Yup maar da's allemaal lastig met wetgeving.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:26 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je eigenlijk wel voor start seizoen afspreken. Je moet gewoon eisen dat clubs hiermee akkoord gaan. Laat ze alle kosten anders maar zelf dragen voor veiligheid.
En no way dat die er ooit gaat komenquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup maar da's allemaal lastig met wetgeving.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
'ja maar Ajax doet het ook'.
Wat ontzettend kinderachtig.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord heeft naar mijn idee maar zelden incidenten
Hardop gelachen, dank.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel gek ineens, Feyenoord heeft naar mijn idee maar zelden incidenten in (kleine) uitvakken de laatste tien jaar simpelweg omdat het bijna onmogelijk is voor mensen met een stadionverbod om aan kaartjes te komen.
Begrijpend lezen is duidelijk niet je sterkste kant. Ik zou zeggen; Probeer het nog eens. En dan wel alle woorden lezen.quote:
Jij had met je IQ prima in het uitvak gekund.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is duidelijk niet je sterkste kant. Ik zou zeggen; Probeer het nog eens. En dan wel alle woorden lezen.
‘In kleine uitvakken’ is een zeer belangrijke toevoeging aan deze zin.quote:
Klopt, uiteindelijk ligt daar het probleem. Het is op te lossen, maar je moet het wel willen Den Haag...quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup maar da's allemaal lastig met wetgeving.
Duidelijk, je wil je ongelijk niet toegeven. Snap ik wel hoor, is ook gênant voor je.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij had met je IQ prima in het uitvak gekund.
Er staat hier maar één iemand voor lul en daar wens ik je verder veel plezier mee.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:34 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Duidelijk, je wil je ongelijk niet toegeven. Snap ik wel hoor, is ook gênant voor je.
Ik heb begrepen dat veel van die tokkies gewoon Harvard hebben gedaan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij had met je IQ prima in het uitvak gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |