Dat dacht ik al wel ja. Met geld maak je geld en dat is waarom het in beginsel al niet deugt. Verder gun ik het haar hoor, maar ze moeten wel stoppen met die slechte nummers te repeaten op 538 summer. Al gaat dat net zo goed op voor Magnetic en dat andere onverstaanbare klotenummer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zo, ik heb eens een docu over Roxy bekeken op Videoland. Hele welgestelde mensen. Als kind was ze via haar ouders al bevriend met de kinderen van Linda de Mol en John Ewbank en Marco Borsato enzo, de zoon van Linda de Mol produceert ook de liedjes van Roxy. Ze werd niet "toevallig" opeens bekend, ze zat al in het Gooische kliekje.
Geld genereert geld, dat is gewoon zo. Daarom pakken de banken al ons geld, en maken ze er meer geld mee. het leven is een piramidespel en ik ben een slaaf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel ja. Met geld maak je geld en dat is waarom het in beginsel al niet deugt. Verder gun ik het haar hoor, maar ze moeten wel stoppen met die slechte nummers te repeaten op 538 summer. Al gaat dat net zo goed op voor Magnetic en dat andere onverstaanbare klotenummer.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zo, ik heb eens een docu over Roxy bekeken op Videoland. Hele welgestelde mensen. Als kind was ze via haar ouders al bevriend met de kinderen van Linda de Mol en John Ewbank en Marco Borsato enzo, de zoon van Linda de Mol produceert ook de liedjes van Roxy. Ze werd niet "toevallig" opeens bekend, ze zat al in het Gooische kliekje.
Heeft niks met fanboy zijn of niet te maken.quote:
Een rijkeluismeisje dat zich in de musicbizz heeft ingekochtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:25 schreef Enchanter het volgende:
Heeft niks met fanboy zijn of niet te maken.
Roxy Dekker staat op dezelfde hoogte als artiesten zoals the Beatles, Rolling Stones, Queen, Led Zeppelin etc etc.
Ik geeft het hooguit 2 jaar voordat zij definitief internationaal is doorgebroken.
Maar ik moet eerlijk toegeven ik dacht dat een aantal jaar geleden ook over Manita en dat is er ook niet echt van gekomen
Waarom luister je überhaupt naar deze bagger amigo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:29 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind het matigjes hoor, wat betekent "ik ben weer op m'n bullshit" überhaupt
Talent koopje niet , dat heb je.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:29 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Een rijkeluismeisje dat zich in de musicbizz heeft ingekocht
Ik ben vooral benieuwd of de opbrengsten opwegen tegen de kosten/uitgaven. Zou een mooi argument kunnen vormen voor waarom ons systeem feitelijk niet deugt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:29 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Een rijkeluismeisje dat zich in de musicbizz heeft ingekocht
Genieten maar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Talent koopje niet , dat heb je.
En ik vind talent een beetje denigrerend als we het over Roxy Dekker hebben, megatalent voldoet beter.
Na 1 minuut al klaargekomen en dus weer afgezet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Genieten maar.
Als je op Pinkpop staat dan behoor je tot de grootste der aardequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Genieten maar.
Waar zou ik in godsnaam jaloers op moeten zijn? En Pinkpop is ook allang niet meer wat het geweest is, net als Lowlandsquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:08 schreef Enchanter het volgende:
Als je op Pinkpop staat dan behoor je tot de grootste der aarde
Ik vermoed dan ook een boel jaloezie bij @:nelaeryn
Hele weekend op repeat gehad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Genieten maar.
"Ja, dit is dus een slechte compositie, slecht arrangement, slechte productie, slecht gezongen, slechte tekst, slecht gespeeld... Dus dat zal wel weer een hit worden...quote:
Veel meisjes in het publiek zijn ook aan het huilen, waarschijnlijk teleurgesteld in de kwaliteit van de muziek / het optreden. Het zijn toch dure kaarten waarvoor ze lang hebben gespaard.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Genieten maar.
Is SUPERSTAR van Roxy Dekker een album of een EP?quote:
Pijnlijk voor de Ajax fans die weer moeten uitwijken naar Volendam voor de playoffsquote:Op donderdag 3 september 2026 23:05 schreef DrDentz het volgende:
[ tiktok ]
Roxy Dekker treedt volgend jaar op in de Johan Cruijff ArenA. Ze maakt het nieuws donderdagavond bekend met een komische video waarin oud-voetbaltrainer Louis van Gaal een hoofdrol speelt.
Ze wordt dan ook continu door je strot geduwd op SBS6 bij programma's als Hart van Nederland en Shownieuws enz.quote:Op vrijdag 4 september 2026 04:44 schreef Eightyone het volgende:
Maar ja, daar zijn trucjes voor. En ik verwacht, ook als het heel slecht is, zeer milde recensies.
Dat valt best wel op, dat ze in de media zo voorzichtig besproken wordt. Misschien door de connecties met de De Mol-clan.
Alleen in de Humo heb ik een nadrukkelijk kritisch stuk gezien. Dat is Belgisch, misschien scheelt dat.
https://www.humo.be/muzie(...)roxy-dekker~b63d6e49 (voor wie het kan lezen).
ik hoor echt andere verhalen van iemand die er is geweestquote:Op vrijdag 4 september 2026 00:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Roxy kan trouwens live niet zingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |