abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:02:10 #226
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221601331
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 16:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die Ben-Givr is van hetzelfde een laken en pak als Herman Goring. Manisch en machtsbelust, heeft niks met zijn volk.
Uhhh je kunt hem een hoop verwijten, maar dat nu juist niet. Hij is een extremist die juist uitsluitend voor zijn volk staat, ook als dat ten koste gaat van rechten van andere volkeren.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:02:21 #227
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221601332
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:01 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Bij Israel kan je nog gewoon de gezonde hoop hebben dat er een minder extreme regering aan de macht komt. Bij de Palestijnen not so much.
IJdele hoop is nog steeds niets. Die 2 gaan er nooit meer uitkomen voor zover ik het kan zien.
- vmi voor intimi -
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:03:11 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221601333
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:01 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Bij Israel kan je nog gewoon de gezonde hoop hebben dat er een minder extreme regering aan de macht komt. Bij de Palestijnen not so much.
Nou ja, daarom ook mijn persoonlijke uitzondering. We hoeven er echt geen geld heen te sturen om ze te helpen als een soort ontwikkelingshulp. Maar als wij er zelf beter van kunnen worden, niets mis mee.

Gazanen hebben gewoon helemaal niets te bieden, voegen niets toe.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:04:59 #229
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_221601341
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:02 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
IJdele hoop is nog steeds niets. Die 2 gaan er nooit meer uitkomen voor zover ik het kan zien.
Nee dat lijkt mij ook sterk. Waren het er maar letterlijk 2, als in twee mensen die in de loop der jaren nader tot elkaar zouden kunnen komen. Dat zou ik nog iets van hoop hebben.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:06:20 #230
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_221601346
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Hooguit de volgende doodscultus met dezelfde smaak.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:06:22 #231
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221601347
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, daarom ook mijn persoonlijke uitzondering. We hoeven er echt geen geld heen te sturen om ze te helpen als een soort ontwikkelingshulp. Maar als wij er zelf beter van kunnen worden, niets mis mee.

Maakt niet uit wat ze ergens anders toevoegen. Het feit dat ze de hele wereld in de fik zetten i.p.v. te blussen (terwijl zij degenen met de macht zijn) vermoeid mij enorm. En maakt dat ik Israël helemaal niks meer gun qua support. Moet maar eens afgelopen zijn. En dat zelfde geld voor die idioten die niets eens in Palestina wonen en dat maar als reden gebruiken om terrorisme uit te voeren.

Dat wij als wereld ons laten gijzelen door dit kutconflict maakt me enorm boos.
- vmi voor intimi -
pi_221601356
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 16:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het conflict is vanaf het eerste moment in stand gehouden door de Arabieren, die het hele gebied wilde hebben.

Toen men de oorlogen die volgde had verloren en een deel van de Arabieren was verdreven, is dit conflict generatie op generatie doorgegeven.

Elke generatie wordt opgevoed met het idee 'Wij zijn de rechtmatige eigenaren van Palestina, wij moeten het terugveroveren voor Allah en de Joden verdrijven'. Dat resulteert in dit soort kinderen:

[ x ]
[ x ]
[ x ]

En dit zijn dan de kinderen waarvan als ze om het leven komen in een oorlog, Westerlingen zich drukmaken.
Die klootzak Sjoerd Sjoerdsma was er ook meteen als de kippen bij om extra geld naar UNRWA over te maken. Het is te triest voor woorden.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:10:04 #233
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221601367
quote:
En dit zijn dan de kinderen waarvan als ze om het leven komen in een oorlog, Westerlingen zich drukmaken.
Onze extreemlinkse knuffelkliek is het gewoon roerend met deze kinderen eens. Antisemieten zijn het.
pi_221601369
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:00 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Als je zo wilt redeneren, dan kun je ook gaan miepen over de grenzen na de Arabische expansie want die woonden eerst ook niet in de regio.

Tevens is decennialang niet echt dekkend, want een decennium is 10 jaar en dit duurt al wel wat langer ;)
80 jaar is 8 keer 10 en dus decennialang. We kennen hier ooit de 80-jarige Spaanse oorlog als je dan wil gaan muggeziften.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:12:41 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221601380
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:06 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Maakt niet uit wat ze ergens anders toevoegen. Het feit dat ze de hele wereld in de fik zetten i.p.v. te blussen (terwijl zij degenen met de macht zijn) vermoeid mij enorm. En maakt dat ik Israël helemaal niks meer gun qua support. Moet maar eens afgelopen zijn. En dat zelfde geld voor die idioten die niets eens in Palestina wonen en dat maar als reden gebruiken om terrorisme uit te voeren.

Dat wij als wereld ons laten gijzelen door dit kutconflict maakt me enorm boos.
Nou ja, dat bedoel ik dus ook, laat "me" met rust met dit eeuwenoude geneuzel daar, rot op met je demonstraties, sit ins, verstoringen, bezettingen, rellen, vernielingen, gejank bij talkshows en geweld.

Ik "gun" Isreal ook niet per se iets, maar we snijden alleen onszelf in de vingers als we er geen zaken mee zouden doen.

Als we Gazanen totaal negeren zitten er totaal geen nadelen aan.
Get woke, go broke!
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:13:17 #236
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221601387
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
80 jaar is 8 keer 10 en dus decennialang. We kennen hier ooit de 80-jarige Spaanse oorlog als je dan wil gaan muggeziften.
Dat klopt eigenlijk wel.
En dan nu het stukje waarin ineens verzucht werd dat die grenzen ook wel moeilijk verzonnen zijn.
Wat denk jij, geldt dat ook voor de Arabische expansie of alleen voor Joodse bewoners?
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:15:10 #237
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221601393
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 12:29 schreef Pegos het volgende:

[..]
Voordat hert zionisme er was en tot uitvoering kwam sinds plusminus 1900 leefde in Palestina de Palestijnen in volkomen vrede met elkaar en met andere volken in de buurt.
Ra ra wat gebeurde er toen?
Er kwamen Europese zionisten naar dit land die landerijen opkochten en de daar wonende, levende en hun bestaan hebbende Palestijnen werden uit hun huizen en van hun bestaan verdreven. Want het moest hun nieuwe land worden. Sindsdien zaaiden ze er dood en verderf.
Ben Goerion verdreef in 1948 met grof militair geweld de helft van de Palestijnse bevolking naar omringde landen waar ze zonder burgerrechten in vluchtelingenkampen terecht kwamen. (Dit noemen we ethnic cleansing, een zware oorlogsmisdaad tegen de menselijkheid)
Ondanks diverse VN resoluties om hen terug te laten keren naar hun onroerende goederen en hun bestaan hebben de toen opererende Israëlische regeringen dat altijd geweigerd uit te voeren.
En zo kan ik nog wel doorgaan.
Het zionisme en de Israëlische staat als haar resultaat, bedienen zich van niets of niemand ontziende agressieve terreur.
Dit idd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221601396
quote:

[..]
Het conflict is vanaf het eerste moment in stand gehouden door de Arabieren, die het hele gebied wilde hebben.

Toen men de oorlogen die volgde had verloren en een deel van de Arabieren was verdreven, is dit conflict generatie op generatie doorgegeven.

Elke generatie wordt opgevoed met het idee 'Wij zijn de rechtmatige eigenaren van Palestina, wij moeten het terugveroveren voor Allah en de Joden verdrijven'. Dat resulteert in dit soort kinderen:

[ x ]
[ x ]
[ x ]

Niet deze westerling, ik schijt op die barbaren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221601399
Zou Hamas tevreden zijn met het resultaat van 7 oktober?
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:18:14 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221601411
Ze scheppen overal op met Jihad en als de Jihad mislukt is het opeens een genocide :').

Jammer dan, gegokt, verloren. Mijn probleem niet.
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:19:17 #241
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221601414
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:16 schreef havanagila het volgende:
Zou Hamas tevreden zijn met het resultaat van 7 oktober?
vraag ik me iedere dag af.
- vmi voor intimi -
pi_221601420
Laat ik het zo zeggen.
Israël en Gaza zijn de 2 kinderen in een klas van 30 die elke les verstoren en altijd schreeuwen en iedereen vermoeien.
Tijd om ze los te laten en een andere school te zoeken.
Vakman pur sang
pi_221601421
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:13 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat klopt eigenlijk wel.
En dan nu het stukje waarin ineens verzucht werd dat die grenzen ook wel moeilijk verzonnen zijn.
Wat denk jij, geldt dat ook voor de Arabische expansie of alleen voor Joodse bewoners?
Dit geldt m.i. voor geen enkele expansie, Israel moet zich houden aan de VN-grenzen en al hun omringende landen aan de grenzen van Israel en dat land eindelijk eens erkennen want dat is het probleem sinds 1948.
pi_221601431
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Die klootzak Sjoerd Sjoerdsma was er ook meteen als de kippen bij om extra geld naar UNRWA over te maken. Het is te triest voor woorden.
Tja, ik wil niet naar individuen wijzen, maar onder meer Nederlands belastinggeld financiert deze troep dus wel.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:10 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Onze extreemlinkse knuffelkliek is het gewoon roerend met deze kinderen eens. Antisemieten zijn het.
Mwah, het is vooral tomeloze naïviteit. Zij beelden zichzelf in dat dit allemaal het resultaat is van onderdrukking en vooral beeldspraak, dat we het niet zou serieus moeten nemen. Als deze lieverds een eigen staat krijgen is alles wel opgelost. Maar niets is natuurlijk minder waar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:24:20 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221601432
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Laat ik het zo zeggen.
Israël en Gaza zijn de 2 kinderen in een klas van 30 die elke les verstoren en altijd schreeuwen en iedereen vermoeien.
Tijd om ze los te laten en een andere school te zoeken.
Sja, ik weet oprecht wel waarom niet het niet kan, maar als ik "de jood" was daar zou ik ook lekker vertrekken naar een ander gebied waarbij je niet omringd bent door volkeren die me dood willen hebben :').

Trump heeft vast nog wel ergens een plek in een fly over state ofzo, maar goed, ook dat kan niet want fucking religie etc :').

Zoek het dan idd lekker uit met z'n 2en, maar laat me met rust, I'm tired boss :').
Get woke, go broke!
pi_221601451
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, ik weet oprecht wel waarom niet het niet kan, maar als ik "de jood" was daar zou ik ook lekker vertrekken naar een ander gebied waarbij je niet omringd bent door volkeren die me dood willen hebben :').

Trump heeft vast nog wel ergens een plek in een fly over state ofzo, maar goed, ook dat kan niet want fucking religie etc :').

Zoek het dan idd lekker uit met z'n 2en, maar laat me met rust, I'm tired boss :').
Wat dat betreft wordt Israël ook veel te soft aangepakt, ook of zelfs door de VS.
Die zou je moeten dwingen om een toontje lager te zingen en anders hun kloffie inpakken en oprotten.
Net als de Gazanen overigens.
Wat denken ze wel niet, jaren nee decennia brengen ze hun oorlogjes, tot ver in westerlijk Europa mee, en de eeuwige aanslagen, demonstraties en ellende.

Het is dat ze vuistdiep zitten in elk westerse financieel systeem anders zou je ze toch een rottrap geven en hun land ontzetten wegens wanbeleid
Vakman pur sang
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:30:45 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221601470
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat dat betreft wordt Israël ook veel te soft aangepakt, ook of zelfs door de VS.
Die zou je moeten dwingen om een toontje lager te zingen en anders hun kloffie inpakken en oprotten.
Net als de Gazanen overigens.
Wat denken ze wel niet, jaren nee decennia brengen ze hun oorlogjes, tot ver in westerlijk Europa mee, en de eeuwige aanslagen, demonstraties en ellende.

Het is dat ze vuistdiep zitten in elk westerse financieel systeem anders zou je ze toch een rottrap geven en hun land ontzetten wegens wanbeleid
Ja, zoiets schreef ik net min of meer.

Israel zoekt het lekker uit, maar als wij belang hebben bij handel moeten we dat niet opschorten vind ik. Zou ik ook vinden als we handel zouden voeren met Gaza, maar ja, die hebben niets, kunnen niets en willen niets, alleen Jihad en Islam :').
Get woke, go broke!
pi_221601476
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, zoiets schreef ik net min of meer.

Israel zoekt het lekker uit, maar als wij belang hebben bij handel moeten we dat niet opschorten vind ik. Zou ik ook vinden als we handel zouden voeren met Gaza, maar ja, die hebben niets, kunnen niets en willen niets, alleen Jihad en Islam :').
Leveren wel top gast studenten aan Nederlandse universiteiten
Vakman pur sang
pi_221601488
Zijn vaak bezig met onderwerpen als: how to effectively kill a jew.
Vakman pur sang
pi_221601509
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn vaak bezig met onderwerpen als: how to effectively kill a jew.
Verkeerde topic, deze meneer is vooral bezig met how to kill a random Palestinian.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')