quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 01:18 schreef Peppert het volgende:
Umhlanga. Bohhhh. Eindelijk een festival dat mij echt aan het hart gaat. Wat mij betreft per direct invoeren in Nederland, voor honderd mannen inclusief mijzelf.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zou diversiteit in Eswatini ook hun kracht zijn? Zouden de universiteiten in Eswatini ook vol trots zijn dat ze een blanke professor hebben? Zouden er ook quota's zijn voor alle hoge posities in Eswatini om er zeker van te zijn dat er genoeg blanken op hoge posities zitten?
Of is dat iets wat alleen in het westen gebeurd?
Als dit is wat er bij je opkomt na het lezen van dit bericht (incl. sfeerverhogende illustraties), dan zit je wel een beetje teveel in je boze bubbel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:02 schreef DrRobotnik het volgende:
Op de één of andere manier zijn Witte supremacisten hiervoor verantwoordelijk, dat weet ik zeker.
Ik weet zeker dat die meisjes daar exact hetzelfde over denkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 01:18 schreef Peppert het volgende:
Umhlanga. Bohhhh. Eindelijk een festival dat mij echt aan het hart gaat. Wat mij betreft per direct invoeren in Nederland, voor honderd mannen inclusief mijzelf.
[ afbeelding ]
Daarnaast, als je dan zo graag tieten wil zien kan je ook gewoon een dagje naar het (naakt)strand gaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die meisjes daar exact hetzelfde over denken
Nummer 3. Nog 97 plekken beschikbaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nice, feestje wil ik ook wel bijwonen.
De dames staan er niet negatief tegenover, zolang de man in kwestie maar over veel vermogen en status beschikt. Mannen hebben er doorgaans veel minder moeite mee om met iemand van een lagere sociale of economische status aan te pappen, terwijl vrouwen vrijwel uitsluitend kiezen voor iemand die er financieel en maatschappelijk beter voor staat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die meisjes daar exact hetzelfde over denken
Poeh, zeg mij wat, kerel, zeg mij wat. Terwijl ik maandag als kantoorslaaf weer winst moet gaan maken voor de baas, zit deze man lekker te genieten.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:06 schreef Peppert het volgende:
[..]
Geen zorgen, kerel. Jij bent nummer twee van die honderd. Je staat me wel aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |