Haring ook al laten proberen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 07:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik eet überhaupt geen vla. Nooit gedaan ook.
We hadden wat buitenlandse vrienden (Canada en Bangladesh) van onze dochter te eten en die hadden het recent ontdekt en vonden het dan weer een geniaal iets
Je had toch vla met 2 kleuren, of was dat vanilla vla met chocolade?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 07:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik at het nog wel eens.
Ik maakte ook nog wel eens "multicultulti"-vla door chocoladevla en blanke vla samen te doen.
Hopelijk springt er nog een fabrikant op in.
Dat weet ik eigenlijk niet. Zal het ze eens vragen.quote:
Gelukkig hoeft niet alle voeding nuttig te zijn. En dat het 'water met zetmeel' zou zijn is sowieso complete onzin.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 08:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik eet ook nooit vla, aangezien het water met zetmeel is. Ik eet liever yoghurt, daar zitten nog nuttige ingredienten in
Klopt, vanille en chocolade.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 08:08 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Je had toch vla met 2 kleuren, of was dat vanilla vla met chocolade?
Ik kende een Duitser die een paar keer per jaar hier voor werk was en dan met een koeltas vol terugging. Vooral de dubbel- en slagroomvla waren favoriet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 07:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik eet überhaupt geen vla. Nooit gedaan ook.
We hadden wat buitenlandse vrienden (Canada en Bangladesh) van onze dochter te eten en die hadden het recent ontdekt en vonden het dan weer een geniaal iets
Jullie noemen dat pudding geloof ik ja. Maar dan zonder de gele vanillekleur en -smaak, wat neutraler.quote:
Gewoon vla zonder smaakje, denk naturel yoghurt alleen dan als vla. Dus het is gewoon een zoete drap.quote:
Naar wat smaakt het dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Jullie noemen dat pudding geloof ik ja. Maar dan zonder de gele vanillekleur en -smaak, wat neutraler.
Hm.. klinkt niet erg verleidelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:51 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Gewoon vla zonder smaakje, denk naturel yoghurt alleen dan als vla. Dus het is gewoon een zoete drap.
Vond het altijd best prima weg te bunkeren, maar zal het niet missen.
daarom word het ook uit de handel gehaald.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hm.. klinkt niet erg verleidelijk
Ter illustratie:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |