Dit klinkt geil.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:16 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Heeft een hele grote mond.
Waar zeker 3 🍆🍆🍆 in passen.
En 'zingt' hele edgy dingen over klaarkomen.
Percies: Roxy heeft in haar pink meer talent dan alle bandleden (ook de voormalige) van PF in al hun vingers. Mooi dat dat ook even gezien wordt. Zullen we nu krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:28 schreef Enchanter het volgende:
Pink Floyd vergelijken met Roxy Dekker
Pink Floyd mag niet eens in de schaduw staan van Roxy Dekker
Kijk hier mensen nog ene muziekkenner hierquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:31 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Percies: Roxy heeft in haar pink meer talent dan alle bandleden (ook de voormalige) van PF in al hun vingers. Mooi dat dat ook even gezien wordt. Zullen we nu krijgen.
Roxy weet in precies 18 minuten haar boodschap volledig over te brengen. Waar PF iets van 22 albums (en 47 jaar...) voor nodig had. En dan blijft de boodschap nog behoorlijk vaag. Kwam door al die psychedelica. Doet Rox ook niet. Heeft ze niet nodig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kijk hier mensen nog ene muziekkenner hier
Het is dan ook tekenend voor het zeldzame talent van mevrouw Dekker dat zij in slechts 18 minuten een literair-musicale parel als dit volledig tot zijn recht kan laten komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:43 schreef Pharkus het volgende:
Vaak doen vrouwen er juist uren over om iets eenvoudigs te vertellen.
In RP zeiden ze dat ze uit een zeer welgestelde familie komt die haar fame praktisch gekocht heeft door overal zendtijd op te kopen. Geen idee of het klopt, maar ze zal dan zeker de prostitutie niet in hoeven.quote:
Op zich vind ik het dan heel toevallig dat Sloane opeens langskomt, en zegt dat ik harder moet werken. Die wil vervolgens 4 uur extra voor mij per week, want dat hoort zo. En dan word ik een beetje gegangpressed en dan zeg ik dat ik zekerheden wil en beloftes en dan doen ze alsof ik me aanstel, doordat ik dat eis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In RP zeiden ze dat ze uit een zeer welgestelde familie komt die haar fame praktisch gekocht heeft door overal zendtijd op te kopen. Geen idee of het klopt, maar ze zal dan zeker de prostitutie niet in hoeven.
/squote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Roxy weet in precies 18 minuten haar boodschap volledig over te brengen. Waar PF iets van 22 albums (en 47 jaar...) voor nodig had. En dan blijft de boodschap nog behoorlijk vaag. Kwam door al die psychedelica. Doet Rox ook niet. Heeft ze niet nodig.
Dus Roxy is zeer begaafd, net als haar zus Britt. Meiden met talent zoals men dat zelden ziet.
Ja dat was het. Soms vind ik mezelf te leuk.quote:
Je bedoelt autotune troep, met simpele preset accoordjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:31 schreef Bart2002 het volgende:
Percies: Roxy heeft in haar pink meer talent dan alle bandleden (ook de voormalige) van PF in al hun vingers. Mooi dat dat ook even gezien wordt. Zullen we nu krijgen.
Het was ironisch. Maar misschien niet echt duidelijk dat het zo was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:41 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Je bedoelt autotune troep, met simpele preset accoordjes.
Had wel zo'n vermoeden idd. En dan nog die teksten, niveautje sinterklaasgedichten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:44 schreef Bart2002 het volgende:
Het was ironisch. Maar misschien niet echt duidelijk dat het zo was.
Ik moet zeggen: ik ken de werken van Roxy helemaal niet. Haar vergelijken met Pink Floyd is daarom wat aanmatigend. Ik moet hier ook helemaal niet zijn met zogenaamd lollig gedoe. Men neemt het serieus...quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:49 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Had wel zo'n vermoeden idd. En dan nog die teksten, niveautje sinterklaasgedichten.
Fanboy gespotquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:28 schreef Enchanter het volgende:
Pink Floyd vergelijken met Roxy Dekker
Pink Floyd mag niet eens in de schaduw staan van Roxy Dekker
Ach, Roxy is een beetje K3 / Kinderen voor Kinderen niveau, maar dan met iets 'gewaagdere' teksten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:52 schreef Bart2002 het volgende:
Ik moet zeggen: ik ken de werken van Roxy helemaal niet. Haar vergelijken met Pink Floyd is daarom wat aanmatigend. Ik moet hier ook helemaal niet zijn met zogenaamd lollig gedoe. Men neemt het serieus...
Dat is wel een beetje zo, ik heb eens een docu over Roxy bekeken op Videoland. Hele welgestelde mensen. Als kind was ze via haar ouders al bevriend met de kinderen van Linda de Mol en John Ewbank en Marco Borsato enzo, de zoon van Linda de Mol produceert ook de liedjes van Roxy. Ze werd niet "toevallig" opeens bekend, ze zat al in het Gooische kliekje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In RP zeiden ze dat ze uit een zeer welgestelde familie komt die haar fame praktisch gekocht heeft door overal zendtijd op te kopen. Geen idee of het klopt, maar ze zal dan zeker de prostitutie niet in hoeven.
Muzikaal klinkt het ook mij wat basic in de oren. De dunne, vlakke vocalen tillen het geheel niet echt op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:41 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Je bedoelt autotune troep, met simpele preset accoordjes.
Een schot voor open doel idd. Zelf doet ze altijd alsof ze verbaasd is over haar succes. En als ik me niet vergis zit pa 'in de marketing'.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zo, ik heb eens een docu over Roxy bekeken op Videoland. Hele welgestelde mensen. Als kind was ze via haar ouders al bevriend met de kinderen van Linda de Mol en John Ewbank en Marco Borsato enzo, de zoon van Linda de Mol produceert ook de liedjes van Roxy. Ze werd niet "toevallig" opeens bekend, ze zat al in het Gooische kliekje.
Toen ik 11 was luisterde ik Adam & The Ants, Simple Minds, Pink Floyd, Police, Kate Bush, The Cure, Talk Talk, The Smiths, dat soort werk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:06 schreef Eightyone het volgende:
Muzikaal klinkt het ook mij wat basic in de oren. De dunne, vlakke vocalen tillen het geheel niet echt op.
Sommigen zeggen dan 'toen je jong was had je het vast leuk gevonden' oid, maar ik heb toch m'n twijfels. Als 11-jarige luisterde ik eurohouse e.d., maar daar zat toch meer leven in.
De waardering kwam hier uiteindelijk ook, maar dan als twintiger pas.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:20 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Toen ik 11 was luisterde ik Adam & The Ants, Simple Minds, Pink Floyd, Police, Kate Bush, The Cure, Talk Talk, The Smiths, dat soort werk.
Ik luisterde Ome Henkquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:20 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Toen ik 11 was luisterde ik Adam & The Ants, Simple Minds, Pink Floyd, Police, Kate Bush, The Cure, Talk Talk, The Smiths, dat soort werk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |