1 van de 2 toch :pquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou ja, het staat al vast dat het een buitenlander is
Je hebt altijd baas boven baas.quote:
Zag die ook voorbij komen vanmiddag, da's wel wat stevigquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke politie actie wij hierna verwachten:
https://www.instagram.com/reel/DcKzOOVKvn1/
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zag die ook voorbij komen vanmiddag, da's wel wat stevig
Die reclame zal nu wel niet meer mogen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We kunnen er nog een duo penotti van maken.
Corrigerende tik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
ik zal wel een smerige bruinhemd zijn maar ik zou dat liever wat vaker zien. Genoeg met dat de-escaleren. knuppel erover.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
nee man die shit was te zoet en smakeloos. altijd mengenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:08 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Probeerden jullie ook de witte pasta als eerste uit de pot te halen?
Die bruine werkte nooit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:08 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Probeerden jullie ook de witte pasta als eerste uit de pot te halen?
Ja, en? Voor zover er geen ideologisch gemotiveerde criminoloog met de data heeft lopen goochelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is je onderbuik, Nederland straft zwaarder dan het EU-gemiddelde.
Er zat een duidelijk motivatieverschil in de twee smaken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat verwachtte je precies van hazelnoot choco pasta in deze?
En daarnaast zwaarder straffen ( in de breedte) heeft enkel voor meer ellende gezorgd. Voor de misdaden waar we het allemaal wel over eens zijn mag het best omhoog.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, en? Voor zover er geen ideologisch gemotiveerde criminoloog met de data heeft lopen goochelen.
Ja eens hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik zal wel een smerige bruinhemd zijn maar ik zou dat liever wat vaker zien. Genoeg met dat de-escaleren. knuppel erover.
warms the dark cockles of my heart.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja eens hoor.
Die flotilla kreeg ook een warm welkom terug in Spanje destijds toen ze gingen staan jennen.
[ x ]
![]()
Verklaar je nader? Ik reis regelmatig met de tram door Rdam Zuid naar de stad, maar ik kom nauwelijks ongeregeldheden tegen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:58 schreef Cruzinats het volgende:
Wie het verval van Nederland wil aanschouwen moet eens een dagje met het OV reizen in de grote steden.
Rotterdam heeft dan ook een veel betere beveiliging dan Amsterdam. Nou ja, ze hebben daadwerkelijk beveiliging, hier zie ik echt nooit iemandquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Ik reis regelmatig met de tram door Rdam Zuid naar de stad, maar ik kom nauwelijks ongeregeldheden tegen.
Nou ja het is geen stampede van poortjeshuppende allochtonen he.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rotterdam heeft dan ook een veel betere beveiliging dan Amsterdam. Nou ja, ze hebben daadwerkelijk beveiliging, hier zie ik echt nooit iemand.
Kijk maar naar dat TV programma over handhavers, in Rotterdam kijken er daadwerkelijk mensen naar de camera en worden er mensen op poortglippers etc afgestuurd.
Hier zie ik, echt oprecht zonder overdrijven elke dag wel 1 of meer mensen glippen, soms met geweld, soms door achter iemand aan te lopen. Die zitten dan bij mij in de Metro en nog nooit is er 1 van aangesproken of opgepakt.
Dat heb ik, en dat meen ik 100% oprecht, cross my heart, hope to die, een keer daadwerkelijk meegemaakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nou ja het is geen stampede van poortjeshuppende allochtonen he.
Ik ken dat programma en daar wordt voornamelijk de metro in de gaten gehouden. Trams komen nauwelijks aan bod. Er wordt wel regelmatig door deze handhavers gecontroleerd in de tram op kaartjes en het valt me eigenlijk op hoeveel mensen er netjes wél in checkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rotterdam heeft dan ook een veel betere beveiliging dan Amsterdam. Nou ja, ze hebben daadwerkelijk beveiliging, hier zie ik echt nooit iemand.
Kijk maar naar dat TV programma over handhavers, in Rotterdam kijken er daadwerkelijk mensen naar de camera en worden er mensen op poortglippers etc afgestuurd.
Hier zie ik, echt oprecht zonder overdrijven elke dag wel 1 of meer mensen glippen, soms met geweld, soms door achter iemand aan te lopen. Die zitten dan bij mij in de metro en nog nooit is er 1 van aangesproken of opgepakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |