In a gadda da vida.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:49 schreef nostra het volgende:
Soort In-Na-Gadda-Da-Vida, maar dan als album?
is dat niet dat mens wat laatst aan het twerken was op een concert van Jan Smit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:51 schreef vosss het volgende:
Wie is Roxy Dekker en belangrijker nog, waar zou ik die van moeten kunnen kennen?
#dtv
Nee ik denk dat dat IrisQueen isquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:01 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is dat niet dat mens wat laatst aan het twerken was op een concert van Jan Smit?
Heeft een hele grote mond.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:51 schreef vosss het volgende:
Wie is Roxy Dekker en belangrijker nog, waar zou ik die van moeten kunnen kennen?
#dtv
Is zij van dat nummer hou je bek en bef me ofzo iets?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:16 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Heeft een hele grote mond.
Waar zeker 3 🍆🍆🍆 in passen.
En 'zingt' hele edgy dingen over klaarkomen.
Nee da's MER0Lquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is zij van dat nummer hou je bek en bef me ofzo iets?
Nee zij is van Satisfyerquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is zij van dat nummer hou je bek en bef me ofzo iets?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:16 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bloody hell...quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Bloody hell...
Ik denk dat ik zo weer ff wat van Pink Floyd of Iron Maiden ga opzetten hier.
heb je haar weer met dr eeuwige mannenhaatquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Het zijn gewoon domme grietjes die zich al dan niet bewust laten misbruiken door geile en geldbeluste mannen.
Bekijk deze YouTube-video
Dit niveau dus. Net zo diep als de gulp van de producers.
Dit klinkt geil.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:16 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Percies: Roxy heeft in haar pink meer talent dan alle bandleden (ook de voormalige) van PF in al hun vingers. Mooi dat dat ook even gezien wordt. Zullen we nu krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:28 schreef Enchanter het volgende:
Pink Floyd vergelijken met Roxy Dekker
Pink Floyd mag niet eens in de schaduw staan van Roxy Dekker
Kijk hier mensen nog ene muziekkenner hierquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:31 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Percies: Roxy heeft in haar pink meer talent dan alle bandleden (ook de voormalige) van PF in al hun vingers. Mooi dat dat ook even gezien wordt. Zullen we nu krijgen.
Roxy weet in precies 18 minuten haar boodschap volledig over te brengen. Waar PF iets van 22 albums (en 47 jaar...) voor nodig had. En dan blijft de boodschap nog behoorlijk vaag. Kwam door al die psychedelica. Doet Rox ook niet. Heeft ze niet nodig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kijk hier mensen nog ene muziekkenner hier
Het is dan ook tekenend voor het zeldzame talent van mevrouw Dekker dat zij in slechts 18 minuten een literair-musicale parel als dit volledig tot zijn recht kan laten komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:43 schreef Pharkus het volgende:
Vaak doen vrouwen er juist uren over om iets eenvoudigs te vertellen.
In RP zeiden ze dat ze uit een zeer welgestelde familie komt die haar fame praktisch gekocht heeft door overal zendtijd op te kopen. Geen idee of het klopt, maar ze zal dan zeker de prostitutie niet in hoeven.quote:
Op zich vind ik het dan heel toevallig dat Sloane opeens langskomt, en zegt dat ik harder moet werken. Die wil vervolgens 4 uur extra voor mij per week, want dat hoort zo. En dan word ik een beetje gegangpressed en dan zeg ik dat ik zekerheden wil en beloftes en dan doen ze alsof ik me aanstel, doordat ik dat eis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In RP zeiden ze dat ze uit een zeer welgestelde familie komt die haar fame praktisch gekocht heeft door overal zendtijd op te kopen. Geen idee of het klopt, maar ze zal dan zeker de prostitutie niet in hoeven.
/squote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Roxy weet in precies 18 minuten haar boodschap volledig over te brengen. Waar PF iets van 22 albums (en 47 jaar...) voor nodig had. En dan blijft de boodschap nog behoorlijk vaag. Kwam door al die psychedelica. Doet Rox ook niet. Heeft ze niet nodig.
Dus Roxy is zeer begaafd, net als haar zus Britt. Meiden met talent zoals men dat zelden ziet.
Ja dat was het. Soms vind ik mezelf te leuk.quote:
Je bedoelt autotune troep, met simpele preset accoordjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:31 schreef Bart2002 het volgende:
Percies: Roxy heeft in haar pink meer talent dan alle bandleden (ook de voormalige) van PF in al hun vingers. Mooi dat dat ook even gezien wordt. Zullen we nu krijgen.
Het was ironisch. Maar misschien niet echt duidelijk dat het zo was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:41 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Je bedoelt autotune troep, met simpele preset accoordjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |