kunnen hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:07 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Nouja, als Diarra je beste aanvaller is vandaag zijn we wel snel uitgepraat ja.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:30 schreef fetX het volgende:
Het wordt alweer minder. Ik vind ons vandaag sowieso niet zo goed spelen, eigenlijk. Het is dat Cambuur er weinig van kan.
Cambuur heeft geen rechtsbackquote:Op zondag 23 augustus 2026 18:07 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
We spelen ook echt een matige wedstrijd.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:48 schreef bbuddybb het volgende:
Slechts 30 geslaagde passes meer dan Cambuur. Dat is vrij droevig.
Arne maar terughalen als tweede assistent van Gio, want Sipke kan het blijkbaar niet alleen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
We spelen ook echt een matige wedstrijd.
Lopez valt wel leuk in trouwens.
Gerrit, da's makkelijk.quote:
Eerste paar speelrondes zeggen niet veel. PSV werd van de mat gespeeld door Telstar vorig jaar (lol)quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:55 schreef fetX het volgende:
Wat is dit allemaal joh. Dit elftal gaat echt geen hoge ogen gooien dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |