Akkoord.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Welke reeds meer dan verdiend is
Hebbie een linkje naar die wet? Laat maar, gevonden. En veel capaciteit heb je niet nodig. Enkel een zaal, stoeltjes, TV met ESPN en 1 agent die namen afstreept en in de gaten houdt dat er niemand tussenuit glipt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is een meldplicht, probleem is dat er geen capaciteit is.
@klaasweetallesquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat veel van die tokkies gewoon Harvard hebben gedaan.
Het helpt ook minder dan je zou denken, een groot aantal misdragers zijn first time offenders.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij hebben al jaren een voetbalwet, het gaat mis bij het handhaven ervan, ook privacywetgeving vormt gewoon een hindernis daarin.
Wordt dat iig moeilijkquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:46 schreef fetX het volgende:
Graag even 0-3 voor de 60e minuut. Anders redden we het niet.
Na een uurtje drie wissels en dan tyfkanjerstraalt het kaartenhuis weer in elkaar.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:46 schreef fetX het volgende:
Graag even 0-3 voor de 60e minuut. Anders redden we het niet.
Yup maar ja, die andere twee kunnen er ook niet veel van.quote:
Maar het probleem was dat ze bivakmutsen op doen, onder een spandoek gaan zitten en door de rook vervolgens onherkenbaar zijn. Dat los je toch ook niet op met biometrische mogelijkheden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het enige wat zou werken is biometrische mogelijkheden, ja daar zijn mogelijkheden voor bijvoorbeeld basis van gehashde data zodat je niks echt hoeft op te slaan. Je hoeft allen te herkennen.
Bij FC Emmen gebeurt dit niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:48 schreef The-BFG het volgende:
Ik kan me hele moralistische preken herinneren van lui uit dit topic; in het Ajax topic hoe crimineel 020 wel niet was. Mijn opmerking dat dit bij elke club speelt was toen onzin... So we see..
quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij FC Emmen gebeurt dit niet.
Ook daar zit vast een lokale crimineel op de tribunequote:Op zondag 23 augustus 2026 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij FC Emmen gebeurt dit niet.
Om @R-woud93 nu een crimineel te noemen gaat wel ver vind ik.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:52 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ook daar zit vast een lokale crimineel op de tribunemaar true die heeft een mindere grote groep meelopers achter zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |