De Nederlandse straffen zijn vederlicht en het EU-gemiddelde is nóg lichter.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is je onderbuik, Nederland straft zwaarder dan het EU-gemiddelde.
Ik wil zeggen doe niet zo bevooroordeeld. Maar wie houden we voor de gek. Dat je het verwacht is niet heel vreemd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:33 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Omdat iedereen het signalement al weet.
Dat kennen we hier niet, helemaal niet als het minderjarigen betreft. In een normale samenleving zouden zulke individuen minsten voor 20 jaar in de bak belanden, waarvan 10 jaar in een isoleercel, maar dat kun je vergeten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:49 schreef cinderloom het volgende:
Ongelooflijk. Wederom zinloos geweld.
Hopenlijk knapt de chauffeur op en krijgen de ratten een flinke straf
Finnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:12 schreef Hathor het volgende:
Ik zou dit soort topics niet meer moeten lezen, het is niet goed voor mijn gemoedstoestand. En zonder de OP te lezen weet je alweer direct om wat voor soort volk het gaat, ook al proberen ze het als Belgen te framen.
Eijsden, prachtig dorp waar ik zowat mijn hele jeugd heb doorgebracht. Maar toen waren er zo nu en dan al problemen met Belgen uit Wallonie(met Italiaanse achtergrond) die kwamen stappen(White Horse). Die noemde men Itakken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
‘Belg’ a.k.a. ‘Jongere’
Ach. Zelfs in het voorheen liefelijke Eijsden.
RIP NL
Maar Rob gaat vanavond lekker hakkie kijken. Binnenkort in uw theater!
Ittakaken lag voor het oprapenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:25 schreef Cherni het volgende:
[..]
Eijsden, prachtig dorp waar ik zowat mijn hele jeugd heb doorgebracht. Maar toen waren er zo nu en dan al problemen met Belgen uit Wallonie(met Italiaanse achtergrond) die kwamen stappen(White Horse). Die noemde men Itakken.
Doe daarna een rondje LA.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:58 schreef Cruzinats het volgende:
Wie het verval van Nederland wil aanschouwen moet eens een dagje met het OV reizen in de grote steden.
Nederland is dan ook een hemel voor daders.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:50 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Flinke straffen bestaan niet meer in Nederland.
Nee naar Istanbul.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:36 schreef ToT het volgende:
Die tering frietvreters ook altijd weer!
Alle Belgen terug naar België!
Nou ja, het staat al vast dat het een buitenlander isquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:27 schreef vul_maar_in het volgende:
De wonderen zijn de wereld niet uit, even afwachten nog onderbuikjes van me.
Dat stukje 'grote steden' hoeft er niet eens meer noodzakelijkerwijs achter gezet worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:58 schreef Cruzinats het volgende:
Wie het verval van Nederland wil aanschouwen moet eens een dagje met het OV reizen in de grote steden.
1 van de 2 toch :pquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou ja, het staat al vast dat het een buitenlander is
Je hebt altijd baas boven baas.quote:
Zag die ook voorbij komen vanmiddag, da's wel wat stevigquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke politie actie wij hierna verwachten:
https://www.instagram.com/reel/DcKzOOVKvn1/
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zag die ook voorbij komen vanmiddag, da's wel wat stevig
Die reclame zal nu wel niet meer mogen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We kunnen er nog een duo penotti van maken.
Corrigerende tik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
ik zal wel een smerige bruinhemd zijn maar ik zou dat liever wat vaker zien. Genoeg met dat de-escaleren. knuppel erover.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |